יום שני, 26 בדצמבר 2016

כל החידושים בתחום השיער

היי כולם, מה שלומכם?
חידושים בתחום השיער הם תמיד מסקרנים אותי, אני מאד אוהבת תכשירי שיער מפני שאני אוהבת ואובססיבית למראה השיער שלי... ושונאת שנוגעים בו..
יש הרבה חברות ומותגים בשוק ואני כאן בשביל לדווח לכם על כל החידושים האחרונים שיצאו בשוק בתחום :)



אתחיל עם החברה שכבר ניסיתי בעבר אחד מתכשיריה ומאד אהבתי. חברת Plantur 39 - פיטו קפאין שמפו לשיער צבוע או פגום לנשים מגיל 40 ואילך, להגנה על השיער ולטיפול בשיער דליל. אומנם אני עוד רחוקה מגיל 40 אבל אני כן עם שיער מאד דליל, שביר ורגיש ולכן אני משתמשת בשמפו קבוע ומאד אוהבת אותו. אני חושבת שהשיער בימינו הפך להיות לי מאד פגיע וחשוב לי לחפוף עם תכשיר עדין ומטפל שרק ישפר את הנראות ואת החוזק ולא יפגע ויהפוך את השיער שלי לשברירי יותר. השמפו והקפאין מעורר את השיער והקרקפת בזמן החפיפה, להגנה על השיער ולטיפול בשיער דליל, צבוע או פגום. קפאין שבשמפו זה חודר לסיב השערה בזמן החפיפה תוך 2 דקות בלבד ובכך מחזק את סיב השערה, מגן על השיער ומסייע בטיפול בשיער דליל. שילוב של תמצית חיטה ופרו ויטמין B5, משקמת ומספקת הגנה לשיער צבוע או פגום.
מסתבר שמחקרים מדעיים הוכח כי הקפאין משפיע על הקרקפת ועל סיב השערה, מגן על השיער ומסייע בטיפול בשיער דליל. יחידת המחקר של חברת ד"ר וולף מגרמניה פיתחה את קומפלקס הפיטו-קפאין שבסדרת מוצרי Plantur 39 – שילוב ייחודי של קפאין ומרכיבים צמחיים כדוגמת תמצית סויה ותמצית תה לבן. מרכיבים צמחיים אלה עשירים בפיטופלבונים והם מסייעים בהגנה על הקרקפת ותומכים בפעילותה התקינה. קומפלקס הפיטו - קפאין הייחודי חודר לסיב השערה לאחר השהייה של 2 דקות בלבד ובכך תורם למראה שיער בריא ומלא ומסייע בהגנה על השיער ובטיפול בשיער דליל.

מתי מומלץ להתחיל להשתמש ב Plantur 39 ?
מומלץ להתחיל להשתמש במוצרי Plantur 39 כדי להגן על השיער עוד לפני גיל המעבר, החל מגיל 40 ואילך. עם זאת, אין זה מאוחר מדי להתחיל להשתמש במוצרים גם בגיל מבוגר יותר.
האם שתיית קפה יכולה לסייע בטיפול בשיער דליל? 
כיוון ששתיית קפה עוברת דרך מערכת העיכול, רק כמות קטנה מאוד של קפאין יכולה להגיע לסיב השערה ולקרקפת. אפילו שתיית 50 כוסות קפה ביום אינה מספיקה למטרה זו.

הוראות שימוש: להקציף מעט שמפו על שיער רטוב, להשאיר במשך 2 דקות ולשטוף היטב. יש להשתמש בשמפו מדי יום ובאופן קבוע.

מחיר: 64.90 ₪ , לתכולת: 250 מ"ל



בושם לשיער של ביוטיקייר הוא בשביל למנוע מהשיער שלנו להריח לא טוב בעיקר שמבלים במועדונים או פאבים שהכל מריח מעשן והשיער שלי תמיד רגיש ותמיד נדבק אליו כל ריח, לכן זהו פתרון נהדר. אפילו במסעדות על האש או אסייאתיות השיער שלי תופס את הריח שנמצא באוויר, אפילו אם הרגע חפפתי ואז אני מתעצבנת כי אני שונאת שהשיער שלי מריח ככה. בכלל אני אוהבת להריח את השיער שלי ושהוא עם ריח נעים במהלך היום.                                         הבשמים לשיער מגיעים ב-3 ניחוחות:
Bora Bora  – ניחוח עבור גם נשים וגם גברים, אבל האם יש גברים ששמים את זה על השיער? אם כן שאפו! בכל מקרה הריח נעים, מזכיר לי את האמת מרכך כביסה או ספריי כזה שמתיזים בחדר. 
Coco Loco –ניחוח מאד חזק ומתקתק, שילוב של וניל וקוקוס שהוא הטרנד החם כבר מספר שנים, כל מי שאוהבת ריחות מתוקים תאהב את הריח הזה.  

After Party – ניחוח מאד חזק, הוא מזכיר ריח של דאו גברי אני חושבת והוא מתאים גם לגברים ונשים. 
הסדרה טבעונית ולכן פתרון לבנות הטבעוניות שבנינו, אין חומרים משמרים וחומרים מזיקים לנו. אין שמן מינרלי ואין מלחים- לכן בנות אחרי החלקה או בנות ששומרות על שיער ממלחים גם אתן יכולות להשתמש! לכן כל הכבוד לביוטיקר שדואגים מכל הכיוונים, גם לחיות, גם לנו לשיער שלנו. 
מחיר 9.90 לבקבוק


חברת נטורל פורמולה משיקה לראשונה בישראל שמפו יבש בהתאמה מושלמת לפי סוגי השיער: לשיער שעבר החלקה, לשיער צבוע או יבש, לשיער דק ודליל או לשיער רגיל בנוסחה הקלאסית. אני חושבת שזה כל כך חשוב שיש התאמה לכל אישה באשר היא, בגלל שמוצר שיער חייב להתאים ואי אפשר מוצר גורף לכולן שזהה לחלוטין.
בין לבין חפיפות אני אוהבת להניח על השיער את השמפו ושהוא לא יהפוך להיות שומני. אני חופפת יום כן יום לא בגלל שהשיער שלי מאד שומני והקרקפת, אבל בזכות השמפו היבש אני יכולה טיפה למשוך ולא להרגיש שומניות יתרה. 
השמפו היבש מנקה ללא מים בתוך דקות ספורות, מותאמת לסוגי השיער ומותירה שיער נקי, רענן ובעל ניחוח- ברגע.
כל סדרת השמפו היבש אינה מכילה טאלק, פארבאנים, מלחים או SLS ולכן היא שומרת על מבנה שלם של השערה, אינה גורמת ליובש ואינה משאירה סימנים לבנים או שאריות מצטברות.

המוצרים בסדרה:
שמפו יבש לשיער שעבר החלקה - מועשר בקרטין ואינו מכיל מלח השומרים על מבנה השערה ותוצאות ההחלקה לאורך זמן.
שמפו יבש לשיער צבוע או יבש – מועשר בשמן ארגן לטיפוח והזנת השיער.
שמפו יבש לשיער דק או דליל - מועשר בחוחובה וקומפלקס מרכיבים המעניקים נפח מושלם.
שמפו יבש בנוסחה קלאסית – לכל סוגי השיער,מועשר בתמציות צמחיות לטיפוח השיער.

הכי קל ופשוט להשתמש:


לרעננות מקסימלית מומלץ לרסס את השמפו היבש על כל הקרקפת, העורף ובצדדים ולעסות היטב להסרת עודפים.
לינק לסרטון HOW TO עם עומר אסף, המעצב הראשי של "נטורל פורמולה"- קישור ללינק 

שמפו יבש Dry Shampoo- 29.90 ₪ , לתכולת 200 מ"ל (לפני הנחות ומבצעים לפי כל רשת)



בית ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה משיקה MOROCCAN OIL – PURE MAGIC

חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ נוסדה בשנת 2000 על-ידי אשר גלאי וצורי לוזון, אשר להם שנים של עבודה וניסיון באספקטים שונים של עולם הקוסמטיקה. יחד, הם גיבשו חזון השואף להוביל את תחום הקוסמטיקה בישראל והקימו את המפעל העוסק במחקר, ייצור ופיתוח מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים. החברה מייצרת מוצרי קוסמטיקה באיכות בינלאומית עבור עשרות מותגים מובילים בארץ ובעולם ומספקת ללקוחותיה ולמותגיה תוצרים אופטימאליים באיכותם ויכולותיהם, העומדים בתקנים וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים.

חטיבת המספרות JOYA PROFESSIONALמשיקה את סדרת MOROCCAN OIL – PURE MAGIC לשיער יבש ופגום, ללא מלחים. מוצרי הסדרה מבוססים על תמצית שמן ארגן טהורה, המעניקה לשיערך רכות עשירה, משקמת קצוות מפוצלים ומקלה על סידור ועיצוב שיער מרדן ומקורזל. וויטמין E המועשר בחומצות שומן חיוניות המנטרלות חשמל סטטי בשיער ומחדירות לו לחות עשירה, גמישות וברק. מוצרי הסדרה מסייעים בחיזוק סיב השערה, בנייה ושיקום מראה השיער, תורמים לאיזון רמת ה – PH בעור הקרקפת, משחזרים את הרכות הטבעית של השיער ומעניקים לו לחות, גמישות וברק. שיער מרדני מועשר ברכות, תוך התרת ומניעת קשרים ושימור פיגמנט הצבע בשיער לאחר צביעתו ושימור תוצאות החלקת השיער. השיער נותר עם מגע משי, זוהר, ברק עשיר ורכות, קל לסירוק וסידור ובעל ניחוח נפלא.

לשמן הארגן (Aragon Oil) סגולות ריפוי לשיער ולעור הקרקפת. שימוש בשמן ארגן מסייע לאיזון רמות הלחות בעור הקרקפת, למניעת יובש וקשקשים ולשחזור החוזק והברק של סיב השערה.
מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי, לכל סוגי השיער ובמיוחד לשיער שעבר פעולות כימיות כגון החלקה, הבהרה, צבע וסלסול.

מוצרי הסדרה –
· שמפו ללא מלחים לשיער יבש ופגום 500 מל'
· שמפו ללא מלחים לשיער יבש ופגום 1000 מל'
· מסכה לשיער יבש ופגום, ללא מלחים 550 מל'
· סרום ללא מלחים לשיער יבש ופגום 125 מל'
· קרם לחות לשיער יבש ופגום, ללא מלחים 500 מל'
· מסכה ללא שטיפה לשיער יבש ופגום, ללא מלחים 250 מל'
· שמן בושם, 50 מל'




נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה