יום שישי, 17 בנובמבר 2017

חידושים מפתיעים מקרליין

היי מה שלומכם?
קרליין ממשיכים להפתיע ולרגש אותי ואני בטוחה שגם אתכם! אחרי פוסט שכתבתי לפני מספר חודשים על כמה וכמה חידושים שמאד אהבתי (אפשר לקרוא זאת בפוסט בלחיצה כאן). אני שמחה לעדכן בעוד מספר מוצרים שאהבתי והפכו להיות בשגרת הטיפוח היומיומית שלי ועל מוצר איפור אחד מעניין שהפך להיות בתיק האיפור שלי ללקוחות.



אתחיל ואשתף עם 2 מוצרי טיפוח בסדרת Clear Skin:  ג'ל מרענן לניקוי הפנים ופילינג לניקוי עמוק של הפנים.
המוצרים מתאימים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור וגם לעור רגיש שזה מעולה, במיוחד בימי החורף היבשים שהעור שלנו הופך להיות רגיש יותר.

הג'ל למעשה במרקם ג'ל המעניק לעור ניקוי יסודי ואיכותי. אפשר להשתמש בו ביומיום ללא חשש בגלל שהוא מאד עדין ולא גס. בנוסף הג'ל נשטף בקלות במים ולא מותיר את העור יבש ומחופספס, אלא מעניק לעור רכות ותחושה קלילה ונקייה כזו. ג'ל הניקוי מכיל תמציות הדרים המסייעות להמסת לכלוך ושומן ויוצרות תחושה של רעננות וגם ריח ניחוח מצוין שכיף להריח בתחילת היום ובסוף היום, הרגשה מפנקת ומהנה. בנוסף בג'ל יש את הויטמין C הידוע שהוא משמש כאנטי -אוקסידנט המנטרל רדיקלים חופשיים הפוגעים בעור וכיום הרבה חברות מכניסות את הויטמין C למוצריה מפני שהוא בעל סגולות רבות ומעניק לעור טיפול מעולה. כמו כן הפורמולה מועשרת גם בתמציות של קמומיל, אלנטואין וביזבלול המרגיעות ויוצרות תחושת נינוחות לאחר השטיפה ואת התחושה הכייפית לפני הנחת הקרם פנים ובכך העור נראה טוב, זוהר ונשמר בריא. בנוסף המוצר ללא פארבנים שזה מאד חשוב, היפואלרגני והניחוח שלו בריח הדרים וכמו כן זהו ריח ניטרלי ולכן מתאים גם לנשים וגם לגברים. 
(מחיר: 34.90 ₪, תכולה: 280 מ"ל)


הפילינג לניקוי עמוק של הפנים עם הפעולה הכפולה להסרת תאים מתים שמעניק לעור ניקוי מושלם, מותיר את העור רענן עם תחושה רכה, עור זוהר וחלק.
הפילינג בעל גרגירים עדינים שמסייעים לפעולת הניקוי בהסרה פיזית של תאי עור מתים, לכלוך ושומן המצטברים בפתח הנקבוביות ועל העור מכל היום שאנחנו מסתובבים, עשן, איפור ועוד.
בנוסף הפילינג מכיל אנזים פאפאיה הממיס את הקשרים הבין תאיים של התאים המתים, בפעולה אנזימטית ובכך מזרז את השלתם משכבת העור העליונה שזוהי השכבה הנראית בעיקר לעין והיא התאים המתים.

הפילינג גם מועשר בתמציות הדרים מרעננות המסייעות גם בהסרת לכלוך ושומן. וויטמין C הידוע כאנטי אוקסידנט יעיל המנטרל רדיקלים חופשיים. חוחובה, אלנטואין ותמצית קמומיל המונעים יובש, מרגיעים את העור ומחזקים את תחושת הרכות והגמישות לאחר השטיפה. 

לאחר השימוש בפילינג, העור רענן, חלק ונעים למגע ובעל יכולת לספוג את קרם הלחות בצורה מיטבית.
בנוסף המוצר ללא פארבנים שזה מאד חשוב, היפואלרגני והניחוח שלו בריח הדרים וכמו כן זהו ריח ניטרלי ולכן מתאים גם לנשים וגם לגברים.
(מחיר: 29.90 ₪, תכולה: 150 מ"ל)




המוצר הבא גם בתחום הטיפוח, טיפוח של הגוף הינו הקרם גוף בניחוח UNCOVER MUSK  בסדרת UNCOVER ממש כמו הסדרה של הבישום שיצאה ולאור הצלחת הבושם. 
הקרם גוף בניחוח עדין ומשולב בתווי מאסק חושניים ממש כמו הבושם, המעניק חווית בישום וטיפוח מושלמת יחד, למעשה השילוב של הקרם ושל הבושם יחד מותיר את עור הגוף שלנו בניחוח חזק לאורך היום ואין סיכוי שכל מי שיעבור מולנו לא יחמיא לנו על הריח המטריף. את הבושם מומלץ להתיז בנקודות הדופק בצוואר, מפרקי הידיים ומאחורי הברכיים. 


הקרם נפתח בנצנוץ עדין של ברגמוט בשילוב פרחים לבנים היוצרים הילה רומנטית. לב הבושם מוסיף יוקרה נשית עם החשיפה של זר עשיר וצבעוני המשלב לילי, ורד ויסמין קטיפתי. לבסוף נחשף המאסק העוצמתי בשילוב אמבר עשיר ומתוחכם החותמים את הניחוח בשובל חושני העוטף אותך לאורך כל היום והלילה. 
(מחיר: 69.90 ₪ תכולה : 200 מ"ל )




ומוצר אחרון בתחום האיפור האינקלינר ג'ל. זהו למעשה איילינר מקצועי במרקם ג'ל לתיחום מדויק ועמיד למשך 24 שעות עם מברשת נוחה לביצוע. בשביל להגיע לתוצאה יפה ומחמיא באיילינר ידוע שצריך להתאמן והרבה, אבל עם איילינר ג'ל יותר קל להגיע לתוצאה מושלמת ומחמיאה.

אינקליינר ג'ל החדש מבית קרליין מעניק לכל מאותגרת ה'קו הישר' את היכולת להגיע לתוצאות מושלמות של תיחום קו אייליינר דרמטי ללא מאמץ ובתוך זמן קצר! הג'ל נמשח, בעזרת המברשת הדו צדדית המצורפת, בקלות, בקו ישר, ללא נזילות, לא מריחות ואינו מתייבש תוך כדי המריחה.
הפורמולה מרוכזת במיוחד של פיגמנטים מעניקה גוון עז שאינו יורד או דוהה למשך 24 שעות. פורמולת הג'ל מעניקה יכולת מריחה קלה ומדוייקת, ניתנת לטישטוש כצללית ומתקבעת במהירות. 


אופן השימוש: מורחים את האייליינר בעזרת המברשת המצורפת צמוד לקו הריסים בעפעף העליון. מתחילים מהצד הפנימי של העין כלפי חוץ.
לאיפור "מעושן" ניתן לטשטש את האייליינר בעזרת הקצה השני של המברשת המצורפת למארז, מיד לאחר המריחה. להסרה מומלץ להשתמש במסיר איפור עמיד.
(מחיר : :49.90 ₪, לתכולת: 4 גרם)


שיהיה חורף נעים
אוהבת רותם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה