יום שלישי, 28 בפברואר 2017

חברת "ביופט" משיקה מזון בוטיק איטלקי יבש לחתולים " Schesir"

היי כולם,
גם לחתולים שלנו מגיע פינוק וכשיש הרבה חתולים, אין כמו הפתעה שנוחתת בביתי של חברת "ביופט" שהשיקו מזון בוטיק איטלקי יבש לחתולים " Schesir". ביופט, ידועה כיצרנית מזון הכלבים "בונזו" ומזון החתולים "לה קט", ועכשיו עם המוצר החדש המתאפיין באיכותו ומכיל רכיבים מן הטבע ללא הורמונים, ללא כל תוספי טעם וצבע וללא חומרים משמרים!




87% מבעלי חיות המחמד בישראל תופסים את חיית המחמד כחלק מהמשפחה ומיחסים חשיבות גבוהה למתן תזונה בריאה ואיכותית לחיית המחמד שלהם. ליין המזון היבש לחתולים ""Schesir, המושק בימים אלו בישראל, מכיל מגוון של כ 7 מזונות בוטיק לחתולים: חתלתולים, בוגר עוף, בוגר דגים, סניור, הירבול, סטרילייזד עוף וסטרילייזד חזיר, המאפשרים התאמה למגוון צרכים וייחודים בכך שמכילים מקור בודד של חלבון מן החי, מה שמאפשר התאמה גם לחתולים רגישים.

הנחתי את האוכל שקיבלתי בקערות לכולם והחגיגה החלה! כולם הגיעו למסיבה לאט לאט ונהנו מארוחה טעימה ובריאה, אני חייבת לציין שהאוכל נעלם כל כך מהר ושאני מביאה להם לאכול אוכל של חברות אחרות לוקח להם יותר זמן, לכן לפי המהירות- ישנה מסקנה- שהאוכל היה טעים ואהוב עליהם :)


המותג "Schesir" הינו מותג איטלקי פורץ דרך בתחומו אשר מציע מוצרי תזונה איכותיים לשוק חיות המחמד. כל מוצרי החברה מיוצרים מחומרי גלם נבחרים: דגים מהים הפתוח, עוף שגדל ללא הורמונים ומאודה בתהליך ידני עדין ומוקפד ללא כל תוספי טעם, צבע או חומרי שימור. המותג "Schesir" הינו מותג איטלקי פורץ דרך בתחומו אשר שם דגש על טבעיות מוצריו, כחלק מתפיסת עולם שלמה המכבדת את כדור הארץ, את הטבע ואת בעלי החיים. המותג שזיר מקפיד על אתיקה ועל שמירת הקיימות תוך ניטור מתמיד של טביעת הרגל הפחמנית שלו.


ניתן למצוא את מגוון מוצרי שזיר יבש במשקלים של 1.5 ק"ג ו15 ק"ג בחנויות המחמד המובחרות.(מחיר ל 1.5 ק"ג: 89-94 ₪, 15 ק"ג: 349-359 ₪)


חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות בע"מ, הוקמה בשנת 1972, והינה חלוצה בישראל בתחום ייצור מזון יבש לכלבים ולחתולים.למעלה מ-40 שנה עוסקת ביו פט בפיתוח, ייצור ושיווק של מגוון מוצרי מזון לבעלי חיים וביניהם בונזו ולהקט, אקאנה ואוריג'ן. ביו- פט מעסיקה כיום כ-70 עובדים בארץ, במחלקות מחקר ופיתוח, ייצור, שיווק, מכירות וייצוא.

שיהיה בתאבון לחתלתולים החמודים :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה