יום שני, 24 באפריל 2017

בילוי מהנה בחברותא!

היי לכם! מה שלומכם?
לאחרונה ביקרתי בחברותא שזהו למעשה מרכז חוויתי ייחודי לכל המשפחה בנס ציונה, מקום מקסים, מזמין ומהנה ששווה לקפוץ ולבלות בו עם הילדים. כולם מחייכים, שמחים ואווירה כל כך נהדרת! 
אני לקחתי את שתי האחייניות שלי והן לא רצו ללכת משם! הן כל כך נהנו שלא שמנו לב שהיינו שם כמה שעות. הן שיחקו והשתוללו! ואפילו האחיינית הגדולה ביקרה בסדנת נגרות מעניינת איתי עם תוצר מהמם! המקום שרוי על 2 קומות ולכן קיימת הנוחות המיטבית לעשיית פעילויות רבות ואפילו במקביל הילדים הגדולים יכולים להיות למעלה למשל בסדנא והילדים הקטנים למטה במשחקייה.

המרכז הוקם בשנת 2015 עם חזון ודגש על מלא פעילויות וגיוון רב לילדים אך גם להורים שיהיו מעניינות, ייחודיות אשר בעלות ערך מוסף וחינוכי לכל המשפחה. לדוגמא: הרצאות, הצגות והופעות, קייטנות לילדים, פעילויות לאימהות בחופשת לידה בבוקר ועוד. מה שמסביר את הדגש בחברותא שמופנה לאיכות ולא על ההמוניות והגודל כמו מקומות אחרים שפחות נעים לבקר בהם ובטח שלא לחזור בשנית אליהם. הרי ידוע שערך מוסף מאד חשוב היום בעולם הרווי בתחרות ולכן אני חושבת שהחשיבה מאחורי זה והעיסוק המתמיד בפעילויות מעניינות מאד בולט ורואים את ההשקעה של מייסדת ומנהלת המקום - הדס קופליק ובמיוחד שכל כך נהנים ורוצים להגיע עוד עוד ולמקום. 
כל פעם שמגיעים אפשר לבצע פעילות אחרת ובגלל הגיוון אין סיכוי שיהיה משעמם:)


המחירים של המקום מאד נוחים ויש כרטיסיות ומבצעים למי שמגיע קבוע. לדעתי חברותא פתרון נהדר גם לחורף שגשום וכמה אפשר להיות בבית ולכן בילוי במקום סגור, ממוזג ונוח זה הוא פתרון נפלא וכמו כן גם בקיץ בימים החמים שמחפשים גם בילוי משפחתי ומהנה. כמו כן אפשר לחגוג ימי הולדת במקום, לשכור את המתחם ולעשות יום הולדת מהנה לגן/לבית ספר למי שאין מקום בבית ( ובנינו גם למי שיש מקום, מי רוצה את כל הבלאגן אצלו?! אין כמו לשכור מקום גדול ונוח).


המתחם משחקייה שנקרא מתוקייה מתאים לפעוטות מגיל 4 ועד ילדים בערך בגיל 3 שיוכלו גם הם ליהנות ללא חשש מילדים גדולים שפחות שמים לב ורצים ומשתוללים. המתחם מלא במזרונים שהילדים לא יוכלו להיפגע, יש מלא מתקני ג'ימבורי, כל מיני משחקי חשיבה, משחקים מעץ לפיתוח המוטוריקה העדינה ומשחקי התפתחות, בובות, פסנתר קטן וחמוד , ספרים ועוד. 




כמו שציינתי בהתחלה אני והאחיינית שבת 6 ביקרנו בסדנת נגרות שמועברת ע"י יניב מלץ שהוא נגר ואומן בעצמו בעל סבלנות רבה לכולם. למעשה בסדנא בנינו לוח גירים קטן להנחה על השולחן ולא האמנתי שראיתי שזה מה שנכין! 
הסדנא מחולקת או לגילאי 3.5-6 או 6-12 לפי רמת קושי ולמעשה היא כוללת 5 מפגשים שמכינים כל פעם משהו אחר. אנחנו נכנסו למפגש חד פעמי שגם זה אפשרי. 


במהלך הסדנא הכרנו את חומרי הגלם גון העץ, איך להדביק ולנסר אותו עם המסור. את הפטיש והמסמרים ולמעשה הכרות בכלל עם חומרים שביומיום הילדים לא נתקלים ולכן זה חשוב. גם ההכרות של המוצרים אבל גם העשייה, המוטוריקה של לדפוק מסמר עם פטיש זה משהו שלא עושים כל יום ובמיוחד לא ילדים וצריך לתת להם להתנסות- כמובן עם השגחה. 
האחיינית מאד נהנתה ושמחה מהתוצאה הסופית! סיפרה לכולם איך עבדה קשה בסדנא ושמאד נהנתה והשוויצה בלוח גירים.



לסיכום מאד נהנינו מהמקום, מהחוויה, מהשירות ומסדנא ואני מאד ממליצה ללכת! כמו כן ישנן פעילויות קרובות שנערכות ממש בקרוב וכדאי לבקר בהן, ממליצה להיכנס לאתר או לפייסבוק ולהתעדכן
פייסבוק: לחצו כאן

לדוגמא: ביום שלישי בתאריך 25.4 בשעה 16:45 וגם בשעה 17:30 בחברותא עורכים חגיגה מוקדמת לכבוד יום העצמאות.
זוהי תהיה סדנה מתוקה במיוחד, של קישוט קאפקייק לכבוד יום העצמאות בדגל ישראל ובצבר המסמל את הישראלי - מתוק מבפנים וקוצני מבחוץ. 
הסדנה בעלות כרטיסייה, או כניסה חד פעמית -49 ש"ח כולל כניסה למשחקייה. הרכישה באמצעות האתר http://bit.ly/2oRTa3a



בנוסף יש בחברותא קייטנות קיץ :)  ההרשמה כבר החלה והקייטנות מתאימות לילדים בגילאי 3 עד 6 וכוללות 4 מחזורים בחודשי יולי ואוגוסט. בקייטנה של חברותא יהיו הצגות ילדים, הפעלות מיוחדות, ימי פעילות לפי נושאים, אוכל משובח, יצירה, סדנאות ייחודיות לילדים. את הקייטנה תנחה אלה בר נור טיש - מאבחנת ומדריכה התפתחותית בעלת ניסיון עשיר ורב בתחום עם תינוקות וילדים. לכן כולנו יודעים וחווים את הקושי בחופש הגדול עם הילדים שאנחנו צריכים להיות בעבודה והגנים סגורים, לכן הקייטנות הם פתרון נפלא ומקסים שהילדים כל כך יהנו ולא ירצו לחזור לשיגרה!

אז קפצו לבקר! 
כתובת: הבית האדום נס ציונה,  רחוב בן גוריון 4 כניסה 1 קומה 1 ויש חנייה בכל הרחובות מסביב.

תהנו רותם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה