יום חמישי, 23 בנובמבר 2017

זמן מתנות לילדים לקראת חנוכה ופורים

היי כולם מה שלומכם?
לפני כשבוע התקיימו תערוכות הצעצועים לקראת חגי ישראל חנוכה ופורים. בתערוכה החברות השונות מציגות
את החידושים, את מוצרי הדגל ואני תמיד אוהבת לראות מה התחדש בתחום. ביקרתי בגטר, ישראטויס, הקובייה,
הנסיך הקטן ועוד.


אתחיל עם חברת גטר קונסיומר הידועה והמוכרת פועלת במספר תחומים עיקריים:
צעצועים ממותגים – החברה מייבאת ומפיצה בארץ צעצועים ממותגים של דיסני (מוצרי הנסיכות והפיות), צבי הנינג’ה, מלחמת הכוכבים, צעצועי התפתחות לתינוקות תוצרת PlayGro, מוצרי “מאשה ודב”, מוצרי “הלו קיטי” ומותגים נוספים.
מוצרי חזרה לבית הספר – החברה מייבאת ומפיצה בארץ תיקים לבית הספר ומוצרי נייר של חברת הגלישה האוסטרלית אוניל (Oneill). כמו כן מביאה החברה מוצרים של חברת ריפליי (Replay), דיסני, סמיילי, פיות הפרחים ועוד.
מתנות ומוצרי פופ – החברה משווקת צעצועים קטנים ומתנות כגון תיקי אוכל לגן, קופות חסכון, תכשיטים ומטריות תוצרת דיסני, בובות, שעונים, צעצועים לימי הולדת ועוד.

בשיווק בובות נסיכות דיסני המוצלחות ואיכותיות במיוחד כל תקופה לפי הנסיכה התורנית שהילדות אוהבות, עדיין רואים את מואהנה ואלייה מצטרפת הוונדר וומן. לליין זה מצטרפות כעת גיבורות העל של DC וונדר וומן, באטגירל, סופרגירל והארלי קווין. בשנים האחרונות המגמה היא ההבנה שהעולם שייך לא רק לגיבורי על אלא גם לגיבורות שמצילות את המצב ולא רק מחכות שיצילו אותן.

כמו שאר הבובות של גטר, מדובר בבובות מקוריות ואיכותיות במיוחד. חפשו את המדבקה של גטר על האריזה כדי לוודא מקוריות. כל בובה כזו מהווה השראה ומשחק דמיון בו הכל אפשרי ופתוח והילדות מזדהות עם גיבורות העל וזה מקסים בעיניי..

בובות גיבורות העל DC





בן טן - BEN TEN
שלוקח ובגדול התקופה מבחינת הבנים. לאחר הצלחת הסדרה בן טן בעשור הקודם, היא חוזרת כעת בפרקים חדשים בהם בן טניסון, גיבור הסדרה, חוזר בוגר יותר להרפתקאות מדליקות במיוחד. כזכור בן מוצא במקום נחיתתו של מטאוריט שעון יד בשם האומניטריקס המאפשר לו לשנות את צורתו לאחד מתוך עשרה חייזרים.

גטר קונסיומר היא המשווקת הבלעדית של דמויות וערכות המשחק של בן טן. מדובר על ליין מוצרים רחב ביותר שימשיך לגדול ולהתחדש בכל תקופה.





Engino אנג'ינו
אנג'ינו הוא משחק הרכבה איכותי ביותר הכולל דגמים רבים בגדלים שונים ובמורכבויות שונות. קיימים מגוון מארזים כאשר מכל מארז ניתן להרכיב מספר דגמים שונים, החל מ-4 דגמים ועד ל-120 דגמים שונים. חלק מהמארזים כוללים גם מנוע חשמלי, פאנל סולארי, שלט רחוק ועוד. בין הדגמים להרכבה- מכוניות, מטוסים, מסוקים, רובוטים ועוד וגם מבנים אדריכליים כמו מגדל אייפל וגשר סידני.




המשחקים מיועדים לילדים וילדות מגיל 6 ומעלה ומעודדים יצירתיות ודמיון ומפתחים מוטוריקה עדינה ומיומנויות טכניות. באמצעות המשחק וההרכבה הילדים נחשפים ליסודות ההנדסה ולעקרונות פיזיקאליים ובכך מעשירים את הידע שלהם. לכל מארז מצורפות הוראות ברורות ומפורטות להרכבת הדגמים. ניתן גם לעקוב אחר הוראות ההרכבה דרך אפליקציה ייעודית ולראות כל שלב ושלב גם בתלת מימד.

ניתן לעקוב אחרי אנג'ינו גם בפייסבוק- https://www.facebook.com/Engino.israel/


בנוסף לצעצועים גטר קונסיומר הוסיפה למגוון המוצרים ריהוט לחדר הילדים
ריהוט מעוצב לחדרי הילדים במגוון דמויות דיסני האהובות: פו הדב, מיקי מאוס, מיני מאוס, נסיכות, מכוניות ומטוסים. במגוון סט רהיטי העץ ניתן לראות מיטת מעבר סט שולחן עם שני כסאות, שידות איפור וספונות ועוד. כל מוצרינו עוצבו במיוחד לילדים בהתאם לצרכיהם ומתוך חשיבה למען איכות חיים, הנאה וכיף. הריהוט עשוי מחומרים איכותיים בטיחותיים ועמידים לאורך זמן. הרהיטים כולם תוכננו להרכבה עצמית, קלה ונוחה.



כל אלה מתווספים למותגים המובילים של גטר קונסיומר המתחדשים בכל עת אשר יוצגו בתערוכה:
· צבי הנינג'ה- דמויות ואביזרים



· פלייגרו- המותג המוביל של משחקי התפתחות לתינוקות



· בובות הנסיכות של דיסני- כולל פרוזן, מואנה ואלנה



· משחקי מדע מגניבים ביותר. למשל במשחק סודות הקסמים יש 12 קסמים לילדים שמגדלים את הסודות בקסם וכל מיני שיטות לקסם מוצלח.




לקבלת מידע נוסף על כל מוצרי גטר קטונסיומר האתר : https://www.getter-consumer.co.il/
את צעצועי גטר קונסיומר ניתן להשיג ברשתות הפנינג, ביג טויס, הפיראט, טויס אר אס וכפר השעשועים.

חברת ישראטויס
החברה קיימת מזה 19 שנים מוכרת וידועה בשוק המשחקים, מאז הוקמה החברה היא מתמחה ביצור משחקי קופסא ומציבה לעצמה סטנדרטים גבוהים במיוחד ומייצרת משחקים באיכות וברמה גבוהה. שמה דגש על יצור כחול לבן , ויוצרת משחקים תוך התמקדות במתן שירות, מקצועיות ואמינות.

לחברת "ישראטויס" מגוון ענק של משחקי קופסא: משחקי חברה, אסטרטגיה, יצירות, פאזלים, ערכות קסמים, קלפים, משחקי טריוויה, חוברות צביעה, משחקים חינוכיים ולימודים. המונים כ 400 כותרים המופצים בחנויות הצעצועים המובחרות בארץ ובעולם.

זוהי החברה המובילה והשולטת כיום בשוק המשחקים היהודיים ,לחברה קיים מגוון של יותר מ 100 משחקים שונים: קלפים ,משחקי חברה ופאזלים בנושאי יהדות שונים המופצים בחנויות משחקים ,ספרים ויודאיקה בארץ ובקהילות יהודיות ברחבי העולם.

חוץ מהעובדה שאני מאד אוהבת את המותג , האיכות ואת הגיוון. אני חייבת לציין את נושא המחיר. המשחקים שלהם תמיד במחיר משתלם, נמוך וככה אפשר לקנות הרבה משחקים בלי לרוקן את הכיס בצורה קיצונית. לכן גם נושא זה מאד חשוב :)



לחברה מחלקה מיוחדת המפתחת ומייצרת משחקי יהדות ,המחלקה שמה דגש על פיתוח נרחב יותר של משחקי יהדות על הרעיונות והתוכן עמלים אנשי חינוך ,מורי הוראה ואנשי מקצוע בעלי ידע חינוכי ותורני .

בנוסף מתמחה חברת "ישראטויס" בפיתוח וביצור פרויקטים מיוחדים לחברות ולגופים שונים על פי בקשות מיוחדות ,תוך ליווי מחשבתי מהרגע הראשון כתיבת החומר ,עריכה ,עיצוב גרפי והפקה מלאה של מוצרים שונים.







סדרת פאזלי רצפה איכותיים בערכת מזוודה, המותאמת לנשיאה גם מחוץ לבית. הפאזלים מגיעים במגוון של 24, 48 ו70 חלקים בגודל של 57/70 ס״מ עם ציורים מקוריים בנושאים חווייתיים ולימודיים. כל אחד מחלקי הפאזל עבה במיוחד, איכותי ומצופה למינציה.
הפאזלים מעבירים לילדים בצורה ציורית חווייתית ונפלאה נושאים חינוכים כמו: המשפחה, מפת העולם וזהירות בדרכים. בנוסף בסדרה גם פאזלים חווייתיים עם ציורים של גן משחקים, חוות חיות, כבאים, תיבת נח וארמון הנסיכות.
(מחיר 29.90 ₪ )



חדר הנסיכות
ערכה להכנת מערכת ריהוט מקושטת ומאובזרת לחדר נסיכות, בואו נרכיב ונקשט חדר נסיכות מעץ, עם קישוטי סול ומדבקות צבעוניות.
מחיר: 40 שקלים



מולטי בינגו
7 משחקי בינגו בקופסא אחת, ממש שווה. בעלות 50 ש"ח


משחק ה'משושים' של 'ישראטויס', כל היתרונות במשחק אחד!
במשחק, הקטנצ'יק מרכיב משושים צבעוניים על פי כרטיסי דגם כיד הדמיון החופשי, ויוצר תמונות מרהיבות.
המשחק מכיל 2 לוחות שקופים גדולים ועבים במיוחד, כ150 משושי פלסטיק ב10 צבעים שונים, דגמים בכרטיסים גדולים וקטנים וגם כרטיסים חלקים - ליצירת דגם אישי וייחודי.
המשחק תורם לפיתוח וחידוד המוטוריקה העדינה, שתורמת לאחיזה נכונה של כלי כתיבה, שריכת שרוכים ופעילויות יומיומיות נוספות.
משפר את התפיסה החזותית והיכולת להבחין בכיוונים וביחסים מרחביים.
ומחזק קשב ומיקוד במשימה ממושכת, יכולות תכנון ובקרה עצמית בעזרת כרטיסי הדגמים.

רק ב'משושים' של 'ישראטויס' – 2 לוחות משושים עבים במיוחד, משושים נעימים למגע בכמות גדולה ומספקת ובעשרה צבעים שונים.
- לוחות שקופים שמאפשרים לכרטיסי הדגם להתברג במדויק על הלוח ולשכפל דגם קיים,
והכי יפה – לוחות ריקים לבניית דגם לבחירתו האישית של הילד!


הטוסטר המטורף


גיל: 4-120, משתתפים: 2-4 שחקנים
הלהיט החדש מ'ישראטויס' - 'הטוסטר המטורף'!
זה משגע, מטורף ומקפיץ!
מי יתפוס הכי הרבה טוסטים קופצים?
הוא אולי נראה כמו טוסטר חמים ותמים, אבל הטוסטר המטורף הזה יפתיע אתכם בכל קפיצה.
כמה פרוסות טוסט תתפסו? אי אפשר לדעת!
על פרוסות הטוסט יש כבר המון מאכלים טעימים, תפסו את הטוסטים האוהבים עליכם וכאשר הטוסטר ריק, השחקן שברשותו הכי הרבה פרוסות בצלחת, הוא המנצח.
רק אל תשכחו להיזהר מהדג המקולקל!
זה הזמן לתפוסססס את הטוסססססט!
משחק משפחתי, מהנה ומשעשע!




פאזל רצפה ענק התקוה



חברת הקובייה 
החלה את פעילותה בשנת 2000 , ומתמחה ביבוא ושיווק משחקי לוח, אסטרטגיה, קלפים ומשחקי תפקידים.
לאורך השנים התרחבה הפעילות ובשנים האחרונות מתמחה החברה גם בפיתוח משחקי קופסא מקוריים לכל הגילאים.
ייחודה של חברת הקובייה בא לידי ביטוי בתחום משחקי המחשבה והאסטרטגיה, כשבין מוצריה השונים ניתן למצוא את המשחקים המובילים והמצליחים בעולם ובהם: "קטאן", דיקסיט, Ticket to Ride, EXIT חדר הבריחה ועוד מגוון רחב
של להיטים שכבשו את העולם. מגוון המשחקים של החברה מתאימים לבני ובנות כל הגילאים, החל ממשחקי התפתחות וחשיבה לגיל הרך ועד משחקי אסטרטגיה, חשיבה, זריזות ומיומנויות לקהל הבוגר ולכל המשפחה והחברים.מוטו החברה "לשחק, לחשוב, ליהנות", מורגש בכל משחק ומשחק וככזה מספק חוויה אמתית שתמיד משאירה טעם של עוד.



מפלצות בריבוע
מפלצות בריבוע, משחק חשיבה לכל המשפחה!
מכירים משחק קופסא שאפשר לשחק בו כולם ביחד, קטנים וגדולים, בלי
שמישהו מתפשר ומרגיש שקל לו?
בעזרת כרטיסי משימות שונות ומגוונות תחוו משחק מאתגר ותחרותי
המתאים לילדים ומבוגרים כאחד.
"בדיוק שתי מפלצות אדומות שמנות, לפחות מפלצת אחת כחולה ורזה
ויותר מפלצות צהובות מאשר אדומות…"
היכון….הכן….צא!
מי שהופך את 15 ריבועי המפלצות שלו לצד הנכון וממלא את המשימה
ראשון מקבל הכי הרבה נקודות. שאר השחקנים גם יכולים לקבל נקודות
אם הם מצליחים לסיים בטווח פרק הזמן שמקצה שעון חול.
למשחק 6 רמות שונות של קושי המבטיחות התחלה קלה והרבה זמן של
כיף מתמשך!







חברת "הנסיך הקטן", המתמחה בייבוא מוצרי תינוקות וצעצועי ילדים, מפיצה מגוון של בובות פרווה מבית "אנימג'יקס", לגילאי שנתיים ומעלה. בובות הפרווה רכות ונעימות, בעיצובים שונים של כלב, חתול וחד קרן.

בובות ה"אנימג'יקס" בצורת הכלב (פלאפי) והחתול (קסי) הולכות, משמיעות נביחות ויללות ובעלות רצועה אשר הופכות אותן לבעלי חיים ידידותיים ולחברן הטוב של הילדים. הבובות נעימות לליטוף וכיפיות לטיפול, יפתחו אצל הילדים תחושת אחריות, אמפתיה כלפי בעלי חיים ואכפתיות לסביבה.

בהשלמה לבובות "האנימג'יקס" ניתן למצוא גם את "קשת בענן", חד הקרן, את צ'ארלי הכלב וספארקל החתולה אשר ידרשו את מלוא תשומת הלב של הילדים, ינבחו שיחשקו בעצם עסיסית או יגרגרו יחד עם ליטוף נעים.


מחיר ממוצע:
חד הקרן- 159 ש"ח
צ'ארלי וספארקל- 169 ש"ח
פלאפי וקסי- 239 ש"ח

בנוסף הוציאו מגוון רחב של ערכות מבית המותג "K'NEX" הבינלאומי שמיועד לגילאי 5 ומעלה. ערכות הבנייה והרכבה של K'NEX מעניקות לילדים שעות רבות של הנאה ובנייה ובכך מביאות לפיתוח יכולות חשיבה וקואורדינציה.

ערכות ה"K'NEX" עשויות פלסטיק קשיח שעמיד לחוסר עדינות של ילדים. בין הערכות ניתן לבנות מגוון רחב של צעצועים, ממכוניות ומטוסים עד לרובי צעצוע, קשתות וגלגל ענק. קודם בונים ואחר כך משחקים!
ועכשיו חדש, בהשלמה לערכות "K'NEX" ניתן למצוא ערכות גדולות וממונעות שלאחר הבנייה ניתן לחבר לסוללות ולראות כיצד ה"K'NEX" עובד לבד. בין הערכות הממונעות ניתן למצוא רכבות הרים, גלגל ענק ומכוניות. ערכות אלו מעצימות את החווית המשחק ונותנות שעות רבות מלאות בכיף ועשייה.





המחירים לערכות הממונעות מ-140 ₪ עד 300 ₪
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" – 08-9426633. www.littleprince.co.il

אודות 'הנסיך הקטן'חברת "הנסיך הקטן", נוסד בשנת 1994 ומתמחה ביבוא מוצרי תינוקות, פעוטות וילדים, ממגוון מותגי הילדים המצליחים בעולם, ביניהם המותג האנגלי המוביל "tommee tippee", סמי הכבאי, מוטור טאון- המוסך והרכב הראשונים שלי, מטוסי על, קונקס


חברת טופ פליי ישראל השיקו את הבובות החדשות שמשגעות את הילדים. בובות הFurlocks.(פרלוקס) בובות מפלצות מתוקות, רכות ופרוותיות למשחק לילדים הקטנים והגדולים. הבובות מעוצבות במראה משעשע – מעין ראש כדורי עם עיניים ואוזניים גדולות, ואילו הרגליים קצרצרות. אפשר להתכרבל איתן בכיף, להתמסר בהן כמו כדור, וגם "לשחק במחבואים" – להסתיר את הפרצוף – האוזניים והפה באמצעות הפרווה, ולהראות רק את העיניים הגדולות מציצות. כמו כן, אפשר להפעיל אותן במשחק תיאטרון בובות משעשע על ידי הכנסת היד מאחורי הפרווה בצדה האחורי. הבובות מוצעות ב-2 גדלים ובמגוון דוגמאות וצבעים.
(מחירים: בובה קטנה – 39 ₪, בובה גדולה – 89 ₪)


בנוסף דגמים מרהיבים וייחודיים של רכבים המופעלים בשלט של יצרן הצעצועים NEW BRIGHT מהונג קונג, מהמובילים בעולם בתחום מכוניות על שלט. המכוניות מוצעות בעיצובים יוצאי דופן, בהם: מכוניות בעיצובים של חיות (עם קרניים, פה ועוד); רכבים ומשאיות 4X4 עם הדפסים ייחודיים בסגנון פרוע ומשוגע תחת המותג MONSTER JAM; מכונית על שלט - דגםtumble bee - הבנוי על 2 גלגלים בעיצוב מיוחד במראה עיניים של זבוב, היודע להסתובב 360 מעלות, להתהפך ועוד;




המכוניות מוצעות בכמה גדלים: 1:8, 1:10, 1:12 ועוד. מתאים מגיל 4 ומעלה (בהתאם לדגם). מחירים: מחל מ-99 ₪ ועד 790 ₪. דגם מכונית במראה של זבוב – tumble bee – 299 ₪. מכוניות MONSTER JAM – 119 ₪.



שיהיה חגים שמחים ומהנים בעיקר לילדים
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה