יום שני, 10 ביולי 2017

מרככי כביסה חדשים של המותג בדין

היי כולם מה שלומכם?
בימים אלה בקיץ שכל כך חם אני פעמיים בשבוע עושה כביסה- ימים קבועים של שלישי ושישי. בגלל שאין מה לעשות כל בגד שנלבש פעם אחת, ישר נזרק לסל כביסה! אי אפשר אחרת ואני מקווה שגם אתם כמוני- אחרת הבגדים לא מריחים טוב...
ואהבה גדולה שלי היא שאני מכורה לכך שאין כמו כביסה שיוצאת מהמכונה ומריחה טוב והפלוס הכי גדול לדעתי עם הכביסה שהריח נשאר על הכביסה גם שלובשים אותה :) או לכבס שמיכת קיץ כל סופ"ש והריח שנשאר ומתלווה ללילה לשינה טובה ומתוקה!
לכן ששמעתי שיוניליוור הוציאו למותג שלהם - בדין מרככים חדשים עם טכנולוגיה ועוצמת ניחוח חזקה במיוחד ישר אמרתי לעצמי שאני חייבת לקפוץ לסופר לקנות ולנסות! אבל כנראה ציפור קטנה שמעה אותי ופתאום נחתה הפתעה אצלי בבית עם מתנה של 2 המרככים בורוד וכחול. קודם כל שניהם מריחים מעולה!! ישר פתחתי את הבקבוק והרחתי, הכחול קצת יותר פרשי והורוד יותר מתקתק, אני מאד אהבתי ולאחר שכיבסתי הכביסה יצאה עם ריח משגע וחזק שהשאיר בחדר שתליתי ריח נהדר ונעים שהנעים את כל הבית כמעט!! 
ישנם גם צבעי סגול ולבן שאותם עוד לא הרחתי , אבל אני מאמינה שהם גם נהדרים :)


למעשה מה שחדש שזוהי טכנולוגיית בישום של קפסולות עם פעולה כפולה ולכן המרככים למעשה חזקים יותר בבישום שלהם. בזכות מיקרו קפסולות עם פעולה כפולה לאפקט בישום מיידי ומתמשך. קפסולה אחת משחררת ניחוח בושם עוצמתי שממלא את החדר מרגע פתיחת מכונת הכביסה, בזמן ייבוש הכביסה ומהלך אכסונה בארון. לאפקט מתמשך של ניחוח כביסה רענן, קפסולה נוספת משחררת את ניחוחה בעת לבישת הבגד וחיכוך הבד בזמן תנועה. 



אז שיהיה לכם כיבוס נעים ומריח נפלא כמו בדין אקסטרא

אוהבת רותם !




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה