יום שני, 4 ביוני 2018

מתנות קונים עם הגיפטכרקד של חברת שופרסל

היי כולם מה שלומכם?

מכירים את זה שכמעט כל חודש אנחנו נתקלים ביום הולדת, יום נישואין, מתנה למורות/גננות, ברית/בריתה ועוד ועוד אירועים... למי יש כוח וזמן להתחיל לחשוב מה לקנות ואז לנבור בין החנויות ולדאוג לפתק החלפה... זה כל כך
Old fashion!



לכן לדעתי אין כמו לתת גיפטכארד בשלל עיצובים של חברת שופרסל מפני שיש בו בחירה של למעלה מ- 90 רשתות במגוון תחומים כמו: אופנה, תכשיטים, אלקטרוניקה, חשמל, קוסמטיקה ועוד. ככה כל אחד בוחר לעצמו את המתנה שהוא הכי אוהב ויוצא מרוצה ולנו חוסך מלא זמן וכאב ראש!
בנוסף אפשר לעצב את הכרטיס עם שלל עיצובים מקסימים ואני חושבת שהעיצובים כל כך יפים וכיף לקבל כזה כרטיס! כמו כן אפשר להוסיף ברכה ולהוסיף שקית נייר מהודרת וזוהי מתנה מושלמת:)

עוד יתרון שאפשר להטעין את הגיפט מ200 שקלים עד 1000, שלמעשה כל אחד יכול להתאים את הסכום המתאים עבורו ולא סכום אחד יחיד שאי בו גמישות. ואפילו מהסלולר אפשר להטעין! 

אז איך זה מתבצע? נכנסים לאתר של שופרסל - לחצו כאן ובקלי קלות עושים את התהליך בכמה קליקים קטנים, בוחרים מארז, משלמים והכרטיס בדרך אל מי שפינקתם אותו, איזה כיף!


לי היתה יום הולדת לפני כמה ימים ואני יודעת שאם הייתי מקבלת את הגיפט הזה הייתי מאושרת עד הגג, יש פה את כל החנויות ואפשר בקלות לבזבז אותו :) 

אז קנייה מהנה!
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה