יום חמישי, 13 ביולי 2017

קולקציית הקפסולה היחודית של יסמין מאוזנר

היי כולם,
מאוזנר ממשיכים להפתיע ולחדש! אני כל כך אוהבת את הרשת הזו, הבגדים אלגנטיים, יפייפים עם גימור ברמה גבוהה וצבעים נהדרים! כל פעם שאני נכנסת אני נפעמת מהמבחר ומכל היופי שיש בחנות!
כל עונה אני ואמא שלי מתחדשות שם עם מספר פריטים שכל פעם מחדש גורפים שלל מחמאות! החולצות ליומיום וגם לערב והמכנסים ההדוקים שמחמיאים. והכל בבדים נעימים, נושמים ונוחים ללכת איתם מהבוקר ועד הערב.

יסמין מאוזנר הבת של הבעלים הצטרפה לפני כחצי שנה בערך לעסק המשפחתי. היא הצטרפה כדוגמנית יפה ומיוחדת אבל במקביל גם כאחראית השיווק ומעצבת כשרונית בעלת פוטנציאל מדהים עם ידי זהב ובגדים כל כך מיוחדים שנראים משגע!
ועכשיו בימים אלה הרשת מאוזנר מציגה לראשונה את קולקציית הקפסולה הייחודית בעיצובה.


הקולקציה בקו אופנתי וטרנדי, עם גזרות ומידות קטנות יותר ובקולקציה במהדורה מיוחדת, בקולקציית הקפסולה של יסמין ניתן למצוא דגמי ערב מרהיבים וגם דגמי קזואל סופר שיקים העשויים בתפירה עילית ומבדים איכותיים במחירי פרימיום.
בקולקציה תוכלו למצוא: שמלות, עליוניות, חצאיות, טופים, ג׳קטים ועוד.
טווח המחירים:
699-1289 ש׳׳ח לפריט



הסניפים בארץ :
גן העיר- תל אביב
מרכז שוסטר- תל אביב
כיכר המדינה- תל אביב
קניון גבעתיים
מרכז בן גוריון- ראשל׳׳צ
הרצל- רחובות 
שמאי- ירושלים
מרכז שופינג - רמת השרון
אחוזה- רעננה
קניון ערים- כפר סבא
חובבי ציון- פתח תקווה
מרכז פנורמה- חיפה


לאתר החברה לחצו כאן

פייסבוק: https://www.facebook.com/MausnerFashion

אינסטגרם: https://www.instagram.com/mausner_fashion


תקנו ותבלו
אוהבת רותם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה