יום שני, 18 ביוני 2018

שמלות הערב של רשת נפרטיטי

הי כולם,
תקופת הקיץ מלווה בהרבה אירועים, חתונות והרבה פאן ולכן צריך להתלבש בהתאם! אני אישית לא אוהבת להגיע לאירוע ואז בעצם לראות שעוד מישהי לבושה כמוני, לכן לקנות אצל מעצבת ברשת נפרטיטי זהו פתרון נהדר! סיכוי אפסי לתקלת ביגוד זהה והמחמאות כל כך רבות שאין כמו לקבל מחמאות וחיוכים:)

רשת האופנה נפרטיטי השיקו קולקציית שמלות ערב אלגנטיות ומרשימות שיחמיאו לכל אישה, במגוון מידות רחב החל ממידה 40 ועד מידה 54. השמלות מיועדות לנשים בוגרות ובשלות השואפות להיראות במיטבן בכל אירוע חגיגי. 



שמלות הערב של נפרטיטי מותאמות במיוחד לאקלים הישראלי ולאירועי הקיץ החגיגיים מבחינת נוחות, צבע, ייחודיות והתאמה לנשים הישראליות. השמלות עשויות מבדים נעימים ונושמים בגזרות נשיות ומלטפות, כשלכל שמלה מראה ייחודי ודוגמה המאפיינת אותה. השמלות מתהדרות בשילובי בדים מעניינים כגון פסים במרקמים שונים, פרחים טרנדיים, צורות גיאומטריות ועוד, הכל עם משחקי גוונים עדינים המתאימים במיוחד לנשים ששואפות לשלב מראה אלגנטי עם טוויסט צבעוני ומעניין, נשי ומכובד. אשר כל אישה יכולה למצוא לעצמה שמלה שהיא תאהב מבחירת הבד, הצבע, הנראות והנוחות.


מעצבת רשת נפרטיטי, עדנה פז, דוגלת במוטו לפיו השמלות נועדו "לנשים שלובשות נוכחות". השמלות מקרינות את הנוכחות הנשית של כל אשה באמצעות שימוש בטרנדים מובילים לצד דגש על נוחות ללא פשרות. הקולקציה החדשה מאפשרת לכל מי שיוצאת לחגוג באירוע משפחתי או חברתי להקרין את הכריזמה שלה ולגרוף מחמאות, כשהיא לבושה בשמלה עם תפירה עילית ובדים איכותיים שישמשו אותה גם באירועים העתידים לבוא. 



אז ממליצה לכם לקפוץ לאחת החנויות ולהתרשם מהקולקציה המיוחדת!

​סניפי הרשת -
* כברי (ליד נהריה)
* קריון - קרית-ביאליק,
* קניון אילון - רמת- גן
* קניון הדר – ירושלים
* קניון רננים- רעננה
* שדרת המעצבים- אילת
* בנוסף ניתן למצוא את אופנת נפרטיטי בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

לרשימת הסניפים המלאה ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: www.nefartiti.co.il

פייסבוק: נפרטיטי 

04-9858192

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה