יום שלישי, 25 ביולי 2017

מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's מעכשיו בקניון מלחה!

היי כולם
ביום חמישי האחרון הייתי בהשקה מקסימה של המותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's, בקניון מלחה. על המותג שמעתי הרבה בכל מיני מקומות והרבה המלצות על המוצרים הכי אהובים שלהם. אבל אף פעם לא ניסיתי ולכן מאד שמחתי להגיע לאירוע ולהכיר את המותג מקרוב ואת המוצרים. המותג קילס מציע מגוון רחב של מוצרי טיפוח לנשים, גברים ותינוקות. 
Kiehl's הוקם בשנת 1851 כבית מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים המופקים בתנאים מחמירים תחת פיקוח קפדני ובשימוש חומרים טבעיים המבוססים על מדע מתקדם. 


לישראל המותג נכנס בשנת 2013 עם פילוסופיית ההתנסות הייחודית שלו (“Try before you buy”) "נסה לפני שתקנה" הכוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות. למותג מגוון רחב של למעלה מ- 200 מוצרים, הכולל מוצרים לעור הפנים, הגוף והשיער, מוצרים ייעודיים לתינוקות, וקו ייחודי לגברים.
למעשה המוצרים עצמם הם מתקדמים וממוקדים, עם השקעה רבה מאחורי כל מוצר בשותפות בין הכימאים של המותג לבין פאנל של דרמטולוגים ומומחים מדעיים ברמה עולמית, המוצגים במבנה באופן פונקציונלי, המאפשר ללקוח למצוא במהירות את הפתרון המתאים לצורך הייחודי שלו ולטיפוח עורו.


בחמישי בגלל השקת החנות ה5 בקניון מלחה, בכירי הנהלת לוריאל ישראל נכחו באירוע,  בראשם קובי אזולאי - מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה, דורית וידבסקי - מנהלת התקשורת של לוריאל ישראל והילה ולדמן מנהלת הריטייל של המותג.
האירוע שעוצב בסגנון ניו-יורקי, ברוח עיצוב החנויות בחו"ל ומשלב סגנון בית מרקחת מהמאה ה-19 עם אלמנטים מודרניים, כלל מינגלינג, גזירת סרט וחשיפת הסניף, עם הסבר על המותג והשקת מוצרים חדשים.
Kiehls פונה לקהלים רבים ומגוונים, מציע שירות אישי ופילוסופיית "נסה לפי שתקנה" הכוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות
ועם שירות הכולל ייעוץ של נציג החברה המגיע עם ניסיון וידע רב הכולל בדיקה של סוג העור כפי שהיה נהוג בבתי המרקחת האותנטיים. הנציגים לובשים חלוק מסורתי לבן גם כן על פי מסורת הנהוגה בבתי מרקחת. 






בין החוויה העיצובית המשלבת שיק מודרני ניתן לפגוש אלמנטים חוזרים המלווים את המותג בכל חנויות הרשת ומזוהים איתו ועם תחביביו והרפתקאותיו של מייסד המותג, אהרון מורס ומשפחתו לאורך הדורות, כגון: אופנוע הארלי דיווידסון אותו הכניס כמוטיב לרוח ההרפתקנות ו- Mr. Bones - שלד המסמל מדע ורפואה, אשר בעבר, אף שימש אותו למתן הסברים ללקוחות על פעולות גוף האדם.


כמו כן באירוע הושק מוצר חדש ומסקרן של  ULTRA FACIAL OIL-FREE GEL CREAM . שזהו קרם ג'ל פנים נטול שומן בעל מרקם מרענן. הקרם בעל פורמולה ייחודית המכילה תמציות שורש ייחודיות וויטמין E המלחח באופן אינטנסיבי ומאזן תוך שמירה על רמות הלחות לאורך זמן.


הקרם נטול שומן פותח במיוחד לצרכים של עור רגיל עד שמן, מסייע ללכוד לחות ולהפחית תחושת שומניות בעור – מותיר את העור במראה מאוזן יותר. 
קרם הג'ל מועשר בתמצית שורש האימפראטה צילינדריקה, אנטרקטיסין וויטמין E – שילוב ייחודי זה מסייע לשמר את הלחות בעור. נוסחה בעלת רמה גבוהה של רכיבי לחות המסייעת להחזיר את מחסום הלחות בעור למראה חלק יותר, מרענן ובריא יותר של העור.
(מחיר : 265 ₪, תכולה: 125 מ"ל)


כמו כן הסרום הוא מוצר מאוד אהוב, מתוך 6 המוצרים הכי אהובים בעולם על הצרכנים ולכן ממליצה מאד לנסות אותו. הוא בעל ניחוח עדין, גרם לעור שלי לראות זוהר וצעיר והכי חשוב העור היה כל כך נעים שזה מדהים. אני הנחתי אותו בלילה במקביל לקרם פנים. 


חנויות Kiehl's:
קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677

דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון: 03-5221417

TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377

עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400

והחנות החדשה ב בקניון מלחה ירושלים קומה 1 / טלפון: 02-9412074

טווח המחירים בחנות נע בין 45 ₪ ל- Lip Balm ועד ל- 399 ₪ לסרום עיניים.


אוהבת רותם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה