יום חמישי, 5 ביולי 2018

חגיגת ט"ו באב עם לאונרדו קוסמטיקה

אז מה שלומכם?
חושבים מה לעשות  בט"ו באב? דייט מעניין ומהנה מחייב מתנה כייפית לאישה, שתשמח תהנה ותקבל מתנה שכל כך תאהב! לכן אני ממליצה מתנה מושלמת ליום האהבה! חברת לאונרדו קומסטיקה ידועה במוצריה האיכותיים שבאמת קשה למצוא להם מתחרים בגלל האיכות שלהם, התוצאות המהירות ומזהירה מראש אתם תתמכרו מהר...


יום האהבה הוא יום בו הרומנטיקה בשיאה וכולם שואפים להיראות ולהרגיש בו הכי טוב שיש. עם ליין מוצרי הקוסמטיקה של לאונרדו זה קל יותר. הקולקציה המדהימה של LEONARDO SKIN CARE GROUP כוללת מגוון מוצרי טיפוח וקוסמטיקה למראה זוהר, צעיר, חיוני ובריא.

המוצרים של ליאונרדו קוסמטיקה מותאמים לשימוש בכל סוגי העור ובכל מזג אוויר, כך שגם אם לא בדיוק יודעים איזה מוצר מתאים לאהובי לבכם או שאתם לא בטוחים מה יהיה מזג האוויר ביום האהבה, מוצרי הקולקצייה יתאימו בדיוק ויעניקו לכל אחד תחושה שאי אפשר שלא להתאהב בה. 

אני יכולה להעיד שהעור שלי רגיש ומאד בעייתי, המון מוצרים עושים לי פריחות וגירודים ושניסיתי מספר מוצרים של לאונרדו לא רק שלא הייתי רגישה אליהם, תוך מספר ימים כולם שאלו אותי מה עשיתי לעור חשבו שעשיתי איזה טיפול מכשירי :)



כל המוצרים מבוססים על שמנים, ויטמינים ומינראליים טבעיים המחדירים לחות אל העור ומעניקים לו מראה רענן ומלא חיים – בדיוק התחושה ליום האהבה.
הקולקציה מושלמת גם עבור כל אותן נשים עצמאיות ועוצמתיות, שאוהבות ומעוניינות לפנק את עצמן עם מתנה מיוחדת ובלי לחכות לאף אחד. ליין המוצרים של LEONARDO SKIN CARE GROUP כולל סבון פנים, סרום, קרמים איכותיים ועוד, כולם עם רכיבים פעילים שיסייעו לך לשמור על שגרת טיפוח מעולה, להיראות נפלא מתמיד ולכבוש את לבו של כל מי שפוגש אותך.




לאתר החברה- http://leonardo-tech.com/
בפייסבוק : Leonardo - Skin Care Systems
אינסטגרם: leonardo_skin_care

טו באב שמח. רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה