יום שישי, 3 בנובמבר 2017

מבצע מעולה לכרטיסים למותק הטרול הקסום רק ב-39 ש"ח דרך ויזה כאל

היי כולם מה שלומכם?
עוד מעט חנוכה מתקרב וצריך כבר לחשוב איך להתארגן ב8 ימי החג. חג חנוכה תמיד מלא במגוון הצגות ומופעים למגוון גילאים שבתכלס גם להורים כיף ללכת ולבלות :)
והפעם יש מבצע בויזה כאל מעולה של מותק הטרול הקסום מבית היוצר של הפסטיגל ומותק של פסטיבל, המופע יהיה בחנוכה החל מהתאריך 12/12/17 תל אביב, חיפה ובאר שבע.


זוהי הפקת הדגל לקטנטנים חוגגת עשר שנות פסטיבל איכותי לכל המשפחה בהשתתפותם של כוכבי הילדים הגדולים בישראל עם מיכל הקטנה, ציפי שביט, שי ורועי, דוד חיים, מיכל ינאי, אימרי זיו, מני ממטרה, דוקטור ליבי, יעל נחום,
גיא פרידמן, מוטי לסרי ובתפקיד מותק הטרול - אלעד צפני (בימאי צדי צרפתי).

העלילה השנה לוקחת את הצופה לעולמם של הטרולים הקסומים הצבעוניים והמתוקים, בחגיגה של ריקודים, צחוק ורגש, כשאת העלילה מלווים שירי הילדות האהובים של היוצרים הנפלאים : אהוד מנור, עוזי חיטמן, אריאל זילבר, יהודה אטלס ועוד, לצד שירים מקוריים שנכתבו למופע. כבכול שנה ההפקה שמה דגש לשלב במופע תכנים ערכיים לכל המשפחה כשהשנה הנושא הראשי השזור בסיפור העלילה ובשירים הוא קבלת האחר.

סיפור העלילה : 
מיכל הקטנה עומדת לחגוג יום הולדת וּבמשפחת ישראלי ההכנות בעיצומן. לאמא, מיכל ינאי, חשוב שהחגיגה תהיה יפה וּמושקעת, לאבא, גיא פרידמן, חשוב שרק יעזבו אותו בשקט, לשי וּלרועי, האחים הגדולים, חשוב לשגע את אחותם הקטנה, וּלדוד חיים, חשוב להספיק לעלות על מטוס ולחזור בזמן למסיבה.

אבל את מיכל מעניין רק דבר אחד: האם חבריה לכיתה, אמרי זיו, מני ממטרה ושון גואטה, יענו בחיוב להזמנתה. עמוסה במחשבות וּרגשות, היא פונה תמיד למוֹתֶק הטרול (אלעד צפני), החבר הסודי שלה, לוֹ היא מספרת הכל. מיכל לא מגלה לאף אחד שבלילה, אחרי שכולם הולכים לישון, מוֹתֶק הטרול הופך מ'סתם בובה' לטרול חי, נושם וּמדבר, וּמפגיש אותה עם כל חבריו הטרולים ועולמם הצבעוני והמופלא.

הסיפור מסתבך כאשר הטרול של מיכל הולך לאיבוד, ומסיבת יום ההולדת שלה כולם מצפים עומדת להיהרס. האם משפחת ישראלי וחבריה של מיכל יצליחו למצוא את מותק הטרול ולהציל את יום ההולדת? האם ציפי שביט תגיע להופיע ביום ההולדת של מיכל ותגרום לאמא נחת וּלאבא כאב ראש? הצטרפו אלינו להרפתקת יום הולדת גדולה ותגלו זאת ועוד ב- מותק הטרול הקסום!



מכירת כרטיסים והפצה ראשית - קופת תל אביב
2207* www.2207.co.il

פרטי כרטיסים:
בלעדי ללקוחות Cal כרטיס ב-39 ₪ תמורת חוויה (שימוש חודשי בכרטיס) או ב-79 ₪ ללא חוויה (במקום 139 ₪)
לרכישה בחנות החוויות, אתר ההטבות החדש של Cal, או באפליקציית ארנק Cal4u.
*עד 10 כרטיסים. בכפוף לתנאי ההטבה ותקנון "חנות החוויות" המפורסמים באתר: www.cal-online.co.il.

הטבות נוספות בוועדים השונים
מכירה מוקדמת 109 ₪ החל מה 15/08 מחיר מלא 139 ₪

הצצה למופע "מותק הטרול הקסום "
בלעדי ב ב-HOT VOD Young" ".
החל מ 12/09/17

הצצה לשירי "מותק הטרול הקסום" בעמוד היוטיוב הרשמי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה