יום חמישי, 5 ביולי 2018

Feel The Love עם פיל פרפיום

מה נשמע? מתכוננים לט"ו באב?!
ט"ו באב עבורי הוא יום של ניחוחות וכיף. אני ידועה כאחת שזוכרת הרבה אירועים או אנשים לפי הריח שהיה באותו הרגע, אני יודעת שיש עוד הרבה כמוני ויש בזה יתרונות נחמדים. אין כמו פתאום להריח איזה ריח מוכר שמזכיר ערב נפלא וחוויה טובה שעברנו, או אדם שאנחנו מאד אוהבים!
ואם מחפשים כבר ריחות מיוחדים זה לגמרי עם פיל פרפיום (FEEL PERFUME BAR). אם אתם רוצים ללכת ברחוב ושכולם ישאלו וואו מאיפה הריח הטוב הזה, או שיחבקו אתכם ויריחו ניחוח מיוחד אתם חייבים לבקר!


יום האהבה הוא חג אהוב, בגלל שמרגישים את הרומנטיקה באוויר, הריגושים, האהבה והפרפרים בבטן. אין כמו ערב כזה ללוות בניחוח של בושם איכותי הוא מה שגורם לנו להתאהב, להיזכר במי שאנחנו אוהבים וגם לפנק אותו או אותה במתנה ייחודית שתשמח אותו ביום הכי רומנטי בשנה.
FEEL PERFUME BAR מזמין אתכם להגיע, לבד או עם בני הזוג, לבחור עבורם בושם מפתה או עבור עצמכם כי לפנק את עצמנו זה גם חשוב! 

לי אישית יש 2 בשמים מהדוכן שאני כל כך אוהבת אותם! הריח של 2 הבשמים כל כך מיוחד, נעים וכולם מחמיאים עליהם. בנוסף גם פעם קניתי לידיד שלי מתנה בושם והוא כל הזמן איתו וגם אומר שמחמיאים לו ושזו היתה מתנה נהדרת. הרי איך אנחנו רוצים שיזכרו אותנו? בעלי ריח מיוחד, נעים וכייפי! 


FEEL PERFUME BAR מציע בר בשמים ייחודי, עם אווירה אלגנטית מלאת סטייל. בבר יציע לכם הצוות המקצועי שלנו ממבחר הבשמים בקולקציית הגברים או הנשים עד שתמצאו בדיוק את הניחוח המתאים: מתוק, פירותי, גברי, בעל חריפות עדינה ועוד. את הבושם הארומטי מוגזים לתוך בקבוק בגודל לבחירתכם ואפשר להשתמש בו למילוי חוזר וכך גם לשמור על איכות הסביבה ולהראות לכדור הארץ כמה אתם אוהבים גם אותו.



ניתן להשיג:
www.feelperfume.co.ilפייסוק: Feel Perfume Bar - בר בשמים
אינסטגרם: feelbar
קניון עזריאלי- דרך מנחם בגין 132, ת"א. 
קניון מלחה- דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים. 
קניון עופר הקריון- דרך עכו 192, קריית ביאליק. קניון ראשונים- שד' נים 2, ראשל"צ. 
גראנד קניון חיפה- דרך שמחה גולן 54 חיפה. קומה 2

טו באב שמח  רותם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה