יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

HANA SHAHINO - בית ספר לאיפור קבוע ומקצועות הקוסמטיקה

היי אהובים ואהובות מה שלומכם?
מקווה שטוב כמו שאצלי :) אומנם קצת עמוס יותר מדי אבל עומס זו ברכה, אני שונאת שמשעמם לי !
לאחרונה יצא לי להשתתף במספר אירועים והיום אספר לכם שביקרתי בהשקה בסניף הדגש החדש בפתח תקווה בבית ספר לאיפור קבוע ומקצועות הקוסמטיקה - HANA SHAHINO ורציתי לשתף אתכם בחוויה.
בית הספר של חנה קיים כבר כ7 שנים אבל לפני כ4 חודשים נפתח הסניף בפתח תקווה.




דבר ראשון שנכנסים לבית הספר מרגישים את האהבה העצומה של חנה בהשקעה של המקום, את האינטימיות והחשיבות  גם כלקוחה פרטית וגם כמתלמדת אשר עושה קורס.
הכל נבחר בקפידה ורואים את ההשקעה והאהבה גם של חנה לתחום.
כשחנה דיברה אתנו וסיפרה לנו את סיפור חייה (שהיה מאד מרגש וגרם לי להבין מאיפה הכמיהה לתחום), מרגישים גם את התשוקה שלה למקצוע, את האהבה שלה למה שהיא עושה כל יום וקמה עבורו ואני חושבת שזה כל כך חשוב וממלא בהרבה סיפוק! הרי מי מאתנו לא רוצה לקום כל בוקר בחיוך ובמיוחד לעבוד במשהו שהוא אוהב??! :)

חנה עוסקת בתחום כבר 30 שנה ולמודת ניסיון רב.  היא קוסמטיקאית רפואית מנוסה ואחת השיטות המובילות כיום בעולם וגם בארץ ולכן גם הבית ספר מלמד אותה- זו שיטת איפור קבוע אומנותי. לפני כ16 שנה חנה התחילה כבר להתמקצע בתחום של איפור קבוע.
הקורס עם הכשרה פרטנית, ממוקדת ומקצועית אשר בעיקרה וחשיבותה עם הדגשת היופי שזו אומנות וחייבים ללמוד זאת כראוי - במיוחד באיפור קבוע שאין מקום לטעויות מפני שהאיפור נשאר אתנו מספר שנים ולא יורד בלילה עם מסיר איפור. לכן גם כאשר בוחרים ללמוד קורס איפור קבוע, רצוי לעשות זאת אצל הטובה ביותר!  הקורס של איפור קבוע מכליל במהלכו תוכן לימודי יחד עם העצמה נשית- הקורס מתקיים על פני 8 מפגשים, כל שיעור 4 שעות לימוד. במסגרת הקורס מקבלים המשתתפים ערכה הכוללת מכשיר מחטים וצבעים, וכן כלים מקצועיים להעצמה נשית עסקית, כמו איך לנהל עסק וקליניקה פרטית, איך להתנהל מול לקוחה, ניהול כספים ועוד. בהיותנו נשים לא רק חשוב שנלמד מקצוע מסוים אלא מאד חשוב שנדע איך למנף את עצמינו בשביל להגיע רחוק וחשיבות של העצמה נשית וההבנה איך לנהל עסק היא נכונה וקריטית.


חנה קוראת ומדגישה כי איפור קבוע הנו אומנות מקצועית מפני שצריך לדעת לעבוד על העור כמו שצריך. לדעת באיזו רקמה לחדור לתוך העור כי כל עור הוא שונה. ישנה תורה ענקית מאחורי כל הצבעים וזה מאד קריטי באיפור קבוע. שימו לב שאיפור קבוע זה לא קעקוע וגם לא חריטה, אלא זה מגיע רק לשכבה העליונה של העור( המחט היא חצי מילימטר). המקור הוא מינרלי והגוף יודע לפלוט את החומרים בשונה מקעקוע .
בנוסף בגלל שזה עור פנים שזהו אזור מאד רגיש השימוש במיכשור עדין עם צבעים במשקל סגולי שונה מקעקוע.
האיפור קבוע מחזיק בין שנתיים שלוש- תלוי בפיגמנט ובאיכות . צבע כהה מחזיק לאורך זמן יותר לעומת צבע בהיר יותר. אך גם סוג העור שלנו וגוף האדם ששונה מאחד לאחד משפיע על עמידות. את האיפור הקבוע אפשר לעשות כאיילינר, כגוון לשפתיים במקום למרוח כל יום שפתון , כעפרון מתחת לקו המים ועוד.

בנוסף ישנים עוד קורסים שקיימים בבית ספר : קורס איפור קבוע אומנותי, מסלול למקצועיות באיפור קבוע, קורס איפור מקצועי, קורס תסרוקות ואיפור כלות, קרוס פדיקור-מניקור, קורס עיצוב גבות, קורס אפילציה, סדנת שזירה/ הרמת ריסים, סדנת לק ג'ל.
וכמובן אפשר גם להגיע כלקוחות וליהנות ממגוון טיפולים כגון: סידור גבות, איפור קבוע, מריחת לק,
לק ג'ל ועוד.
ממליצה להיכנס ולקבוע תור :) ומי שמאד אוהבת את התחום ורוצה לעסוק בו- להירשם לקורס

דף הפייסבוק: חנה שהינו - קליניקה לאסתטיקה וקוסמטיקה רפואית ואיפור קבוע

יוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=qYRTUC6zCcI

לאתר : http://goo.gl/c4xKc4

כתובת :חנה שהינו- רחוב האודם 11 פתח תקוה (קרית מטלון).

טלפון: 03-5511825, 052-6296995


הטיפ לפוסט זה: שחובה חובה לפני שעושים טיפול כמו איפור קבוע לברר ולעשות במקום מקצועי ואמין. הרבה חברות שלי שעשו בכל מיני מקומות פחות מוכרים - נקרא לזה "אכלו אותה" ואח"כ היו צריכות ללכת לתיקונים וזה מאד תיסכל אותם והתוצאה הסופית לא הייתה מושלמת. לכן ממליצה בחום ללכת לחנה שהיא מובילה בתחום ומקצוענית.


נתראה בפוסט הבא

                                   אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה