יום שישי, 10 בפברואר 2017

המלצות בהשראה של חג ט"ו בשבט

שלום שלום ט"ו בשבט שמח!
חג של פריחה, שגשוג ואהבה לאילנות ואיך אפשר בלי פוסט מתאים לכך?!? :)
בפוסט זה אני הלכתי על הקונספט של ט"ו בשבט ואתם תגלו למה בהמשך שתקראו..
מאחלת לכם חג שמח ומלא בצמיחה, שגשוג והגשמת חלומות :)


מוצר ראשון שמחבר אותנו הישר לט"ו באב הינו PRECIOUS DESERT OIL של חברת AHAVA. שמן מזין לגוף מצמחי מדבר והוא עם שילוב של תמציות שמנים טבעיים ומזינים המופקים מצמחים הגדלים באזור המדבר העוטפים את העור ברכות קטיפתית ומעניקים לו נוחות רוגע וזוהר מידיים.
כמו כן בתוך השמן ישנו שילוב של תמציות שמנים טבעיים המופקים מצמחים הגדלים באזור המדבר - שמן המור האגדי , שמן תמר מדברי, (זקום מצרי) ושמן חוחובה לטובת ליחוח והזנה מיידים לעור. השמן עוטף את העור ברכות ומשיב לו נוחות רוגע וזוהר, מותיר את העור ענוג, במגע קטיפתי. אני בהתחלה רק השתמשתי בשמנים בחורף בשביל הזנה והחזרת הלחות לעור, כי אני תמיד בחורף עם עור יבש, כל השנה אני עם עור יבש אבל בחורף במיוחד! אבל מרוב שאני התמכרתי לשמנים, למעשה אני גם במהלך הקיץ משתמשת בהם לאחר מקלחת טובה ומפנקת לפני השינה והשמן נספג במהרה!
השמן של אהבה מותיר את העור כל כך נעים, עם ניחוח נפלא ותוצאות מדהימות!


בנוסף בתוך השמן, ישנו שמן המור הינו צמח מקראי אגדי - הידוע גם כאחת המתנות אשר שלושת הבנים החכמים הביאו לישו בברית החדשה. המור הוזכר בפועל 152 פעמים בתנ"ך! מור קשור מבחינה בוטנית ללבונה, אשר הייתה אחת הקטורות המקודשות המתוארת בתנ"ך העברי ובתלמוד, ושמשו בטקסי הקטורת. כיום המור הינו אחד השמנים החיוניים בשימוש הנרחב ביותר בעולם. שתי תרכובות פעילות עיקריות נמצאו במור, terpenoids ו- sesquiterpenes ,בעלות תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חימצון והרגעה של העור. שמן מור לא רק נלחם בהזדקנות על ידי מניעת ניוון הרקמות, הוא גם מרגיע ומתקן עור יבש, סדוק ומחוספס.

מוצרים הבאים שייך לאמה לורה, שאילו הם מוצרים נטורפתיים מאוצרותיה הטבעיים של הארץ ומשקפת את חבליה המגוונים: הגליל הירוק, ירושלים ההיסטורית, ים המלח הקדמונח והנגב הפראי. מי שלא ידע ולא הכיר למעשה האקלים המשתנה מצפון הארץ ועד לדרומה מספק שלל צמחים הידועים בסגולות המרפא שלהם עוד מימי קדם.
סדרת הסבונים הטבעיים, המכילה שמן זית ושמנים טיפוליים נוספים בשילוב צמחים ארץ ישראליים, מזינה את הגוף ומעניקה לו לחות עשירה וניחוח נפלא והכל עם מוצרים טבעיים ללא שום חומרים אחרים נלווים.



קרם ידיים חמאת שיאה ופרחי הורד הנו קרם ידיים עשיר לריכוך העור. מכיל חמאת שיאה, מרכיב חשוב בהזנה והגנה על העור, ותמציות צמחי מרפא, עם ניחוח עדין של ורדים. הקרם נספג מאד מהר ומותיר את העור רך ונעים למגע! הוא הפך להיות פייבוריט אצלי בתיק וטיפ קטן ממני- הוא עוזר לעור מסביב לציפורניים במיוחד בחורף שנוראי ומתבייש, תפקידו במריחה, גם למרוח מסביב לציפורנים ותראו תוך מספר ימים שיפור מדהים! 
(55 שקלים)

סבון אבני מדבר טבעי: שלל צבעי המדבר והדרו הפראי משתקפים בסבון זה, המכיל תערובת ייחודית של סבונים שונים והנו בעל מראה יפיפה של אבני מדבר ססגוניות. סבון זה טוב לכל סוגי העור כסבון פנים , גוף , קרקפת ( חפיפת השיער) ואזורים אינטימיים.  אני בעיקר משתמשת בו באזורים היבשים של העור שלי ,, בידיים וברגליים שבחורף כמו עור נחש ובשימוש של מספר שבועות ישנו שיפור משמעותי והעור הרבה יותר לחותי ופחות יבש וסדוק.
הסבון מכיל שמן זית , שמן קוקוס, שמן דקל , חמאת שיאה , יכול להכיל : חלב עיזים , צמח לבנדר, צמח הדס, תערובת צמחי מרפא אדמה צהובה , זרעי רימון , קינמון שמן אתרי קינמון שמן אתרי תפוז, שמן אתרי ילנג, שמן אתרי גרניום, שמן אתרי לבנדר. 
(30 שקלים)


מוצר הבא של המותג Bath & body works הינו הנר עם 3 הפתילות Fresh balsam שהוא עם ריח עצתי מובהק, דומיננטי וירקרק. מי שמכיר אותי ועוקב אחריי יודע כמה אני מכורה לנרות שלהם, יש לי מעל 20 ריחות שונים ואני כל פעם מזמינה עוד ועוד! 


הנרות שלהם גם זולים(כן כן אפילו שיש עוד משלוח עם חברה מקשרת לארץ), גם מחזיקים הרבה שעות ומפיצים ניחוח נהדר בכל רחבי הבית. אפילו שהנר רק מונח, ללא הדלקה הוא מפיץ ניחוח נהדר!
(מחיר בין 10-25 דולר, תלוי במבצע ויש עוד עלות משלוח לארץ)


ומוצר אחרון הפילינג פנים תפוז של חברת קלרינס, הOne Step Gentle Exfoliating Cleanser. 
כל הזמן חיפשתי סבון מנקה ומקציף ואיכותי עם גרגרים עדינים שלא יפגעו לי בעור, גם בגלל שהוא יבש וגם בגלל שהעור שלי מאד מאד רגיש ומכל דבר קטן מיד מפתח פריחה או אדמומיות. ולאחר ההכרות עם סבון זה- החיפושים הפסיקו! 


הסבון מאד עדין אבל מנקה ביסודיות והכי כיף שהוא עם ריח נפלא של תפוז, בתוך הסבון ישנן קליפות תפוז גרוסות אשר מנקות את העור ומסירות תאים מתאים ויחד עם זאת גורמות לטיפה הבהרה ואחידות בעור.
כמו כן הפילינג הוא מסיר איפור ושאריות לכלוך מכל היום בצורה מיטבית ובקלות, אך זה יותר מתאים לעור מעורב ושמן לשימוש יומיומי. כי בנות עם עור יבש כמוני, שימו לב לא להשתמש במוצר ביומיום, אלא מספיק פעמיים בשבוע. בגלל שעור יבש לא זקוק לפילינג יומיומי , אפילו שהוא עדין . מפני שאנחנו רוצות לשמור על הלחות בעור שלנו שגם ככה אין לנו הרבה :) לכן אני בימים שני וחמישי מתפנקת איתו לפני השינה וההרגשה היא נהדרת!

אז שיהיה חג שמח! 
רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה