יום ראשון, 16 ביולי 2017

סרט לילדים "כבשים וזאבים" בדיבוב לעברית - קומדיית הרפתקאות לכל המשפחה

היי כולם, מה שלומכם?
החופש הגדול כבר כאן וצריך להעסיק ולחשוב על פעילויות לילדים שהם גם ייהנו אבל גם עם מוסר השכל!
אני בעד ערך מוסף שמביא לילדים משהו אחר וחשוב, ושלא רק נעשה וי על כך שהם היו עסוקים כמה שעות, אלא שבאמת למדו משהו מהפעילות. ואם הלמידה היא בהקשר של אופי, חברות אמת ולהיות אדם טוב זה בעיניי הכי חשוב שיש, לגדל את הילדים שלנו להיות אנשים טובים!!!



לכן הסרט החדש שאוטוטו יוצא לאקרנים, "כבשים וזאבים"("Sheep & Wolves") לדעתי הוא פתרון מושלם! הסרט הוא קומדיית הרפתקאות לכל המשפחה, הייתי ביום שישי בסרט עם עמיתי והיא כל כך נהנתה! הסרט מקסים, מרגש ועם מוסר השכל חשוב ומובן שהילדים בקלות יכולים להבין ולהתחבר לעלילה.
החל מ-20.7.2017 בבתי הקולנוע

את שלוות חייהם של עדר כבשים חסר דאגות, המתגוררות באזור הציורי עלי תבל, מפרה להקת זאבים גדולה שהגיעה לאזור, במטרה לבחור מנהיג חדש שינהיג את להקת הזאבים. מאגרה המנהיג הוותיק החליט לפרוש ומחפש מוריש ראוי וחדש במקומו. הרבה רצו להתמודד אבל כשהם ראו שראגר הזאב הרע והמרושע מתמודד, כולם חששו ורק זאב אחד המצחיק של החבורה והחביב בשם גריי לא פחד להתעמת מולו. שרוצה להפוך את חיי הזאבים לרגועים יותר.

גריי מבין מביאנקה אהובתו שהוא לא מספיק בוגר ולא מוכן עדיין נפשית ופיזית להיות המנהיג של השבט ולכן הוא נעזר בכישוף של מאמי מגדת העתידות. הכישוף שהביאה לו היה אקראי לחלוטין ללא מחשבה רבה ולכן הכל משתבש והזאב הופך לאייל.



כעת גריי חייב לצאת לדרך חדשה שתשיב את זהותו האמיתית ואת אהבתו הגדולה ביאנקה. למרבה ההפתעה הוא מקבל עזרה דווקא מהכבשים, שעד לפני רגע היווה איום ממשי על קיומם. בזמן המגורים איתם גריי מתחבר אליהם והופך להיות חבר שלהם כי הם חושבים שהוא למעשה כבש ולא מבינים שהוא זאב ( רק שייה זוכר את גריי שהיה זאב אבל לא מספר זאת), במהלך השרות עם הכבשים גריי מציל את שייה הכבש הקטן והשובב, עוזר לחברו החדש מגה מוז להיראות חזק ואמיץ מול לירה שהוא מאוהב בה ועוד.



בנתיים ראגר הרע דואג להרוג את מאגרה ותופס את מקומו בלי להילחם בגריי, כי הוא בנתיים נעלם עם הכבשים.
גריי שמבין שרגאר הולך להילחם בכבשים עוזר להם לתכנן קרב כראוי והם מנצחים בזכותו. בזמן הקרב קורה משהו מאד חשוב שהכבשים עוזרים לזאבים שכמעט טובעים אפילו שזה עלול לעלות להם בחייהם. אבל ההבנה שצריך לעזור גם לרעים היא חשובה גם לילדים שיבינו את מהות המוסר ההשכל. מוסר ההשכל- של אהבה, להיות אדם טוב וחשוב לעזור לחברים וגם לאיובים.



לבסוף גריי מנצח והופך להיות המנהגי של להקת הזאבים וגם מציע נישואין לביאנקה.








 לצפייה בטריילר לחצו כאן


בימוי הגרסה העברית: עמי מנדלמן
תרגום: עמרי כהן
הקלטה דיגיטלית ומיקס: חיים אדן
מפיק ראשי: אמי בכר
מנהלי הפקה: ליאור ידידיה, יעל אללוף, דן שצברג
וידאופילם אינטרנשיונל

"כבשים וזאבים" (Sheep & Wolves), 2016, אורך: 85 דקות.
מופץ על ידי חמישה כוכבים בדיבוב לעברית, דו מימד, החל מה-20.7.2016 בבתי הקולנוע.

תעשו חיים ותבלו בחופשת הקיץ
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה