יום שני, 20 בנובמבר 2017

השקת קולקציית סתיו חורף 2018 של רשת נעלי TOGO

היי כולם,
לפני מספר ימים ביקרתי בהשקה צבעונית, כייפית, מהממת ושיקית בטירוף של נעלי TOGO לסתיו והחורף שממש הגיעו אלינו בהפתעה.
הקולקציה כל כך צבעונית, אופנתית, בעלת מגוון רחב של דוגמאות וסגנונות וכל אחד יכול למצוא נעל המתאימה עבורו והכ כיף שאפשר למצוא בחנות אחת נעלים לגברים, נשים וילדים במחירים מאד נוחים. במיוחד עכשיו, שיש לי לשתף סוד קטן- שכל החנות 1+1, לכן אסור לפספס מבצע טוב כזה!




הטרנדים המרכזיים שנראה בקולקציה השנה והם אלה שיבלטו בעיקר זהו הסגנון האורבני שמקבל השראה משנות ה-90 ומתאפיין בניטים, חגורות ואבזמים בשלל צורותיו וגווניו.  כמו כן גם צבעי האדום והלבן, שממשיכים לשלוט גם בחורף, בחומריות מגוונת ומבחר וגזרות.



בנוסף לצעד העקבים והסטיל ערב, קיים גם סגנון ה- ATHLEISURE – זהו סגנון של נעלי סניקרס וספורט אופנתיים שללוק יומיומי יותר, לנוחות מקסימלית ולמי שלא אוהבת עקבים, או נעל יותר מחויטת ואוהבת את הלוק ספורט אלגנט.  


הצבעים השולטים שתראו בקולקציה הינם צבעי אפור, נייבי, גווני אדמה ובז' שאליו לרוב הצבעים שאנחנו רגילים אליהם בחורף, אבל הטוויסד ומה שמיוחד שלצבעים הקבועים יתווספו צבעי אדום, לבן, בורדו, חרדל וניוד שיעניקו טאץ' צעיר, נשי ורענן. צבעים חיים ובולטים אשר ישדרגו כל לוק של לבוש. 

הקולקציה בעלת מגוון רחב של נעלי מעבר, עקבים וגזרות מגף מעל הברך, מגפי בוקרים ומגפי רכיבה. כל אחת לפי הטעם שלה. כמו כן הקולקציה מפתיעה ומוסיפה גם את בד הקטיפה וטקסטורה צבעונית, צבעי לאקה, זמש, חומרים מטאליים, ניטים ואבזמים שיוסיפו טאץ' של אורבניות ואדג'יות נשית.



בקולקציית גברים קיים מגוון רחב של נעלי ספורט אלגנטים ויפים שמתאימים ללוקים רבים וגם מאד נוח.  סניקרס המשתלבים במראה קז'ואל יומיומי או מראה ערב קליל ואופנתי. וכמובן נעלים לאירועים או לעבודה כשצריך לפגישה חשובה  נעלי אלגנטיות למראה מחויט ומהודר.
בנוסף מגפיים עם טאץ' גברי ומיוחד בעל מראה קז'ואל חסר מאמץ או מראה ערב מסוגנן. 



העונה מתווספת קולקציית נערים שמשיקה בסגנונות ובעיצוב לקולקציית הגברים ומציעה מבחר דגמים שישלימו הופעה לבית הספר או למפגש חברתי.

בקולקציית ילדים נראה נעלים לבנות הדומות לסגנון הבוגר של הנשים, כי כבר הילדות של היום הן רוצות להיראות כמו נשים בוגרות ולא מסתפקות במראה ילדותי. נראה לדוגמא: מגפי הרכיבה, נעלי בובה סניקרס אופנתיות ועוד. לצד קולקציית  הנעליים גם נראה אקססוריז מתאימים ומשלימים לבנות הפאשניסטיות הקטנות שרוצות טוטאל לוק מושלם ומקפידות על כל פרט, כמו תיקים  במגוון גזרות, צבעים מעודנים והדפסים אופנתיים, כמו טרנד הפלמנגו, חד קרן ועוד. 



קולקציית הבנים, בדומה לקולקציית הילדות, גם כן מתכתבת עם קולקציית הגברים והנערים וניתן יהיה למצוא דגמים ילדותיים ולצד דגמים יותר בוגרים.



טווח מחירים נשים: 299.90-79.90 ₪ (מידות: 36-41), טווח מחירים גברים: 199.90-79.90 ₪ (מידות: 40-45)טווח מחירים ילדים:199.90-79.90 ₪ (מידות: 24-35)


שיהיה חורף נעים וחמים
אוהבת רותם  :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה