יום ראשון, 3 בספטמבר 2017

חברת הקוסמטיקה GUINOT Paris משיקה טיפול ומוצרים חדשים

היי כולם, מה שלומכם?
לאחרונה ביקרתי במכון הקוסמטיקה" הרמון היופי הנמצא בראשון לציון ובבעלותה של סלי מזרחי המקסימה. סלי היא קוסמטיקאית רפואית מוסמכת (PMEC) ובעלת כ- 20 שנות ניסיון ומוניטין בתחום היופי והבריאות. בהרמון היופי ישנם טיפולים מגוונים כגון טיפולי פנים, טיפולי גוף, איפור, הסרות שיער, רפואה אסתטית, רפואה משלימה ועוד.
סלי במכון היופי שבבעלותה מטפלת בלקוחותיה עם המכשיר של חברת הקוסמטיקה GUINOT Paris . 
בזמנו שיתפתי אתכם בטיפול מדהים שביצעתי של GUINOT Paris והעור נראה מדהים לאחר הטיפול, את כל הפירוט על הטיפול והחוויה תוכלו לקרוא כאן בקישור. אבל בקצרה אספר כי הטכנולוגיה החדשה בשם HYDRADERM CELLULAR ENERGY שמטפלת באנטי-אייגינג ותוקף את כל הגורמים להזדקנות העור - ללא מאמץ , ללא כאבים, ללא ניתוחים או מחטים ב-50 דקות בלבד. הטיפול מומלץ ביותר לכל הנשים הדואגות מהופעת סימני הגיל ואינם מתחברות , או חוששות מפרוצדורות רפואיות כמו בוטוקס. ומציע אלטרנטיבה ושמירה על מראה טבעי של העור, של תווי הפנים וההבעה. בנוסף הטיפול גם מומלץ ביותר כהשלמה חיונית לנשים שכן בוחרות בפרוצדורות רפואיות. 


הטיפול משלב כמה טכנולוגיות לתוצאות אנטי אייגי'נג מרשימות :
1. המהפכנית ביותר היא היוניזציה הדינמית. ידוע כי אחר התהליכים העיקריים המשפעים על הזדקנות העור היא הירידה בהזרמת האנרגיה לתאים - ATP . בו זמנית היוניזציה הדינמית מחדירה לעומק העור חומרים פעילים ייחודים מתקנים המתקדמים ביותר בתחום כמו חמצה היאלורונית , ויטמינים , פפטיים ועוד אשר מגיעים בסרומים ב-8 גרסאות שונות ומאפשרים טיפול ממוקד לכל לקוח לפי צרכיו ויעדי היופי שלו. 
2. אלקטרודה תרמית ייחודית המגיעה ל 47 מעלות על מנת לעודד יצור של סיבי קולגן ואלסטין ברקמות לתוצאות של מיצוק מרשימות. בנוסף פעולת החימום ממריצה חילוף חומרים בתאים וכתוצאה מכך מגיע יותר חמצן לתאים, ומסלק רעלים ופסולת.
3. פעולת ניקוז לימפטי לסילוק רעלים ופסולת
4. ולבסוף הטיפול מאפשר להפעיל ולהגביר את נפח שרירי הפנים כמו במכון כושר האחראים על המראה המתוח של תווי הפנים. 


הטיפולים המוצעים הינם:
1. The Hydradermie Cellular Youth- טיפול אנטי אייג'ינג לכל גיל וכל סוג עור ע"י הזרמת אנרגיה לתאים והחדרת חומרים פעילים לפי מצב העור ויעדי היופי של כל לקוח/ה. (משך הטיפול כשעה. מחיר מומלץ: 500 ₪ )
2. The Hydradermie Lift Treatment – טיפול אנטי אייג'ינג למיצוק ומתיחת תווי הפנים ע"י חיזוק טונוס השריר.
(משך הטיפול כשעה. מחיר מומלץ: 500 ₪ )
3. The Hydradermie Cellular youth Lift Treatment – טיפול משולב להחייאת העור, למיצוק ומתיחה של תווי הפנים, להפחתת קמטים ולזוהר מיידי. (משך הטיפול כשעה וחצי. מחיר מומלץ : 800 ₪)
4. Eye Logic - טיפול אנטי אייג'ינג לעיניים, למיצוק, הפחתת קמטים, נפיחויות ועיגולים כהים. (משך הטיפול כ- 45 דקות. מחיר מומלץ: 325 ₪ )

בנוסף  GUINOT Paris  השיקו לאחרונה מספר מוצרים ואני כאן בשביל לדווח :) קודם כל השיקו את סדרת מוצרי BIOXYGENE . זוהי סדרת מוצרים נוגדת רדיקאלים חופשיים המשיבה לעור מראה בריא וזוהר. בעולם עם אוויר מזוהם, סיגריות, לחץ ומתחים נפשיים אינם מסוכנים רק לבריאות הפיזית, אלא גם למראה החיצוני. סדרת מוצריBIOXYGEN מזרימה חמצן ללב התאים ומשיבה לעור את המראה הטבעי והבריא שלו.  הסדרה נלחמת ברדיקאליים חופשיים, מסלקת רעלים ופסולת מהגוף. הסדרה כוללת : מוס סיאוקיג'ן לניקוי העור, סרום ביואוקסיג'ן וקרם ביואוקסיג'ן .מוצרי הסדרה מעניקים לעור הפנים זוהר מיידי, מראה רענן ובריא יותר ומחזקים את מערך החיסון של העור וזאת באמצעות הזרמת פרו אוקסיג'ן. פרו אוקסיג'ן (פטנט רשום) מופק מתמצית צמחית עם יכולת יוצאת דופן המזרזת את הנשימה התאית ובכך משפרת את הפעילות החיונית וחילוף החומרים של התאים.

התוצאה- סדרת מוצרי BiOXYGENE משיבה לעור מראה בריא, זוהר ורענן. העור "נושם" טוב יותר ונראה בריא ומלא חיוניות.
מומלץ במיוחד להשתמש בסדרת ביואוקסיג'ן בעונת הקיץ בה העור חשוף אפילו יותר מתמיד לרדיקאלים חופשיים.
אופן השימוש: לשימוש מדי בוקר וערב. לפני השימוש יש לנקות את הפנים והצוואר עם מוס ביואוקסיג'ן -CLEANSING FOAM BiOXYGENE, למרוח את הפנים בסרום ביואוקסיג'ן- Sérum BIOXYGENE ולאחר מכן למרוח על עור הפנים את קרם הביואוקסיג'ן - CREAM BIOXYGEN.
מחירים: (מוס ביואוקסיג'ן, תכולה : 150 מ"ל מחיר לצרכן : 218 ₪, סרום ביואוקסיג'ן, תכולה: 30 מ"ל מחיר לצרכן: 598 ₪ קרם ביואוקסיג'ן, תכולה: 50 מ"ל מחיר לצרכן: 518 ₪ )


בנוסף הושק הקרם אנטי אייג'ינג חדשני ויחיד מסוגו הפועל על מערך ההגנה של העור  AGE SUMMUM .
עם הגיל, תפקוד מערך החיסון של העור יורד והעור אינו מקבל עוד את ההגנה הרצויה לו לצורך התמודדות עם השפעות הסביבה החיצונית והפנימית, זאת בנוסף לירידה בפעילות התאים האחראים על המראה המוצק והחלק של העור.
התוצאה הינה- הופעת סימני הזדקנות.
לצורך התמודדות עם נזקי הגיל פותח קרם ה-AGE SUMMUM שהנו פיתוח בלעדי של מעבדות "GUINOT Paris" לתוצאות אנטי אייג'ינג חסרות תקדים!
הכולל קומפלקס בלעדי המשלב קוקטייל של חומרים פעילים מרוכזים.

IMMUNE COMPLEX שמחזק את המערכת החיסונית של העור כנגד השפעת הזדקנות העור, ע"י המרצת ייצור חלבונים האחראים לחיי תאים ארוכים ובכך משפר את אורח חיי התאים ועוזר לשמור על יכולת העור להגן על עצמו.

ATP הגורם לתאים לפעול כמו תאים צעירים ע"י הזרמת אנרגיה החיונית לפעילות תקינה של התאים.

CELLULAR LIFE COMPLEX ממריץ את חידוש התאים ע"י אספקה של כל החומרים החיוניים לגדילת תאים בריאים וצעירים לאורך זמן. 

VITAMIN C נלחם כנגד רדיקאליים חופשיים ומונע היווצרות כתמי פיגמנטציה.

התוצאה- הקרם מחזיר את המראה הצעיר לתווי הפנים ומעניק לעור גוון זוהר, קורן, מתוח ומוצק. הקרם מפחית קמטים וקמטוטים במידה ניכרת וכן מפחית כתמי פיגמנטציה.
אופן השימוש: לשימוש מדי בוקר וערב. יש לנקות את הפנים והצוואר לפני השימוש, למרוח סרום ולאחר מכן למרוח על עור הפנים את קרם ה- AGE SUMMUM. (תכולה : 50 מ"ל , מחיר לצרכן : 1690 ₪ )


ניתן להשיג בכל מרכזי האסתטיקה ואתרי הספא המובחרים, המורשים, על-ידי GUNOT Paris לבירורים: 03-9258880
ממליצה בחום ללכת לטיפולים ברחבי הארץ לפי מקום מגורכם ובנוסף מהטיפול הראשון אתם תראו תוצאות ולאחר סדרת טיפולים בוודאות התוצאות והשינוי יהיה ניכר לעין!
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה