יום שני, 4 בספטמבר 2017

רשת נייל סטודיו עם סניף חדש ועם טיפול פדיקור חדש

היי כולם מה שלומכם?
הוזמנתי לאחרונה לסניף החדש בחולון שזהו הסניף הדגל של רשת בתי הספר למקצועות היופי "נייל סטודיו" והופעתי לגלות סניף שייקי, מעוצב, מיוחד והורס! כל כך מושקע וענק עם הרבה כיתות לימוד מטופחות. כמו כןקיימת גם החנות שכל אחת יכולה לקנות ממגוון מוצרי הרשת ומגוון חברות לקים. אם את כמובן עם תעודה מקצועית בתחום ישנה הנחה.
בנוסף לסניף החדש והיפה נחשף לראשונה טיפול הפדיקור החדש של הרשת, טיפול בפחם פעיל שניסיתי ואהבתי! אני מודה שבהתחלה לא הבנתי מה ההקשר לפדיקור ולפחם, אבל קיבלתי הסבר מפורט וגם חוויתי את הטיפול ויצאתי סופר מרוצה!


רשת נייל סטודיו ידועה כרשת הטובה ביותר בארץ והטביעה את חותמה בסימן העצמה כלכלית לנשים כבר בתחילת 1990, ומאז התפתחה עם סניפים בכל רחבי הארץ ואפשר ללמוד ברשת מגוון של קורסים, מפדיקור, מניקור, עיצוב גבות, הסרות שיער ועוד. מה שלמעשה נותן את האופציה לנשים לקבל תעודה מקצועית בינלאומית בתחום הטיפוח והיופי ולהתקדם לעצמאות כלכלית ולהקים עסק עצמאי. מנהלת הסניף בחולון היא חנה עטיה שבעלת 23 שנות ניסיון ברחבי אירופה, ארה"ב ובנייל סטודיוו היא בין המדריכות הבכירות והוותיקות בארץ.

 כיתת פדיקור:
כיתת מניקור:
 כיתת עיצוב גבות:

הטיפול "פדיקור פחם" הינו טיפול המבוסס על מוצרי ג'נה שכולם על טהרת הפחם וסגולותיו - ועיקרו בארבעה שלבים. את הטיפול העניקה לי במסירות ובפינוק גדול בוגרת של הרשת ימית והיא פשוט מקסימה! גם עדינה וגם מקצועית והטיפול היה מהנה ומספק! העור של כפות הרגלים לאחר הטיפול היו רכות ונעימות וההבדל ניכר לאחר הטיפול, אומנם אני לא אחת שסובלת מעור יבש ברמה גבוהה אבל עדיין אין כמו להתהלך עם רגל נעימה ורכה. כמו כן הטיפול יעשה נפלאות לסובלים מעור קשה רב ולאחר תקופה ומספר טיפולים השינוי יהיה ניכר לעין ואפקטיבי.


שלב 1 – תמיסת השרייה על בסיס פתיתי פחם שחור: תכשיר תמיסת השריה לכף הרגל המכיל פתיתי פחם שחור פעיל. מעניק טיהור וניקוי עמוק לפני טיפול הפדיקור עצמו. התמיסה מנקה ומרככת את העור ותאפשר הסרה מהירה אך עדינה של העור הקשה.

שלב 2 - פילינג פתיתי פחם שחור: קרם פילינג גרגירים מועשר בפחם שחור פעיל ממריץ ומרענן, להפחתה והסרה של עור קשה. להענקת רגליים חלקות ומבריקות. מחדיר לחות לשכבת ההגנה של כף הרגל.



שלב 3 - מסיכת הזנה מבוססת פחם שחור: מסיכת הזנה מועשרת בפחם שחור פעיל מעניקה ניקוי עמוק ומחדשת את העור עם מרכיבי לחות מזינים.

שלב 4 - קרם הרגעה מבוסס פתיתי פחם שחור - קרם רגליים איכותי, מבוסס אבקת פחם שחור ובו שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת המעניקים לחות מידית, ריכוך והזנה. זוהי נוסחה מיוחדת המעניקה הזנה אינטנסיבית לעור יבש וסדוק. הוא מתאים לעיסוי מושלם בסיום הטיפול, ולאחר הספיגה מעניק תחושה של רכות ונינוחות.
ותראו את התוצאה המושלמת עם הטיפול פחם עם פינוק של פדיקור פרנץ' מהמם  ומדויק. כמו כן על הדרך גם מניקור כייפי ומקסים :)
 

*את טיפול הפדיקור ניתן להשיג במכוני הטיפוח בטווחי מחירים של 130-160 ₪ . 


שיהיה המשך קיץ מהנה ומקסים וממליצה לשמור על כפות הרגליים עם טיפול פחם מפנק :)
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה