יום ראשון, 10 ביוני 2018

קיץ עם ניחוח משכר FEEL PERFUME BAR

היי כולם, מה שלומכם?
הקיץ ממש הגיע ומרגישים את החום הגדול, הטמפרטורות הגבוהות, האובך, הלחות והקושי הרב למי שלא אוהב חום, אני למשל מאד אוהבת ודווקא נהנת. אבל אל תשכחו שיש גם משהו טוב בקיץ שיש מלא אירועים, חתונות וכיף שצריך להתארגן, להתלבש ולהרגיש הכי הכי. חלק מההרגשה הזו אצלי במיוחד בקיץ, אבל גם בחורף זה הליווי של בישום ותמיד אני שמחה ששואלים אותי מה שמתי ושהריח מושלם!



אם זה לעבור מול אנשים ולהשאיר שובל ריח מעלף, אם זה במהלך היום להתרענן ולקבל בוסט של ניחוח כייפי והכי כיף להתאים את הבושם לעור שלנו ולתגובה שלו כי כל עור מקבל כל ריח אחרת ולכן זה חשוב להתאים לפי גם העור ולהתנסות, ובדוכנים של FEEL PERFUME BAR אפשר להנות ממגוון ריחות לפי מה שאוהבים וגם להריח ולהתנסות עד שבוחרים מה שרוצים.

FEEL PERFUME BAR הוא המקום להתחדש בו בקולקציית בשמים שמתאימה לכל אירוע ותוכל להיות חלק בלתי נפרד מהלוק שלכם. ב- FEEL PERFUME BAR אתם בוחרים את סוג הבושם המתאים שלכם, מתוך בר הבשמים הייחודי שלנו, המכיל ניחוחות מגוונים. הבושם הנלווה לאירוע צריך להיות רענן וכריזמטי מצד אחד ומכובד ומרשים מצד שני. את השילוב הנהדר הזה תוכלו למצוא אצלנו בבר, הכולל מבחר גדול לגברים ונשים כדי שכל אחד יוכל להתחדש בבושם שמתאים ללבוש ולהרגשה.



בדוכנים של FEEL PERFUME BAR ישנם מגוון ריחות כבישום בניחוחות צעירים, קלילים ופירותיים, המתאימים לקו הכללי של הלבוש ושל שעת היום, לפי אירוע, לפי גיל ולפי כל התאמה מדוייקת שיש!

FEEL PERFUME BAR מאחלת לכם רק שמחות ומזמינה אתכם לבקר כבר היום בבר המעוצב, שם הצוות המקצועי שלנו יסייע לכם בבחירת הבושם המתאים וימזוג אותו לבקבוק בגודל ובצורה לבחירתכם. לאור ריבוי האירועים הקיץ הזה, אנו ממליצים לקנות מספר סוגים של בשמים ולדעת שאתם מכוסים בכל אירוע אליו תוזמנו.


שיהיה לכם קיץ נפלא!

ניתן להשיג:

פייסבוק: Feel Perfume Bar - בר בשמים
אינסטגרם: feelbar

קניון עזריאלי- דרך מנחם בגין 132, ת"א. קניון מלחה- דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים. קניון עופר הקריון- דרך עכו 192, קריית ביאליק. קניון הזהב, ראשל"צ. גראנד קניון חיפה- דרך שמחה גולן 54 חיפה. קומה 2

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה