יום רביעי, 5 באפריל 2017

זמן מתנות לילדים לקראת חג הפסח

היי כולם
לקראת חג הפסח שמגיע אלינו, צריך להתכונן כראוי ולקנות לכל ילדי המשפחה מלא מלא מתנות ולעשות להם כיף, למי שימצא את האפיקומן אבל גם למי שלא :)
ביקרתי לא מזמן במספר תערוכת השנתיות שמציגות את כל החידושים בתחום המשחקים לילדים ואני חייבת לציין שחזרתי מרוגשת, שמחה ונפעמת מכל החידושים שגם לי עשו  טוב על הלב :)

בתערוכת Toy Time האחרונה, שהתקיימה בביתן 2 החדש, בהפקת מרכז הירידים תל אביב, הוצגו מיטב החידושים האחרונים של תעשיית המשחקים לילדים. בתערוכה, הוצגו לראשונה מגוון רחב של חידושים בעולם הצעצועים לקהל המקצועי ולקניינים מתחום הצעצועים. בין החידושים שהוצגו: משחקי התפתחות, משחקי חשיבה ואסטרטגיה, דגמי רחפנים חדשניים, משחקים ירוקים ששומרים על הסביבה ועוד.


חברת כלבושרד הציגה סדרת מוצרים של BABY MAPED המותאמת במיוחד לתינוקות- טושים ועפרונות צבעוניים המותאמים לגיל שנה. הטושים עבים לאחיזה נוחה, רחיצים לגמרי מהידיים והבגדים ומגיעים במגוון של עד 24 גוונים. בנוסף צבעי גואש רחיצים, היחידים שיורדים בכביסה רגילה, נוחים לשימוש ולא נוזלים או מטפטפים. המוצרים בסדרה בטוחים לגמרי לשימוש על ידי פעוטות, אינם רעילים ובעיצוב מושך ואטרקטיבי מאוד לילדים.
(מחיר: כ-50 ₪ לצרכן)



חברת באבלס יצרנית צעצועים המתמחה בעיקר בבועות סבון ענקיות והמובילה בארץ בתחום בועות הסבון, שהביאה את הלהיט- ערכה להפרחת בועות סבון ענקיות, משיקה השנה את "עולם הבועות של באבלס" אשר כולל מוצרים נוספים בתחום בועות הסבון הענקיות לדוגמא: "ערכת יצירה ביתית בבועות סבון" הראשונה והיחידה בעולם ; "ערכת הבועות המקפצות שלי" ; "ערכת חישוק להפרחת בועות ענקיות".

הערכות ייחודיות בזכות האבקה הייחודית של החברה, אשר מחליפה את הנוזל המוכר לכולם. האבקה הינה פיתוח ישראלי של החברה והבסיס לכל מוצרי החברה טמון בה (האבקה עשויה מחומרים טבעיים בלבד וכמובן אינה מזיקה כלל תוך שמירה על רמה ואיכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר).
גיל: החל מגיל שנתיים.
(מחיר: 10 – 50 ₪)



חברת חכמטיקה הציגו את ברייני בנד - משחקי קופסה מפתחי חשיבה – משחק שמסייע ללימוד מתמטיקה בצורה טובה, תוך כדי משחקי קופסה קלילים ומהנים. משחקים חדשים בשוק העולמי, משחקים כיפיים עם הרבה ערך מוסף שרכשו תשומת לב רבה מרגע הראשון! המשחקים של The Brainy Band עוסקים בספירת עצמים, חיבור, כפל, שברים, אך טמונים במשחקים האלה גם מושגים מתמטיים הרבה יותר עמוקים: אלמנטים של תורת הקבוצות\לוגיקה, חשבון שאריות, בסיסים של קומבינטוריקה... אולם לא חייבים לדבר על זה. הילדים שישחקו ושיתרגלו את הכפל או את החיבור. פשוט כשהילד בעוד הרבה שנים ילך לאוניברסיטה, הוא פתאום יגלה שיש לו אינטואיציה לדברים אלה או אחרים.
אלה משחקים חווייתיים מאוד שעוזרים להקנות לתלמידים את המיומנויות שהם צריכים לרכוש בצורה כיפית ויעילה. ומה שהכי חשוב- המשחקים יכולים לשמש כמשחקי קופסה רגילים לכל המשפחה – גם לבוגרים, וגם לילדים.
גיל: מיועדים לגילאי 4-11 (כל משחק הוא לגיל שונה ומלמד מושגים שונים).
(מחיר: 45-90 ₪)

כמו כן חברת גטר גם כן הופיעה ביריד מהמם בשפיים ועם חידושים מקסימים ומהנים לילדים:

טרנדי דוגס Trendy dogs

אספו את כל הטרנדי דוגס לאוסף אופנתי במיוחד. טרנדי דוגס היא סדרה של שישה כלבלבים אשר כל אחד קרוי על שמו של מעצב על אחר- אוסקר, ראלף, איסיי, תומאס, ג'ורג'יו ולואי. הם אופנתיים ומעודכנים ומגיעים בתוך מארז המדמה בקבוק בושם. לכל כלבלב אופי ותכונות משלו וכל אחד בעל סיפור ורקע שונה. כל כלבלב מאובזר בבגדים ובמשקפיים טרנדיים ומגיע בניחוח בושם נעים.
לקישור לסרטון על הבובה







פעילות חדשה בגטר

גטר קונסיומר רכשה את פעילות JNH העוסקת בתחום הריהוט לילדים ומוצרי תינוקות. מדובר בליין מוצרים רחב, איכותי וייחודי. המוצרים מיוצרים תחת המיתוג של מגוון דמויות דיסני ושל מפרץ ההרפתקאות (יחידת החילוץ).

בין המוצרים ניתן למצוא:

· ריהוט לילדים- סט שולחן וכסאות מעץ, מיטות מעבר, ספסלים ושידות איפור.

· אוהלים ובריכות כדורים.

· מוצרים לגן ולחצר- נדנדות, מגלשות, בתי משחק.

· ספונות בעיצובים שונים.

· מוצרי האכלה ותינוקות- בקבוקים, כוסות, כלי האכלה, סינרים, מוצצים, מזרני פעילות, מושבים לאמבטיה, מושבי אסלה ועוד.

· מזוודות טרולי לילדים.





הדרדסים האהובים חוזרים בסרט חדש!

בסוף חודש מרץ ייצא סרט ההרפתקאות חדש של הדרדסים "דרדסים: הכפר האבוד", הפעם כולו באנימציה. הדרדסים המוכרים והאהובים כבר על שלושה דורות, יוצאים הפעם להרפתקה לעבר היער האסור אשר מלא ביצורים קסומים, על מנת למצוא את היער האבוד והמסתורי לפני אויבם המושבע גרגמל. הם יוצאים למסע מרתק כדי לגלות את הסוד הגדול ביותר בתולדות הדרדסים.

גטר קונסיומר מביאה את הדמויות האהובות והמקוריות מהסרט במגוון גדלים וצורות, החל מבובות גדולות ורכות ועד לבובות איסוף קטנות המתאימות גם לאספנים.











רמקול קריוקי דיסני + שני מיקרופונים של INNOVA

רמקול קריוקי בעוצמה של 1000 וואט עם שני מיקרופונים מקצועיים ובעל סאונד בעוצמה איכותית ביותר. לרמקול כניסת USB וכניסה לכרטיס SD. הודות לכניסת AUX ניתן גם לנגן בו באמצעות סמארטפון, טאבלט, מחשב, מכשיר MP3, טלוויזיות ומערכות סטריאו. התפעול קל ונוח ומתאים לילדים ומצורף שלט רחוק. לרמקול סוללה נטענת מובנית כך שניתן לקחת אותו גם לפעילויות מחוץ לבית, הוא קל משקל ובעל ידית אחיזה. בנוסף לסוללה המובנית קיים תא לסוללת גיבוי.

הרמקול הצבעוני מגיע עם המיתוגים המוצלחים והמובילים של דיסני- פרוזן, מכוניות וסופיה הנסיכה.





כל אלה מתווספים למותגים המובילים של גטר קונסיומר המתחדשים בכל עת אשר יוצגו בתערוכה:

· צבי הנינג'ה- דמויות ואביזרים

· פלייגרו- המותג המוביל של משחקי התפתחות לתינוקות

· בובות הנסיכות של דיסני- כולל פרוזן ומואנה

· פלאש הארט- בובות לתפירה



· ועוד!!!


כמו כן חברת דיאמנט הוציאו מספר להיטים עכשווים ויפים:


קעקועי שיער ב- 100 דוגמאות שונות
קעקועי השיער להיט חדש מבית "דיאמנט צעצועים" . הקעקוע הוא למעשה מדבקה זמנית בגוני זהב מנצנץ, כסף מטאלי וצבעים זוהרים בחשיכה. ביותר מ-100 דוגמאות שונות לקעקועי שיער. מצמידים אותו אל קווצת השיער, עוברים עליו עם מטלית לחה ומהדקים היטב. הטוויסט הזוהר יחזיק מעמד ללא חפיפה עד כ-4 ימים. לבעלות שיער גלי ומתולתל מומלץ להחליק את השיער, או לפחות את קצוות השיער הרצויה טרם ההדבקה. בעלות שיער כהה וברונטיות ישמחו לדעת שהתכשיט הנוצץ יבלוט עליהן יותר. מי אמר שבלונדיניות נהנות יותר? מחיר למארז הכולל 26 קעקועים – 14.90 ₪. מחיר למארז הכולל יותר מ- 100 קעקועים 49.90 ₪ 
 
FASHION TIME סטודיו לעיצוב ציפורניים כולל מייבש ציפורניים מקורי
בשנים האחרונות עיצוב הציפורניים כבר לא מסתכם בלק פשוט בצבע אחיד. הציפורניים הפכו לכרטיס הביקור של כל אחת ואף לילדות הצעירות שמחקות את האימהות. חברת דיאמנט צעצועים מציעה ערכה לעיצוב ציפורניים לילדות. הכוללת מייבש ציפורניים מקורי. הערכה כוללת: מייבש ציפורניים, ומגוון אביזרי קישוט, מדבקות, פצירה והוראות. מחיר לצרכן:79.90 ₪

שיא הסטייל – ערכת צמידי צ'ארמס מבית דיאמנט צעצועים
דיאמנט צעצועים משיקה שלל ערכות שיהפכו את שעות אחה"צ להרבה יותר מגוונות ועשירות. הילדות מוזמנות להרכיב צמידים אופנתיים, בעיצוב אישי עם שלל חרוזים צבעוניים ותליונים המצורפים לכל אחת מהערכות. ערכות צמידי צ'ארמס - פסטיבל צמידים אופנתיים בעיצוב מקורי , אישי ובצבעוניות עשירה. בערכות תליונים שישתלבו בצמידים בנושאים מגוונים: חלומות קיץ, נערות רוק, פסטיבל צמידים ועוד 

ערכה להכנת 2 צמידים, כוללת 60 חרוזים מרהיבים, כולל 8 תליונים וכרטיסיות לתכנון ועיצוב צמידים. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪ ערכה להכנת 2 צמידים, כוללת 120 חרוזים מרהיבים, כולל 10 תליונים וכרטיסיות לתכנון ועיצוב צמידים. מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪ ערכה להכנת 3 צמידים, יותר מ-240 חרוזים כולל 14 תליונים. כרטיסיות לתכנון ועיצוב צמידים. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪ לגילאי 6+
חרוזי הקסם: יצירה בתלת מימד באמצעות התזת ספרי מים – ללא גיהוץ, רק להתיז מים!!!

פיתוח ייחודי של חברת דיאמנט, משחק יצירה בתלת מימד של חרוזי הקסם. המשחק כולל לוח, חרוזים ומגוון תמונות. הילדים מוזמנים לעצב כיד הדמיון הטובה עליהם דמויות וכל צורה שעולה בדעתם באמצעות חרוזי הקסם. החרוזים מאפשרים ליצור בתלת מימד. לערכה מצורפות תמונות מגניבות לפעילות. מעצבים, מתיזים ספריי מים המצורף לערכה, הספרי מדביק את החרוזים ומאפשר לילדים להוציא את היצירה מהלוח. ללא גיהוץ, רק להתיז מים!!! 3 גדלים: 400 יח' חרוזים, 800
יח' חרוזים ו-1200 יח' חרוזים. מחיר:29.90- 69.90 שקלים. לגילאי 4 +


חברת אקספלור toys יוצאים עם משחקי חשיבה וצעצועים , כי אין כמו מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת
חברת אקספלור toys- מקבוצת חגים נחלים, יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, מציגה את משחקי הקופסא והצעצועים המומלצים ל- 2017. 

כגון: אבודים בחלל (Lunar Landing) - מבית THINKFUN

משחק מבוך מדליק, עזרו למעבורת להיכנס מחדש לספינת האם ! משחק המבוך אבודים בחלל, מסדרת המבוכים של ,Think Fun תורם לפיתוח התפיסה המרחבית , לכישורי התכנון ופתרון בעיות.

המשימה העומדת בפני השחקן הינה לבחור כרטיס אתגר ולמקם את "החוקרים" (פינים) על משטח הנחיתה בהתאם למופיע בכרטיס. עכשיו עליו להזיז אחד מששת החוקרים לאחד הצדדים (למעלה, למטה, שמאלה או ימינה, לא באלכסון) עד שחוקר אחר חוסם את נתיבו. כאשר המעבורת מגיעה לכניסת החירום שבמרכז לוח המשחק ניצחתם.

במשחק עומדים בפני השחקנים 40 אתגרי חלל ברמות קושי עולות ומתאים לגילאי – 8+
מחיר מומלץ לצרכן : 89.90 ₪.
ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.





חברת "טופ פליי ישראל", יבואנית צעצועים של מגוון מותגים מובילים, בהם Carrera RC, Smoby, TAIYO, DICKIE TOYS, HELLO KITTY ועוד, משיקה מגוון צעצועים חדשים לחג הפסח:

"טופ פליי ישראל" החלה לשווק באמצעות חברת "טרנדי טויס" ערכות צעצועים מרהיבות של כלי עבודה במותג האהוב בוב הבנאי, מתוצרת חברת SMOBY הצרפתית.
בסדרה מגוון רחב של ערכות כלי עבודה למשחק לילדים, באיכות גבוהה ובעיצובים מקסימים שילדים ישמחו לתפעל ולשחק בהם.

בין הצעצועים בסדרה: חגורת כלי עבודה המכילה מגוון כלים – מסור, מפתח שוודי, מברג, פטיש ותג; סט הכולל מברגה, מסור חשמלי ומשייף; מסור עצים חשמלי; מברגה חשמלית; מברגה מכאנית; תיק גב עם מגוון כלי עבודה; ערכת בטיחות וכלי עבודה של בוב הבנאי הכוללת חולצה, קסדה, תג וכלי עבודה; שולחן עבודה מושלם עם מברגה וכלי עבודה.

הערכות מאפשרות לילדים "לשחק" את דמות בוב הבנאי ולהכיר מקרוב את כלי העבודה השונים ושימושיהם, לפתח מוטוריקה עדינה, לפתח דמיון ויצירתיות ולשחק בכיף ובהנאה.

המוצרים מתאימים לילדים מגיל 3 ומעלה.

מחירים: מ-69 ₪ עד 349 ₪ לערכות הגדולות.

"טופ פליי ישראל" השיקה לפסח סדרת צעצועים על שלט של מותג האיכות TAIYO מיפן.

סדרת הצעצועים כוללת רחפנים ומגוון דגמים של רכבי שטח – ג'יפים, מכוניות מרוץ, אופנועי שטח ועוד, אשר ייחודם בהיותם מתאימים למשחק בכל תנאי שטח, כולל בשטח בוצי ובמים. הצעצועים יכולים לצוף ולנוע על פני המים ללא חשש. צעצועי TAIYO מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ומחומרי פלסטיק איכותיים, חזקים ועמידים.

הצעצועים מגיעים עם מערכת שלט מתקדמת בתדר GHz2.4 למינימום הפרעות שידור המאפשרת להסיע או להטיס בו זמנית עד 10 צעצועים. אפשר להטעין את הצעצועים בשטח באמצעות השלט.

דוגמאות למוצרים בסדרה: רחפן מדגם WATER DRONE יכול לטוס בגשם ולצוף על פני המים. (מתאים לילדים מגיל 12). ג'יפ מדגם SKIMMER מצויד בגלגלים 4x4 והוא מתאים לנסיעה בכל תנאי שטח, כולל בתוך מים ולבצע סיבובים של 360 מעלות. (מתאים לילדים מגיל 8).

מחירים לדוגמא: רחפן - דגם WATER DRONE – 399 ₪. מחיר ג'יפ SKIMMER 189 ש"ח.

"טופ פליי ישראל" החלה לשווק סדרה חדשה של צעצועי התפתחות לפעוטות, במותגBABIES MACHINA, הכוללת מגוון דגמים של כלי תחבורה המופעלים בעזרת שלט, בעיצובים מקסימים וצבעוניים המתאימים לפעוטות.

הצעצועים עשויים מפלסטיק איכותי מסוג ABSחזק עמיד ונעים למגע המותאם לאחיזה ולמשחק לפעוטות בני 18 חודשים ומעלה. במגוון הדגמים: מטוס, קטר רכבת, מכונית מרוצים ומכונית כיבוי אש. בסדרה גם קרוקודיל צבעוני וחילזון מקסים.

כל הצעצועים מופעלים בעזרת שלט ידידותי ופשוט להפעלה, כך שהפעוט יכול להסיע אותם ללא עזרה. בצעצועים משולבות גם בובות שאפשר להכניס לכלי התחבורה ולשחק אתן. כאשר לוחצים על הצעצועים הם משמיעים צלילים וקולות בהתאמה לסוג כלי התחבורה או הבובה. כך הפעוט לומד איזה קולות משמיעים כלי התחבורה השונים, ומתרגל תהליך למידה של פעולה ותוצאה.

מחירים: 89 -129₪



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה