יום חמישי, 17 בספטמבר 2015

חוה זינגבוים משיקה עם חברת ונוס קונספט את המכשיר C.energy

שלום רב מה שלומכם?


לפני כתקופה הייתי באירוע השקת המוצר - תוכלו לקרוא זאת בפוסט הקודם -
קישור אז מה חדש? חודש פברואר



הפעם הוזמנתי לשמוע ולראות כבר את התוצאות של המכשיר ולהיכנס לראות טיפול הדגמה.


כמו שציינתי בפוסט הקודם, חוה זינגבוים היא אישה מקצועית ומיוחדת, אשר לא תיקח על עצמה כל מכשיר וכל שיתוף פעולה, אלא קודם תבחן כראוי את המוצר ויכולותיו ואז תחליט ותבין לעומק האם הוא עונה על כל צורכי המטופלת והאם הוא מספיק מקצועי שיהיה אצל כל הקוסמטיקאיות שלה בחלקי הארץ. הקוסמטקאיות שלה עוברות הכשרות מיוחדות ומפורטות אשר גורמות להן להיות ברמה מקצועית מעל כולן.

אני אישית ממש פחדנית בכל מה שנוגע ללכת לקוסמטיקאית, כי מי שלא מקצועית יכולה בקלות לגרום לפגמים בעור ואני עם העור העדין שלי בפרט. לכן עם הקוסמטיקאיות של חוה זינגבוים אני לא חוששת ויודעת שהן הכי טובות
חוה זינגבוים וחברת venus concept חברו יחד והציגו את המכשיר החדש לטיפול וחידוש העור C.energy ,
המכשיר בעיקרו מיועד לעור הפנים ששם בעיקר כולנו חוות כל יום תסכולים מכל מיני פגמים בעור, אבל המכשיר יכול לעזור לנו בכל הגוף ולכן גם אם ישנן צלקות בעור הגוף אפשר ללכת ולטפל.
הצלקות יכולות לקניות מאקנה, מניתוחים ומכל מיני טראומות לעור.


הטיפול ייחודי בגלל שאיננו פולשני כמו לייזר , אשר גורם לתופעות לוואי בעור. כאן עם השילוב של המוצרים של חוה זינגבום אין כמעט תופעות לוואי ולא צריך להסתתר בבית לאחר הטיפול.

הטיפול במכשיר המיוחד ,הוא בהמצאה חדישה אשר מוליכה זרם חשמלי לרקמת עור ולא חודרת עמוק מדי ובכך מסייעת בתהליך שיקום והתחדשות העור ; לעומת לייזרים וכל מיני טיפולים פולשניים ומפחידים יותר. המכשיר בעל תוצאות אחידות ומדויקות ואפשרי גם באזורים הקטנים.
בנוסף ישנן 2 ידיות שונות לפי הצורך של העור של המטופל/ת.

לאחר ההדגמה של הטיפול אפשר לראות כי המכשיר מבצע פשוט נפלאות בעור. יש לו יכולת ריפוי מעולה והעור נראה מיליון דולר לאחר הטיפול הראשון כבר.


מומלץ לעשות סדרה של בערך 5 טיפולים אשר ישאירו את אפקט התוצאות לאורך זמן, כי מטיפול אחד העור לא מספיק מקבל את הטיפול ואת השינוי לו הוא זקוק.

מה קורה לעור במהלך טיפול המכשיר? כיווץ נקבוביות פתוחות למרקם עור זוהר, הפחתת סימני הזדקנות לעור חיוני ובריא יותר, חידוש מרקם העור למראה אחיד ונעים יותר, שיפור במראה צלקות אקנה לעור חלק יותר, החלקת קמטוטים וקמטים עמוקים למראה צעיר יותר, מיצוק אזור הצוואר וקו הלסת להפחתת סימני הגיל, מתיחת העור באזור המחשוף למראה רענן יותר.

עלות טיפול בודד C.energy כ- 700 ₪ (כמות הטיפולים נקבעת לפי מצב העור של המטופל)
את הטיפול במכשיר ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E, העובדות בשיטת חוה זינגבוים www.havazingboim.com

אני בקרוב אלך להתנסות בטיפול ואדווח !!



                                                  אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה