יום חמישי, 21 ביוני 2018

א.א. קרמיקה מזמינה אתכם להצטרף לניו ג'נריישן

היי כולם מה שלומכם?
בקיץ כל כך כיף לחדש, לעצב ולהנות.
א.א. קרמיקה מזמינה אתכם, מעצבים בתחילת דרכם, לשיתוף פעולה יוצא דופן ופורץ דרך.
בואו והצטרפו לדור החדש של המעצבים ותיהנו מליווי מקצועי צמוד מהמומחים של א.א. קרמיקה!



אנו מזמינים אתכם להצטרף לניו ג'נריישן של א.א. קרמיקה וליהנות מארגז כלים בלעדי למשתתפי הפרוייקט - סדנאות מעשיות במהלכן תקבלו את הכלים הנכונים להשתלבות בעולם העיצוב, סדנאות סטיילינג וסדנאות חומרי גלם המהוות הכשרה מצויינת והכרחית בענף העיצוב.

כמו כן, משתתפי הפרוייקט יזכו לצילומי פרוייקט העיצוב המשותף בידי צלמי עיצוב מקצועיים, חשיפה לקהל הלקוחות של א.א. קרמיקה וחשיפה במדיות השונות שלנו.

המעצבים יזכו להצטרף לנבחרת הפרזנטורים של א.א. קרמיקה – רשימת המעצבים המומלצים ללקוחותינו!



בואו והכירו את המגוון העצום של מוצרי א.א. קרמיקה והדרך בה הם יכולים לסייע לכם בעיצוב ותכנון חללים מכל הסוגים: קולקציות אריחים יוקרתיות ומגוונות, מקלחונים, חיפויים, כיורים בעיצובים שונים ועוד. אנו מעמידים לשרותכם את הצוות המנוסה שלנו, על-מנת שידריך אתכם ויספק לכם הכוונה החיונית לכל מעצב בתחילת דרכו, כך שתוכלו לבחור את המוצרים המתאימים ביותר עבור הלקוח שלכם, להציג לו אותם בצורה הטובה ביותר ולגרום גם לו להבין שאתם עושים עבורו את הבחירות הנכונות ביותר.

אם סיימתם את הלימודים ואתם מתחילים את הקריירה שלכם בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות, ואם אתם בשלבי בניית מעגל לקוחות וזקוקים ליצירת הקשרים הנכונים בעולם העיצוב והריצוף – בואו והכירו את הבית החדש שלכם לשיתופי פעולה פורים ומוצלחים המייצרים עוד ועוד לקוחות מרוצים.


צרו  קשר והחברה תעמוד לרשותכם

a.a.ceramic1@gmail.com

054-831-9966

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה