יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

קולקציית הקפסולה הוורודה של Le coq sportif

היי כולם מה שלומכם?
בימים אלה ממש מרגישים שהסתיו הגיע ואיתו קולקציות מקסימות של שלל המותגים. הפעם אני עם קולקציית הסתיו החדשה של המותג הבינלאומי Le coq sportif  אשר קולקציה זו משלבת בין אופנתיות, ספורטיביות ואיכות. נעליים איכותיות, נוחות והכי חשוב אופנתיות ושיקיות! אין כמו לנעול נעליים שעושות את כל הלוק ושכולם יחמיאו לנו ונכון שאנחנו אוהבות מחמאות? :)

והרי מי מאיתנו לא אוהבת את הצבע הוורוד בכל גווניו? אם בבגדים, בנעליים, בתיקים או אפילו באיפור. לכן צבע ורוד הוא תמיד בעד ותמיד אפשר ללכת על וורוד יותר צעקני ולבלוט או ללכת על וורוד וגוון עדין יותר ושקט. לכן כל אחת יכולה למצוא לעצמה את הוורוד שלה :)

בסתיו זה צבע הוורוד חוזר ובגדול בשלל צורותיו באוספים של לקוק ספורטיף, עם הנעליים האייקוניות ביותר של המותג המתבטא בכל אספקט ודגם. הצבע הוורוד הוא הכרחי לשילוב בכל גווני העונה, בקולקציית הקפסולה החדשה והייחודית תוכלי למצוא מבחר עצום של דגמים בצבעי הוורוד האופנתי.


המותג Le coq sportif קיים משנת 1882 ונמצא בקדמת הבמה של עולם האופנה הבינלאומי. לארץ הגיע לפני כעשור וכבש לעצמו מקום של כבוד בקרב אוהבי האופנה.
המותג מצליח לחדש ולהפתיע ולשמור על הרלוונטיות והסטייל של פריטי הלבוש הספורטיביים שבקולקציה, תוך שהוא משלב אופנת רטרו עם טרנדיות עכשווית.

הפריטים מתאימים לנשים האוהבות שילוב של נוחות, איכות וסטייל, במראה רענן ומיוחד.



ניתן להשיג בחנות דגל ישירה בשנקין 6 תל אביב.
פייסבוק: le coq sportif ,
לפרטים נוספים: 054-747-3121

שיהיה לנו סתיו וורוד ומשמח
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה