יום ראשון, 19 בפברואר 2017

Must have בתיק היומיומי שלנו


היי כולם!
מה שלומכם? לאחר שבוע חורפי במיוחד, הגיע לו שבוע יפה ואביבי עם תחושה נעימה וחמימה ואין כמו פוסט חביב ליד כוס השתייה שיחמם לנו את האווירה :)

היום החלטתי לשתף אתכם מה נמצא בתוך בתיק היומיומי שלי ישנם מוצרים חדשים שהתאהבתי בהם וישנם מוצרים ישנים וותיקים, זה התיק שקבוע אצלי והמוצרים בו לא מתחלפים. בנוסף לתיק זה, יש לי עוד תיק אבל של איפור, שהוא כן משתנה, למעשה כל שבוע אני מחליפה בו מוצרים וככה מגוונת. אם תרצו פוסט גם עליו- תפנו אליי ואשמח לשתף :)


אתחיל עם שני מוצרים אהובים מאד של חברת דוקטור עור. אני חושבת שזו בין החברות הטובות שקיימות בשוק בנושא של טיפוח טיפולי, היפואלרגני ולכל מי שחווה בעיות בעור וצריכה מוצרים רגישים וטיפוליים.



המוצר אהוב וותיק ששנים אצלי בתיק השפתון ACU-LIP שהוא שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות של דוקטור עור. השפתון מעניק לחות ומגן על השפתיים מפני קרינת השמש העלולה להחמיר את היובש והסדקים בשפתיים במהלך עונת החורף, אך גם בימי קיץ שהלחות גבוהה ומביישת את השפתיים. אני עם שפתיים כל כך רגישות שאני בערך כל שעתיים שלוש מורחת שפתון, אחרת המצב לא טוב ושפתיים יבשות וסדוקות לא באות אצלי בחשבון! 
השפתון מכיל מקדם הגנה SPF15 ומועשר בויטמין E – נוגד חמצון יעיל הידוע ביכולתו לסייע להגנה מפני החשיפה לשמש והרדיקלים החופשיים. המוצר הוא ללא פראבנים ונמצא כבטוח לשימוש לעור רגיש.
(מחיר : 36.90 ₪)


והמוצר השני הוא הקרם ידיים טיפולי מסדרת נוטריק לעור יבש. אצלי עור הידיים מאד רגיש כמו השפתיים ומתבייש בקלות, לכן אני חייבת לפחות פעמיים שלוש ביום למרוח קרם ידיים. עור הידיים, בדומה לעור הפנים ובדומה לשפתיים, חשוף בתקופת הסתיו והחורף לפגעי מזג הסביבה: רוח, לחות נמוכה, מעברים בין חום לקור ומאפיינים נוספים, אשר עלולים לגרום לעור סדוק ויבש מאוד, אדמומיות ורגישות בעיקר באזור השפתיים ובכפות הידיים. הקרם הידיים נוטריק משקם את מראה העור ומותיר אותו רך, גמיש, בעל מראה בריא ויפה, ללא תחושת יובש, גירוי, אדמומיות או סדקים. הקרם מסייע בהגנה מפני נזקי החשיפה למים, לדטרגנטים ולסביבה ונבדק לעור רגיש. הקרם הינו ללא פראבן ומכיל מספר רכיבים פעילים המסייעים בשיקום והזנת עור כפות הידיים: חמאת שיאה - עשירה בנוטרי-ויטמינים הידועים כמזינים את העור; אלנטואין - רכיב טיפולי הידוע כמסייע לשיקום עור פגוע או מגורה וקומפלקס ייחודי המכיל: גלוקוז וקסיליטול.
(מחיר  50.90 ₪)


נמשיך בגזרת הטיפוח עם מגבוני הניקוי לפנים בניחוח אשכולית מסדרת ®Visibly Clear לעור הנוטה לפצעונים של ניוטרוג'ינה. 



ניקוי הפנים כל כך חשוב בבוקר ובסוף היום, בשביל עור נקי לאחר יום ממושך עם הרבה לכלוך שמצטבר וגם שאריות איפור שלא נוקו כראוי. לכן העברת מגבון על הפנים של ניוטרוג'ינה לסיום האפקט מותיר את העור נקי, נעים ועם ריח נפלא! המגבונים רכים במיוחד, מנקים לכלוך שאריות שומן ואיפור ומסייעים בהעלמת פצעונים מבלי לייבש את העור. ניחוח האשכולית הוורודה ממריץ, מעורר את החושים ומעניק לעור תחושת רעננות.
(מחיר  29.90 ₪, החבילה מכילה 25 מגבונים)


ואם מדברים על ניקוי הפנים, אין כמו החשיבות של ניקיון הפה! וואו ריח רע מהפה זה דבר כזה נוראי ולכן הפתרון המושלם ליסטרין, שטיפת מי פה תמיד כדאי לקחת בתיק בבקבוק קטנטן למי שסובל מהבל פה. כאן בתמונה קיבלתי דוגמיות של המוצר והבקבוקים תמיד שיש למכירה בחנויות הם גדולים- אבל ההמלצה שלי לקנות בקבוקונים קטנים ולשפוך לבפנים ולקחת למשרד בקבוקון קטן. אני למשל לא סובלת אבל בשביל הרענון וההרגשה האישית שלי לאחר ארוחת צהריים תמיד מנקה את הפה ומרגישה כמו מיליון דולר, רעננה ונקייה!
קיבלתי 3 טעמים מתוך מגוון טעמים שקיימים- ללא אלכוהול ומנטה עדין ממש למי שרגיש בריח ובטעם, מנטה קריר וטיפה יותר מורגש ומנטה צלול שהוא לדעתי הכי מורגש בטעם. אני אישית אוהבת את המנטה העדין. 


ועכשיו המותג ליסטרין יוצא במבצע "חופשה בהפתעה" במסגרתו קונים ליסטרין 500 מ"ל + 250 מ"ל במארז מיוחד ויכולים לזכות בהגרלה של חופשה זוגית בחו"ל. ההפתעה: יעד החופשה יתגלה רק ביום הטיסה, שווה לא? :)
המבצע בתוקף עד ה-28.2.17 ברשתות הפארם והשיווק המשתתפות במבצע.


ואסגור עם 3 מוצרים שL'OREAL PARIS השיקו שלדעתי הם הבשורה הבאה בתחום האיפור! חדשניים, מיוחדים ולגמרי חייבים להיות בתיק שלנו לליווי צמוד ביומיום!


מוצר ראשון וגאוני L'OREAL PARIS MAGIC RETOUCH שהוא ספריי לכיסוי מידיי וזמני של שורשי השיער הלבנים! בליווי השחקנית הבינלאומית האהובה אווה לונגוריה שמובילה את הקמפיין. הרי כל מי שצובעת שיער או בעלת שיער לבן מבינה וחוששת מהתחושה שהשורשים יבלטו וצריך ללכת למספרה כל כמה שבועות. לכן הספריי הוא פתרון מושלם להארכה בין תור לתור במספרה. תוך 3 שניות ומספר ריסוסים הכל נעלם והשיער והשורשים נראים כאלו הרגע יצאנו ממספרה. לכן מוצר חובה בתיק, שברגע ששיער לבן צץ, מרססים והכל נעלם :) הכיסוי זמני הנשאר עד החפיפה הבאה ואינו מכיל מי חמצן. הספריי מוצע ב-5 גוונים: חום, חום בהיר, בלונד, בלונד בז ושחור לדיוק מקסימאלי והתאמה מושלמת לגווני השיער השונים. 
הוראות שימוש: 1. לנער היטב לפני השימוש. 2. להחזיק את המיכל במצב אנכי, ולרסס על שיער יבש לאחר העיצוב.
את הספריי יש להחזיק במרחק של כ-10 ס"מ מהשיער ולרסס את השורשים בקלילות. אין לרסס יתר על המידה, כמות קטנה מספיקה. 
(מחיר : 49.90 ₪ )


מוצר שני המסקרה VOLUME MILLION LASHES FELINE זוהי מסקרה לעיבוי, הפרדה והדגשת הריסים בזווית מושלמת מועשרת בשמנים ייחודיים לגימור שחור גלוסי.
המסקרה בעלת מברשת ה- Millionizer הייחודית בעלת קימור מושלם וסיבים צפופים המסייעים בהפרדת כל ריס וריס.
בנוסף משלבת 3 פתרונות ייחודיים:
מברשת Millionizer ייחודית- בעלת קימור מושלם, מעבה, מפרידה ומדגישה כל ריס וריס מהשורשים ועד לקצוות. מברשת הסיליקון, בעלת מספר רב של סיבים אשר מפרידים את הריסים ועוטפים אותם בפיגמנט שחור גלוסי מהפנט.
מנגנון Excess Wiper (מותקן באריזת המסקרה): מסיר את עודפי הצבע מהמברשת, מנקה וסוחט את שאריות החומר ומסייע במריחה מדויקת של כל ריס וריס, ללא יצירת גושים.
פורמולת NOIRISSIME גדושה בפיגמנטים שחורים במיוחד. בנוסף, הפורמולה מכילה תמהיל של שמנים שחורים יקרי ערך.
התוצאה: מסקרה המעניקה נפח עוצמתי ללא יצירת גושים ופורסת את הריסים למניפה מרהיבה- למראה עיניים חתולי ומפתה מאי פעם. 
מחיר הכרות לחודש פברואר 2017–60₪ בלבד!
(מחיר: 132 ₪ )

ומוצר אחרון  v Brow artist sculpt , בעלת 2 שלבים: שלב 1 - קצה בצורת חרוט- מעניק צורה וצבע ושלב 2 - צד המברשת – מקבע ומעצב. התוצאה: הגבות מפוסלת ומעוצבת באופן מושלם. פורמולה במרקם קרם אבקתי אשר אינה מקשה את שיער הגבות והיא מוצעת ב-3 גוונים: בלונד, חום בהיר וחום כהה להתאמה מושלמת.
עיצוב הגבות – חלק אינטגרלי של כל מראה איפור: דקות ועדינות, או מודגשות ונועזות- הגבות מביעות את האישיות של כל אישה. עם מסקרה BROW ARTIST SCULPT עיצוב הגבות קל מתמיד- מוצר אחד בעל 2 תועלות:
מילוי וצביעת הגבה ועיצובה ופיסולה.

בחודש פברואר 2017 תימכר ב40 ₪ בלבד!
(מחיר: 80 ₪)




בברכה רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה