יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

לקראת החגים ממליצה על מוצרי הקוסמטיקה של לאונרדו קוסמטיקה

היי כולם מה שלומכם?
לקראת החגים שבאים עלינו לטובה תמיד צריך לפנק את המשפחה ואת החברים ואין כמו מוצרי טיפוח לנשים שאוהבת להתמרח, להשקיע וליהנות. אותי תמיד טיפוח ואיפור משמחים ואף פעם לא ארגיש שיש לי יותר מדי ואני לא צריכה  :) כן אני מודה סוג של התמכרות אבל כל אחת וההתמכרות שלה...

שמעניקים מתנה צריך שהיא תהיה מכל הלב, שיראו את ההשקעה והאכפתיות שלנו, את הערכה והדגש על תשומת הלב כלפי מקבל המתנה ולכן אני ממליצה להשקיע במוצרים של לאונרדו קוסמטיקה

בלאונרדו קוסמטיקה חשבו והשקיעו לקראת החגים ומציעים לנו מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה איכותיים ומתקדמים עם מארזים מרהיבים אשר אותם ניתן להעניק כשי למשפחה או לחברים. זה הזמן המתאים ביותר להתפנק ולפנק בתכשירי קוסמטיקה משובחים, יוקרתיים ושמטפלים בעור שלנו ועם תוצאה מצוינת :)


בין המארזים אפשר למצוא:

מסירי איפור וטיהור.

מוצרי אנטי אייג'ינג הפעילים במניעת הזדקנות העור ומאיצים תהליכים ביולוגיים לחידוש העור ומיצוקו. 

מוצרים לטיפוח הגוף המשפרים את קצב ההתחדשות של תאי העור, מסייעים בהצרת היקפים והפחתת הצלוליט. 

מוצרים המיועדים לטיפול וטיפוח העור סביב העיניים, למראה צעיר, רענן וחיוני. 

מוצרים המיועדים להבהרת העור, לטיפול בפיגמנטציה, להענקת גוון אחיד ורענן לעור. 

מוצרי לחות והעשרה, העשירים בוויטמינים ומרכיבים טבעיים ואיכותיים להזנה ושמירה על מראה עור בריא וזוהר. 

מוצרים לטיפול באזור הצוואר והדקולטה ומוצרים לשיקום והרגעה לעור הפנים לאחר לאחר טיפולי פנים באמצעות מכשור. 



לאתר החברה- http://leonardo-tech.com/

בפייסבוק : Leonardo - Skin Care Systems

אינסטגרם: leonardo_skin_care
קרדיט צילום: דביר כחלון

שיהיה חג שמח
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה