יום שישי, 11 בספטמבר 2015

חגים חלק א'


היי לכולם
מה נשמע אצלכם?? זהו החגים ממש כאן מעבר לפינה וישנם מספר מארזים שאתם חייבים לראות ולקנות למשפחה ולחברים! מארזים מקסימים בסכומים שונים אשר יתאימו לכל מיני אירועים לא רק לחגים- אז אם אתם יודעים שיש לקרובים שלכם ימי הולדת, מסיבת רווקות וכו' , אפשר כבר להצטייד ולקנות מראש :)


חברת Sabon מציינת שצריך לחגוג כל יום כאילו הוא מתנה ארוזה בסרט מוזהב. ליהנות מכל רגע כאילו כל רגע הוא התחלה חדשה, עכשיו זהו הזמן המושלם– הזמן לחגוג את החיים.
SABON משיקה את ENJOY THE PRESENT– קולקציה חדשה, עשירה ומתוחכמת שעוצבה ונרקחה בהשראת התרבות במזרח הרחוק שבמרכזה אומנות האירוז והעונג שבנתינה. הקולקציה כולה חגיגה של מרקמים, ניחוחות וצבעים בהשראת אורות החג המנצנצים.



סבון משיקים מלא מארזים מטווח מחירים של 60 שקלים עד 200 בערך וכולם מדהימים אחד אחד! אני חושבת שלעמוד בין כל המארזים בחנות ולבחור אחד זו משימה מאד קשה, לכן אני ממליצה ללכת עם סכום כסף מסוים ואז יהיה יותר קל להתמודד ולא למצוא את עצמנו קונים את כל החנות כמעט (ואני מדברת מניסיון )

קיבלתי לפתח ביתי את מארז Timeless spark
המארז ממגנט בניחוח Timeless Spark שהוא ניחוח חדש בחנות. מאד מיוחד וטיפה סתווי לקראת הסתיו שמגיע. אני חושבת שזה ריח שצריך להיות בליין הרגיל בגלל שהוא כזה מיוחד ואני בטוחה שהרבה יאהבו אותו :)
המארז המכיל: סבון נוזלי על בסיס שמנים 100 מ"ל, פילינג גוף 200 גרם, חלב גוף 130 מ"ל וקרם ידיים חמאתי 35 מ"ל
מחיר: 139 ₪ (במקום 182 ₪ )




מותג הטיפוח המוביל ניוואה, משיק: מארזי טיפוח חגיגיים במהדורה מוגבלת מגוונים שעולים מסביבות 50 שקלים עד 200 שקלים שאלו מחירים מעולים לכמות של מספר מוצרים :)
המארז שקיבלתי להתנסות מארז שהמכיל 3 מוצרים שמצוינים ליומיום ומשמשים כל אחת מאתנו. מתנה מצוינת למישהי צעירה או גם למישהי מבוגרת. אין אחת שלא תשמח לקבל את מארז זה.
- 1 ניקוי 2 איזון 3 לחות

המארז מכיל:
ג'ל לניקוי עור הפנים
מי פנים לעור רגיל / מעורב
קרם לחות אקווה אפקט לעור רגיל / מעורבSPF15


זכיתי ליהנות מהסט של החברה לטיפוח הפנים , המכיל ג'ל ניקוי, מי פנים וקרם לחות. במשך כל השנה בגלל שהעור הפנים שלי נוטה ליובש אני חייבת להקפיד לטפל בו באופן יומיומי, לכן האריזה של Nivea מושלמת עבורי כי היא מכילה את כל השלבים שאני זקוקה להם. אני מתחילה עם הג'ל ניקוי, לאחר מכן עוברת למי הפנים ולבסוף מורחת את קרם הפנים. לאחר שימוש בתקופה האחרונה במוצרים, עור הפנים רך יותר, ללא יובש והתקלפויות.



מותג הטיפוח Crêma מציע מארז מתנה חגיגי ומהודר בניחוח מאסק ובניחוח קלאסי.
כל מארז כולל תחליב רחצה לגוף, קרם גוף, דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט וקרם ידיים מזין.
המארזים של Crêma מגיעים בשתי סדרות: סדרת המאסק בניחוח רך ומלטף לבישום עדין של העור והסדרה הקלאסית והאהובה, המעניקה לעור הגנה מלאה ולחות מרבית.

כל מארז כולל את תחליב הרחצה של Crêma מכיל את הקומפלקס הייחודי Nutrivit Complex TM המעניק הזנה אפקטיבית לעור. התחליב עשיר בויטמינים ומינרלים החודרים אל העור, מזינים אותו לעומק ושומרים על הלחות והגמישות שלו. שימוש יומי בתחליב מעניק לעור מגע רך וקטיפתי למראה בריא.

קרם הגוף של Crêma, קרם הגוף הנמכר ביותר בישראל, בבקבוק משאבה, שמכיל את רכיב הלחות הייחודי Cell Repair המזרז את פעילות התחדשות התאים ושומר על לחות וגמישות העור לאורך כל היום. לקרם הגוף נוסחה ייחודית הנספגת במהירות. קרם ידיים מזין לעור רגיל של Crêma, קרם עדין לטיפוח ושמירה על רכות עור הידיים. מכיל פרו ויטמין B5 המעניק לחות ומגן מפני יובש, פגעי מזג האוויר וחומרי ניקוי. נספג בקלות, מעניק רכות, גמישות ותחושה קטיפתית לעור הידיים. מבושם בניחוח עדין. דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט של Crêma מנטרל ריחות וזיעה עד 24 שעות. מכיל ויטמין E להרגעה וטיפוח העור ומעניק תחושת רעננות לאורך כל היום. כל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים.
מחיר: 50 שקלים למארז.

כחובבת החברה ומוצרי הסט, שמחתי לקבל אותו! המשפחה שלי גם מאד אוהבת את מוצרי הסדרה וכמעט נעלמו להם מוצרים :) אבל אל דאגה הצלחתי לשמור על המארז בשלמותו ! וכבר קניתי אותו למשפחה שלי לכולם גם שככה לא יהיה מצב שמישהו יהיה מקופח.


קרליין גאה להציג: Careline / Make-Up Pro- מארז מקצועי לאיפור מלא של הפנים : פלטת צלליות, סמקים,
שימרים, פודרות וגלוסים.

שילוב מקצועי של גווני איפור לעיניים, ללחיים ולשפתיים המעניקים את המראה ה'נכון' לכל סגנון כל יום ובכל עונה.

קרליין משיקה פלטת צבעים מקצועית המאפשרת להשיג איפור מלא לכל תת-גוון עור, לכל סגנון לאיפור בוקר או ערב. שלל הצבעים בערכה המקצועית משתלבים זה עם זה בסינרגטיות מושלמת, מאפשרים לכל מתאפרת להתאים בהרמוניה את סגנון האיפור - טבעי, מעושן, נוצץ - החל מאיפור העיניים, הדגשת הלחיים ועד לגוון השפתיים. כל הצבעים בערכה מכילים פיגמנטים טהורים של צבע השומרים על הברק לשעות ארוכות. בסיס האיפור מורכב מפודרה עדינה הסופחת עודפי שומן ומונעת ברק. עם הערכה המקצועית ניתן ליצור אין-ספור שילובים ולהתאים לעונות השנה, או לגווני העור המשתנים בין השיזוף של הקיץ לחיוורון החורף.

הערכה המקצועית החדשה כוללת:
40 גוונים של צלליות לעיניים עם פגמנטים חזיקים ועמידים שאינם דוהים או נעלמים במהלך היום.
3 גווני שימר– מעניקים ברק לאזור בפנים, החל מגוון שזוף ועד לנצנוץ כסף עדין.
3 סמקים בגוונים המשתלבים עם צבע עור להדגשה טבעית.
2 פודרות לקיבוע המייק-אפ והאחדת גוון העור.
6 ליפ- גלוס לשפתיים במרקם נעים ולא דביק.

הערכה כוללת בנוסף מראה גדולה וחמש מברשות איפור מסוגים שונים.
מחיר: 120 ₪

 *פוסט מורחב ומסודר על הפלטה עצמה יהיה בנפרד לאור ביקוש מהרבה קוראות :)



Laline משיקה סדרה מיוחדת בהשראת יצירותיו של אמן הפופ-ארט  Keith Haring
סדרת Keith Haring של Laline מוקדשת כולה לאומנות ולחדוות היצירה.
Keith Haring, שרישומי הגיר שלו על קירות הרכבת התחתית בניו-יורק זכו לחשיפה בינלאומית בשנות ה- 80, מוערך מאז כאחד מיוצרי הפופ-ארט הססגוניים והמרתקים ביותר. בעבודותיו, המתכתבות עם האורבניות המודרנית, פיתח Keith Haring לקסיקון חזותי המורכב ממוטיבים אייקונים יחודיים ומובהקים. מוטיבים אלה הפכו אותו לאמן שהאמירה הויזואלית שלו הינה חלק בלתי נפרד מהשפה החזותית של המאה ה- 20.
עבודותיו של Keith Haring שימשו מקור השראה לסדרות מוצרים של בתי אופנה רבים ברחבי העולם והמוטיבים האייקונים המזוהים עם יצירתו כיכבו ומככבים על קולקציות מותגים בינלאומיים מובילים.

בסדרה מגוון מוצרי טיפוח ואקססוריז :
קרם גוף - קרם גוף יומיומי, מועשר בתמצית אלווה, שמן שקדים וחמאת קקאו ומעניק לעור חיות, לחות וגמישות, מחיר: 44.90 ₪ ל 100 גרם.
שמן רחצה- אומנות השילוב. שמן רחצה שבשילוב עם מים הופך לקצף עדין המנקה את העור ומזין אותו בשמנים חיוניים, מועשר בשמני שומשום וזית ובויטמין B. מחיר: 34.90 ₪ ל100 גרם.
מי גוף - מי גוף עדינים ומבושמים שמרעננים את העור בניחוח מעורר השראה. מועשר בפרו ויטמין B. ללא פרבנים. מחיר: 59.90 ₪ ל 150 מ"ל.
קרם ידיים – קרם ידיים מועשר בשמני לבנדר וקמומיל ובמינרלים מים המלח. מזין בלחות נעימה ומעניק תחושה רכה ונעימה למגע. מחיר: 34.90 ₪  ל 50 גרם.
קרם רגליים - קרם רגליים מטפח ומזין שמחדש את עור כף הרגל מועשר בקמומיל, תמצית אלוורה ומינרלים מים המלח, מחיר: 34.90 ₪ ל 50 גרם.
תיקי רחצה - תיק לאקססוריז ולכלי רחצה. מחיר: 49.90 ₪ לקטן ו59.90 ₪ לגדול.

שימו לב שהקולקציה במארזי ראש השנה מיוחדים החל מ49.90 שקלים.




לכבוד חג ראש השנה  רשתSACARA משיקה: HONEY סדרת טיפוח חדשה במהדורה מוגבלת. זוהי סדרת טואלטיקה חדשה, שפותחה בהשראת המאפיין הבולט של החג: דבש.
סדרת HONEY כוללת: תחליב רחצה, קרם גוף וקרם ידיים על טהרת הדבש - סדרה מיוחדת שעושה חשק לפתוח את השנה בטעם מתוק. המוצרים כולם מועשרים בדבש ופרופוליס המזינים את העור ומעניקים לו ברק ומראה בריא. גם בקבוקי הסדרה מעוצבים בהשראת הדבש - פסים בגווני הכתום עם איור של דבורה מה שיכול להוות מתנה מקורית, מפנקת ומושלמת לחג.

קיבלתי את התחליב רחצה 200 מ"ל: תחליב רחצה איכותי, מועשר בדבש, פרופוליס ופרו ויטמין B5. מנקה ביעילות את הגוף, מכיל מרכיבים מגבירי לחות, להזנה עמוקה של עור הגוף. מעניק מגע קטיפתי ומותיר את העור רך, חלק ונעים, בעל ניחוח נפלא ורעננות שנשארת לאורך היום.
תחליב רחצה: 8.90 ₪

וגם את הקרם ידיים 100 מ"ל: קרם במרקם עדין מועשר בדבש ופרופוליס לריכוך ולטיפול בעור הידיים והרגליים. נמרח בקלות, נספג במהירות, מזין את העור, מעניק תחושת הקלה מידית לכפות ידיים ורגליים יבשות. מותיר את העור רך, נעים ובניחוח נפלא.
קרם ידיים : 7.90 ₪



אז מה דעתכם איזה מארז הכי אהבתם? מה אתם הולכים לקנות למשפחה לחברים? :)


אם לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
וגם בדף האינסטגרם - קישור

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה