יום חמישי, 6 באפריל 2017

חברת האופנה המובילה KEDS בקמפיין חדש לבחירת הפנים החדשות לאביב קיץ 2017

היי כולם מה שלומכם?
לפני מספר ימים התארחתי באירוע של חברת KEDS אשר גייסו פנים חדשות למותג בקמפיין דיגיטלי רחב אשר מובילה אותו באושיית הרשת והזמרת המצליחה נועה קירל.
שם הקמפיין הינו Join The Keds Squad"", המהלך חדשני בשיתוף עם משרד הפרסום Teenk בו היא מאתרת נבחרת המונה כ- 15 בנות אשר יחד ירכיבו את הפנים החדשות למותג לעונת אביב-קיץ 2017.

אחרי חיפושים ואודישנים ואלפי בנות שבאו שניסו ורצו להיות חלק מהקמפיין ה- KEDS SQUAD, נבחרו הבנות  KEDS כמותג מאמינים שמייצגות את מה שחיפשו. רוח צעירה, אופנתיות, ביטחון עצמי, והמון עוצמה כנשים צעירות שרוצות לקדם שנשים זה כוח, זה יופי זה חכמה והכל ביחד זה הן.


לצד החיפוש עלה קמפיין דיגיטאלי רחב היקף במדיות החברתיות שיקרא לגולשות להצטרף לאתר המקוון של הרשת ולענות על שאלון אשר יחבר בין סיפורים אישיים לבין הזיקה שלהן לאופנה. נכנסו ונרשמו כל כך הרבה בנות ומתוך מאות פניות נבחרו כ- 30 בנות בלבד להגיע ליום אודישנים אופנתי ומיוחד מול שופטים שבראשם תעמוד כוכבת הרשת והזמרת המצליחה נועה קירל.


מתוך המבחנים תיבחר ה- "Keds Squad"- נבחרת מנצחת שתוביל את קמפיין האופנה של החברה ותציג את מגוון נעלי הסניקרס האייקוניות של KEDS. ההכרזה על המנצחות תתבצע בחנות החדשה של המותג בקניון גבעתיים על ידי השופטת נועה קירל שגויסה לפרויקט וידועה כזמרת היפ הופ מצליחה שמופיעה עם בגדים ספורטיביים וקז'ואלים לצד סניקרס נוחות שמאפשרות לה לזוז בקלילות על הבמה. הלבוש שלה, ההייפ סביבה וכל הערצה מוסיפים עניין ואת הערך למותג ולהצלחת הקמפיין.


הפעילות התקיימה בכל חודש מרץ והנבחרת המיוחלת זכתה להשתתף בימי צילום ולככב בפרסומות שיעלו כקמפיין דיגיטאלי במדיות השונות ואף תהנה לבחור עבורה לפני כולם את העיצובים החדשים על פי הטרנדיים הבינלאומיים של נעלי הסניקרס.


רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה