יום שלישי, 14 בפברואר 2017

מארזים ופינוקים ל2017 Valentine's Day

היי כולם מה שלומכם?
אני מקווה שכולכם עם מצב רוח מאוהב, לבבי ואוהב כי היום הוא הValentine's Day ואיתו הרבה אהבה ושמחה!
אני חושבת שבכל יום ויום צריך להביע אהבה לסביבה שלנו, לבני זוג או למשפחה, אבל ביום זה אפשר תמיד לתת מחווה קטנה ומרגשת שתעצים את התחושה!
עוד משהו שאני אוהבת שנעשה, אם פעם היינו חוגגים רק את היום הזה, בשנים האחרונות זה נהיה חודש אהבה, החנויות מתקשטות באדום, בלבבות ובמוצרים מיוחדים לחג וכל החודש פברואר הופך להיות מלא אהבה וכיף!!



אני בפוסט זה החלטתי לשתף אתכם ב3 מארזים של חברות שונות במחירים שונים שלדעתי מקסימים ושווים את המחיר! גברים אלו המלצות בשבילכם אם יש לכם בנות זוג, או בנות זה פוסט עבורכן אם אתן רווקות וגם לכן מגיע להתפנק ואפילו יותר! לכן אני חושבת שגם אם במקרה אין לכן בני זוג, הסיבה לחגיגה ולפינוקים עדיין תקפה ואפילו עוד יותר :)


אתחיל עם מארז ראשון ומקסים של חברת Sabon בסדרת CHOCOLOVE בניחוח ובמרקם של שוקולד! יש מישהו כאן שלא אוהב שוקולד? אני לא בטוחה שקיימים כאלה! אני מאוהבת בשוקולד ולעולם לא אצליח להיגמל מאהבה זו, לכן מוצרים בריח שוקולד הם תמיד מוזמנים אצלי ואהובים במיוחד!

הסדרה עם מוצרים מפתיעים, מגרים ומשגעים ובתכלס איך אפשר שלא? הרי רשת סבון ידועה כמחדשים, מפתיעים ומפנקים ברמות שאף מותג לא מצליח להתחרות!
המוצרים למעשה מעניקים לעור לחות, רכות וריח משגע ומיוצרים מפולי הקקאו מעץ הקקאו שנקרא Theobroma cacao. המשמעות של שם זה היא "מזון האלים", השם משרת את המשמעות כאשר נחשפים לסגולות הבריאותיות הרבות של העץ. פולי הקקאו מכילים יותר מ-300 מרכיבים בריאים. ביניהם פוליפנולים, פלבונואידים, ויטמינים ומינרלים חיוניים, כמו סידן, מגנזיום, אשלגן ונחושת.


קרם גוף עם חמאת קקאו
קרם גוף בצנצנת ריבה מקסימה שאותי ממש שבתה, הקרם בעל מרקם קליל המכיל חמאת קקאו, עם ניחוח CHOCOLOVE משכר. מזין את העור בעזרת נוסחה שעשירה במרכיבים המשובחים ביותר ובניחוח מעלף!           הנוסחה מבוססת על תערובת של חמאת קקאו ואבקת קקאו שעשירות בפוליפנולים, נוגדי חמצון חזקים, ובוויטמינים ומינרלים חיוניים. קרם הגוף עשיר בחמאת קקאו, נספג במהירות, יותיר את העור לח, רך וימריץ אותו.
הנוסחה מועשרת בוויטמין E ובשמנים טבעיים שמקורם בתירס, לליחוח נוסף ולהגנה על העור. 
(מחיר 89 ₪)

סבון בצורת לב סבון ממיס לבבות, לידיים ולגוף מגיע בקופסת שוקולדים מהודרת, מזכיר במראהו פרלין שוקולד גדול. וכן כן אל תתבלבלו במבט ראשון קשה לזהות, האם מדובר על מאכל או סבון... הסבון עשיר בניחוח הממכר והמתוק של CHOCOLOVE. מועשר בחמאת קקאו ובשמני קוקוס ורוזמרין, העשירים בפוליפנולים, נוגדי חמצון חזקים, בוויטמינים ומינרלים חיוניים שיותירו את העור נקי, רענן ובריא.
(מחיר 24 ₪)

לק לציפורניים צבע חום שוקולדי מאד אופנתי, שמתאים לימי חורף אלה וצבע שמחמיא לכולן מבהירות ועד כהות עור. כחובבת לקים מושבת צבע חום שוקולדי כזה לא היה לי באוסף ואני שמחתי כל כך לקבלו! המרקם נוח למריחה והמברשת מצוינת ואין כמו לק שמתאים לצבעו של השוקולד כמכורה אמיתית!
(מחיר 29 ₪)

נר מבושם תמיד כדאי לשדרג את האווירה הרומנטית על-ידי הדלקת נר מבושם בריח שוקולד שמעורר תשוקה... הניר מגיע בתוך קופסת הפח יפה ומהודרת אשר לא רק נראית נהדר, אלא גם הנר מריח נפלא כשוקולד חושני וטעים! הנר מבוסס על שעווה טבעית ממקור צמחי אשר גם משפרת את איכות הלהבה ומגבירה את עוצמת הניחוח וגם ידידותית לסביבה. זמן בעירה כ- 12 שעות. 
(מחיר 29 ₪)

ליפ באלם לנשיקה המושלמת, העניקי לשפתיים ציפוי מזין וטעים ותיהנו מטעם שוקולד מפתה, כי אין כמו שפתיים חלקות, רכות ונעימות למגע ולנשיקה מתוקה! הליפ באלם מועשר בחמאת קקאו ובעלת מרקם קרמי, המרכך את העור ויוצרת על השפתיים שכבת לחות מגינה. שכבה זו עוזרת למנוע את ההשפעות של טמפרטורות נמוכות מאוד, נזקי השמש או החום במתחמים מקורים, אשר עלולות לייבש את השפתיים. 
(מחיר 39 ₪)


מארז הבא של חברת AHAVA שיהיה בלעדי ברשת סופר-פארם: מתנות במהדורת VALENTINE עם מארז מפנק של אהבה בעיצוב רומנטי. חברת AHAVA ידועה כמומחית העולמית בטיפוח מינרלי מים המלח, מקורה ביופי ובעוצמה הפנימית הנשית. 



YOU DESERVE A KISS במארז תחליב לחות מינרלי בניחוח SEA-KISSED מרענן בגודל מלא 250 מ"ל, ג'ל רחצה מינרלי 40 מ"ל וקרם ידיים מינרלי בניחוח SEA-KISSED 30 מ"ל. את המוצרים של אהבה אני מכירה הרבה שנים ומשתמשת בכל מיני סדרות שלהם, המוצרים מעולים, מתאימים לעור בעייתי ולכל מי שרוצה להשתמש במוצרים בריאים המתאימים לכל סוג עור. החומרים שיש בתוך המלחים והתמציות מים המלח הופכים את המוצרים לייחודים וטובים שקשה להתחרות בהם! המוצרים המבוססים על המינרלים הקסומים מים המלח, תמציות צמחים ייחודיות ומועשרים ב-OSMOTER, תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל. 
(מחיר 99 ₪)

כל מוצרי החברה הינם 100% טבעונים, בעלי תו VEGAN FRIENDLY ואינם מכילים מרכיבים מן החי.
חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת מעל 28 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור.
האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי, ובקרב הישראלים AHAVA היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים לחו"ל. מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ- 30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד..


ומאד אחרון ומקסים של מותג DOVE שמשיק את סדרת  Dove DermaSpa. תחליבי הגוף מסדרת DermaSpa משלבים חווית ספא לצד טיפוח עור מקצועי : Dove DermaSpa Goodness3 - תחליב גוף עם אפקט משולש לטיפוח עור יבש ו- Dove DermaSpa Youthful Vitality - תחליב גוף המכיל סרום  למראה עור צעיר יותר.



הנוסחה הקטיפתית שבסדרה כוללת טכנולוגיה מתקדמת המכילה שמן טבעי המופק מזרעי צמחים. באמצעות טכנולוגיית Cell-Moisturizers אשר פותחה ע"י Dove, השמן חודר לעור ומעשיר אותו בלחות. פיתוחם של מוצרי DermaSpa Dove לווה ע"י פאנל מומחיות המורכב כולו מנשים ביניהן דרמטולוגיות מרחבי העולם, לצד יועצות ספא ובלוגריות טיפוח. לתחליבי הגוף ניחוחות מתוחכמים ועמוקים שנרקחו על ידי אן גוטליב, שחתומה על יצירת ניחוחות לבשמים מובילים של מותגים כגון : Dior, מארק ג'ייקובס וקלווין קליין.

סדרת תחליבי הגוף החדשה הופכת את שגרת טיפוח העור היומיומית לרגעי ספא מפנקים. אני אהבתי את הערך המוסף של המארז, בגלל שה-2 קרמים מגיעים בקופסת פח מקסימה ושימושית שברגע שאסיים עם הקרמים, תהפוך למעמד של המברשות שלי על שידת האיפור :) 



בשלב הראשון מושקים 2 מוצרים מובילים בסדרה:

Dove DermaSpa Goodness3 - תחליב גוף עם אפקט משולש לטיפוח עור יבש. תחליב הגוף מיועד לעור יבש הזקוק להזנה. התחליב כולל את טכנולוגיית Cell-Moisturisers, המשלבת שמן טבעי המופק מזרעי צמחים, וכן את שמן האובליפיחה הידוע בהשפעתו המיטיבה על העור. הוא עשיר בחומצת אומגה 3,6,7 ו-9 החיוניות לעור ועל אף עושרו נספג במהירות. האפקט המשולש יוצר מראה עור חלק, זוהר ומגע קטיפתי ורך.

Dove DermaSpa Youthful Vitality - תחליב גוף המכיל תערובת סרום מרוכז למראה עור צעיר יותר. תחליב הגוף מתאים במיוחד לעור בוגר. ככל שעור הגוף מתבגר הוא זקוק ללחות יומיומית שתשמר את האלסטיות ותסייע לו להיראות במיטבו. Cell-Moisturisers ותערובת של סרום מרוכז מסייעים בהחייאת העור ומחזירים לו את הגמישות התורמת למראה צעיר יותר. מתאים גם לעור רגיש.
שיהיה לכם Valentine's Day ומאחלת לכם רק אהבה ושמחה סביבכם תמיד!!!

אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה