יום חמישי, 5 ביולי 2018

שמלות ערב של בוטיק קסידי בט"ו באב

היי מה נשמע?
הרי מי לא יתאהב בנו עם שמלת ערב יפייפיה של בוטיק קסידי? כשאת רוצה לבלוט זה המקום עבורך! להתייפף, לבלוט, להרגיש הכי יפה בעולם בערב אחד זה מה שכולנו רוצות להרגיש כל הזמן. אבל יש פעמים שהכי מוקדשים לפינוק ואני בעד ללבוש שמלה מיוחדת שתעשה לנו לגמרי את הערב ותוציא את העיניים לכל הסביבה שלנו.



בוטיק קסידי הוא המקום להתחדש בשמלת ערב מהממת, שתיראי בה נפלא ביום האהבה הקרוב. לכבוד היום הכי רומנטי בשנה בוטיק קסידי מזמין אותך להתפנק עם קולקציית השמלות , שמציגה שמלות ערב לנשים בכל גיל אשר משתלבות בצורה נהדרת עם הנתונים הטבעיים של הגוף ועם כל אקססוריז ונעל קלאסית שנבחר.


הצבעוניות של הקולקציה מבוססת על צבעים רומנטיים קלאסיים כמו לבן טהור, אדום מלא תשוקה וכחול מלא בנוכחות, תוך תפירת עילית המשלבת אבנים נוצצות וגזרות א-סימטריות שובבות המלטפות את הגוף ברכות. כל אלו הופכים את השמלות של בוטיק קסידי למתנה המושלמת ליום האהבה ולהזדמנות להעניק  מתנה מושלמת כך שנרהא נהדר בכל דייט לוהט.

בשמלות נשדר אווירה נשית, רומנטית ומפתה וזה הזמן לבקר באחד מהסניפים של קסידי ולבחור שמלה לט"ו באב. כולן כל כך יפות, שהמבחר פשוט מסחרר וקשה לבחור. אבל בטוחה שכל אחת יכולה למצוא אפילו כמה שמלות שלא תדע מה לבחור... כמובן גם אל תשכחו לרמוז לבן זוג שיש שמלה מהממת שאתן רוצות, תלכו איתו או הכי קל תשלחו לו תמונה ואז גם את תהיי מרוצה והוא עוד יותר :)





חנויות:
פתח תקווה - קניון אבנת 
כפר-סבא- קניון ערים 
רעננה- קניון רננים 
הרצליה - קניון ארנה
הרצליה - קניון 7 הכוכבים
בת-ים - קניון בת-ים
ראשון לציון - קניון הזהב
ירושלים - קניון מלחה 
תל-אביב - ד. סנטר
קרית ביאליק - קריון
חיפה - גרנד קניון 
רחובות - קניון רחובות
חדרה - קניון לב חדרה 
נס-ציונה- קניותר
אשקלון - קניון גירון
אשדוד - סיטי אשדוד 
נתניה - השרון 
הרצליה - אאוטלט
חיפה - חוצות המפרץ


אתר החברה: www.cassidi.co.il
בפייסבוק : Cassidi Boutique
אינסטגרם: Cassidi_boutique
טלפון: 03-9613010

ט"ו באב שמח!
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה