יום חמישי, 10 בספטמבר 2015

BeautyBox September 2015

היי היי מה נשמע?
קופסת ההפתעות שוב הגיעה אליי ואני פה בשביל לשתף אתכם במוצרים שהיא מכילה. הקופסא ורודה ומקסימה אשר משדרת לי את האופטימיות והרוך לתקופה הקרובה- תקופת החגים והשנה החדשה, בחירה מעולה של צבע ויופי!




אז באיזה מוצרים פינקו אותנו הפעם?
ישנם 6 מוצרים ומתוכם 4 בגודל מלא! איזה כיף, ביוטיבוקס ממש שיחקו אותה!


1. מסקרה חדשה של חברת מיבילין ניו יורק- גודל מלא
המסקרה בכלת אפליקטור במבנה מעוקל המאפשר העמסה כפולה של הפיגמנט השחור של המסקרה ובכך גורמת לנפוח עצום של הריסים. לכן בנות שימו לה שהמסקרה בעיקר מיועדת למי שמעוניינת בנפח. אני אישית מאד אוהבת את המסקרות של מיביילין, את כולן. כי כל אחת נותנת אפקט אחר. המסקרות במחיר מצוין ועם תוצאות מעולות ולכן אני מאד ממליצה.
מחיר- 117 שקלים (אבל תמיד יש מבצעים והנחות בפארמים).


2. קרם עיניים של חברת מינרל קר - גודל מלא
את החברה אני מכירה אבל לא יצא לי לנסות מוצרים שלה ולכן זה חידוש נחמד ביותר. הקרם עיניים מיועד לטיפול בסימני מתח ולחץ, כהויות ושקיות באזור העיניים ובנוסף לטיפול ומניעה של הזדקנות העור ושמירה על עור צעיר ויפה.
אני לא מצאתי עד כה קרם עיניים שממש אהבתי והתחברתי אליו ולכן כל קרם עיניים שאני מקבלת אני שמחה לנסות. במיוחד כשהוא בגודל מלא וככה אני אדע בוודאות אם הוא טוב לי ומבצע את העבודה כראוי.
מחיר- 68.80 שקלים ל20 מ"ל


3. שמן לשיער של חברת אלביב מבית לוריאל - גודל מלא
את המוצר הזה אם אני לא טועה קיבלתי כבר בעבר בקופסת גלוסיבוקס. אני אישית לא מתחברת לשמנים בשיער בגלל שהקרקפת והשיער שלי נוטים לשמנוניות מאד מהר ולכן אני משתדלת לא למרוח כלל שמנים על השיער וגם בקושי מוצרים אחרים- אלא אם הם עדינים ואני סובלת משערות סוררות בשיער.
מי שכן אוהבת ולא סובלות משמנוניות כמו אצלי תהנה ממוצר שמשלב 6 מיקרו שמנים מפרחים אשר גורמים להזנה, טיפוח ועיצוב השיער. שמעתי ממספר בנות שכן משתמשות במוצר ואוהבות אותו, לכן זה באמת עניין אישי מה כל אחת אוהבת ומה מתאים לה.
מחיר- 50 שקלים


4. ריחנית של חברת גלייד- גודל מלא


קודם כל אני חייבת לציין שאת המוצר הזה פחות ציפיתי לראות בקופסת יופי, אבל אתם יודעים מה?! זה חידוש נחמד ובהחלט הפתעה שבעקיפין קשורה לעולם הטיפוח והיופי. אני מכורה לריחות בארון, במגירות ובכל מקום אפשרי :) הבית שלי מלא במפיצי ריח, הארון מלא בדפי ריח ובשבבי סבון. המוצר כפנינים בעלות ריח - ריח כזה פרשי ונחמד. את האמת אף פעם לא השתמשתי בחברה ובמוצר הזה ולכן אני לא בעלת חוות דעת עדיין על המוצר, אבל הוא בהחלט הולך למצוא את מקומו בארון בגדים שלי.
מחיר- 9.90 לשקית


5. סט של 3 דוגמיות בושם של חברת ורסאצ'ה
הניחוחות בהשראת הריחות המוכרים ואהובים של דונטלה ורסאצ'ה, אני אישית את הבורדו פחות אהבתי, הוא מאד חזק ונגדיר אותו כריח בוגר לאישה בוגרת שאוהבת שובל של ריח שנשאר אחריה. מן ריח אקזוטי בעל נוכחות רבה.
את הריח הורוד אפשר להגדיר כריח עדין יותר מניחוח פרחים , למרות שיש טיפה נגיעה של משהו חמצמץ טיפה או משהו טיפה מוזר להגדיר אותו, אבל בסה"כ הוא מאד נעים. הריח הצהוב הוא הכי עדין, טיפה מתקתק ואת האמת הכי אהבתי אותו משלושתם. זהו בהחלט ריח שאני מתחברת אליו ואוהבת להניח על עצמי.
מחיר- 199 שקלים ל50 מ"ל , 299 שקלים ל90 מ"ל


6. קרם עיניים של חברת פאיו- דוגמית
חברת פאיו ידועה במוצרים מעולים ושאכן ברמה גבוהה. אבל מה שמבאס בדוגמיות שלהם (שכבר יצא לי לקבל בעבר) , זה הגודל הפיצי שלהם שלא בהכרח מספיק לי להתנסות בשביל לדעת האם המוצר אכן טוב לי או שלא מתאים לי. הקרם יום הוא למיצוק, חיזוק ותיקון עור רפוי בקווי המתאר של הפנים ולכן זה קרם שצריך לשים ממנו כמות ולא טיפה אחת ולכן הגודל של הדוגמית בהחלט מבאסת. אז אם איכשהו במקרה נציג של החברה קורא את הפוסט שלי- אנא תגדילו את הדוגמית קצת שנוכל להתנסות בכיף :)
מחיר- 387 שקלים ל50 מ"ל


לסיכום קופסא חביבה מאד, מכילה גם איפור, גם טיפוח ולכן היא בהחלט נהדרת! יש כאן מוצרים שלא התנסיתי בהם בעבר ואני שמחה להכיר עוד ועוד חברות ומוצרים ולכן הקופסא בהחלט שווה את הכסף! בנוסף המוצרים כאן הרבה יותר יקרים ממה שמשלמים בפועל ולכן מכסים את עלות הקופסא ומעבר לכך.
אז מי שאוהבת את קונספט ההפתעות והתנסות במוצרים מרובים כמוני, אני מאד ממליצה מכל הלב ללכת ולרכוש את המנוי לקופסא. אתן מוזמנות להיכנס לאתר האינטרנט של חברת ביוטיבוקס לקבלת פרטים נוספים או לראות בדף הפייסבוק קופסאות קודמות שיצאו ולרכוש את הקופסא ב99 שקלים עם שליח עד הבית.

אם לא עשיתן לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
וגם בדף האינסטגרם - קישור

                             
                                                               נתראה בפוסט הבא,

                                                                                    אוהבת רותם


גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה