יום שלישי, 4 באפריל 2017

רשת החנויות "באקלס" משיקים את קולקציית אביב קיץ 2017

היי מה נשמע?
לאחרונה ביקרתי בהשקה מהממת וייחודית של רשת החנויות "באקלס" לקולקציית אביב קיץ 2017
רשת זו ידועה בייחודיות שלה שאיננה רק מציעה לנו תיקים, ארנקים, חגורות ועוד מוכנים אלא אפשר להזמין לפי הגדרה אישית ומה שאוהבים ולעצב לבד ולשפר את התיק או החגורה לאיך שרוצים! למעשה הצרכן מגיע לחנות ובוחר ומחליט עם מה הוא יצא ולא החנות "כופה" עליו את הקולקציה הנוכחית. לדעתי זה מדהים שאפשר לבחור בעצמי מה אני רוצה ומה אני אוהבת ופשוט לקבל זאת בלי להתפשר על הנראות וכמובן גם בלי להתפשר על האיכות!



החנות בזמנו החלה בדוכן בקניון בת ים לאבזמים מתחלפים לחגורות ועם הזמן מאד התפתחה ונפתחו מספר סניפים בארץ שבכל סניף יש התמחות לתחום אחר, לתכשיטים, לתיקים, לחגורות ועוד. הבעלים והשותפים לעשייה עם 3 אחים שהחליטו יחד לעבור את החוויה ומצליחים במשך השנים רק לגדול, להתפתח ולהבין את השוק והייחודיות שכל לקוח צריך ורוצה.


ההתמחות של הרשת במוצרי עור אופנתיים ולקראת הקיץ הקולקציה עם קמפיין חדש וייחודי בעל הסלוגן SKIN TO SKIN (עור על עור) בו השתתפו אנשים אמתיים מהחיים שעל עורם אין שום דבר מלבד מוצרי העור האיכותיים של באקלס. מטרת הקמפיין היא להתחבר לאנשים אמתיים מתוך מגמה לשים בפרונט אנשים ודמויות שכל אחד מאתנו יוכל להתחבר, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים במיוחד. ולהבליט את החיבור של העורות ולהדגיש את השילוב ביניהם.


ומי מאיתנו לא אוהבת תיקים או לא מכורה או מכור לחגורות? אלה הם אקססוריז שמשדרגים כל לוק, שמאד שימושיים לנו ביומיום וחשוב שגם יהיו יפים אבל גם איכותיים שיחזיקו לנו לאורך זמן.
אני בחרתי לעצמי תיק משגע שמחכה ללוק שיהיה לי לערב חג! אז עוד קצת תתאפקו ובערב חג אעלה תמונה באינסטגרם ולכן שווה לעקוב!!!
רק אספר שהתיק כל כך מושלם ומהמם שאת האמת כל כך אהבתי אותו ולא רציתי לשנות בו כלום, ישר שראיתי אותו על המדף ידעתי שהוא יהיה שלי ולא הסתכלתי על מחיר :)



ממליצה להיכנס לרשת באלקס, יש מספר סניפים ברחבי הארץ ולמצוא את הפריט שילווה אתכם לקיץ הקרוב!
אם זה ארנק בצבעים נייטרליים שיתאים לכל אירוע, או ארנק בצבעים חזקים שימשוך תשומת לב ויהפוך כל לוק רגיל ללוק הורס ושיקי. חגורה שלא יוכלו להתעלם ממנה או תיק כזה שיחזיק עשרות שנים גם לקיץ הבא ולזה שאחריו ולזה שאחריו….




הסניפים:
סינמה סיטי ראשון לציון -רח' ילדי טהרן 5 ראשל"צ, שעות פתיחה 10:00-23:00 כלל ימי השבוע

דיזנגוף סנטר ת"א –רח' דיזינגוף 50 ת"א שעות פתיחה 20:00-08:00 א' עד ה' 9:30-16:00 יום ו', שעה מצאת שבת ועד 22:00

אושילנד כפר-סבא- רח' עתיר ידע 4 כפר-סבא, ימי חול 10:00-22:00 ימי ו' 9:30-16:00 שבת 10:00-22:00

ביג פאשן אשדוד –רח' דרך הרכבת 1 אשדוד, ימי חול 10:00-22:00 ימי ו' 9:30-16:00 שבת 10:00-22:00

לאתר החברה לחצו כאן
פייסבוק: באקלס ישראל


שיהיה חג שמח, מהנה ויפה!
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה