יום שבת, 7 ביולי 2018

ניחוחות חדשים לכדוריות הבושם לכביסה של Lenor

היי כולם?
מה שלומכם?
הפעם רציתי לכתוב ולשתף אתכם על הניחוחות של Lenor. מי שמכיר אותי ועוקב אחריי יודע שאני מכורה לריח בכביסה. אין כמו להוציא את הכביסה, לתלות אותה בבית (לי יש חדר נוסף בבית ששם אני תולה ומייבשת) וכל הבית מתמלא בניחוח מטריף ואח"כ עוד שאני לובשת את הבגדים הריח נשאר וכולם מחמיאים. תאמינו לי זו התמכרות וזה כיף. גם כמובן לילדים שיריחו טוב במהלך היום, לא רק אנחנו, וכל חיבוק וכל בגד שמריח ככה מזכיר לכם את בני המשפחה.
ניחוחות לי אישית תמיד מזכירים אנשים ורגעים טובים. פתאום להריח ריח מוכר ושקופצת לנו בראש חוויה מהעבר שגורמת לנו לחיוך על הפנים, הכי כיף בעולם!!!



קיבלת להתנסות את הניחוחות חדשים לכדוריות הבושם העוצמתיות לכביסה של Lenor.  הם הוציאו לאחרונה ניחוחות חדשים: ניחוח יוקרתי (בצבע זהב) וניחוח רומנטי (בצבע ורוד) והבנתי שעד סוף השנה תשיק החברה 3 ניחוחות נוספים. 

בכלל מי שלא מכיר לפני כחצי שנה הושק בישראל המוצר Unstoppables- כדוריות בושם עוצמתיות לכביסה של המותג Lenor, לאור ההצלחה של המוצר, החוזק של הריח והאהבה של הצרכן הישראלי, הושקו הריחות הנוספים שיתאימו לכלל האוכלוסיה, כי ריח זהו דבר סובייקטיבי וצריך מבחר שכל צרכן יוכל למצוא את הריח שהוא מתחבר אילו.

קצת על הכדוריות והטכנולוגיה:זה למעשה אחד מהחידושים הגדולים ב- 50 השנים האחרונות בתחום הכביסה. החברה המציאה טכנולוגיה ייחודית שפותחה במשך כ- 5 שנים על ידם. מה שהיא עושה והפעולה הייחודית שהכדוריות נמסות ורכיבי הבושם שוקעים בסיבי הבד בשלב האחרון של מחזור הכביסה ונשארים שם. בעת חיכוך (כגון שפשוף, חיבוק, לבישה, וכו') רכיבי בישום אלה משחררים שוב ושוב תוך שהם מעניקים לבגדים ניחוח עוצמתי שנשאר על הבגד עד ל- 12 שבועות וככה למעשה הריח נשאר איתנו לאורך כל היום בלבישה של הבגד וכמו ממש בושם ולא כמו שיש מרככי כביסה שיש ניחוח שאחרי שעה שהיה תלוי לייבוש כבר הריח נעלם- זה בהחלט מבאס... 



השימוש הנכון עם הכדוריות:צריך לשים את הבגדים המלוכלכים במכונה כמו שאנחנו רגילים, ואז מוסיפים את הכדוריות לתוך התוף עצמו לא במגירה של החומרים. אלא בתוך התוף מעל הבגדים. שימו לב שלא מוגדרת כמות מסויימת אבל אני שמה פקק של מרכך בערך- שמרתי פקק ישן שהיה לי של בקבוק שהסתיים ומפעילים את המכונה. 
כשהבגדים יוצאים הם יוצאים עם ניחוח בעוצמה מאד חזקה ונהדרת. 
בנוסף שימו לב שאין מה לדאוג הכדוריות מתאימות לכל סוגי הכביסה ובגדים.

הוסף כיתוב

שתהיה לכם כביסה מהנה ומריחה טוב
רותם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה