יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

חגים- חוויה קצת אחרת

מה נשמע?
איך עבר ראש השנה?
אני מאד נהניתי ! אין כמו לשבת כל המשפחה יחד וליהנות מארוחה טעימה בזמן שמעבירים חוויות ואווירה טובה.
את החגים אני אוהבת לבלות עם המשפחה ולרוב אני גם אוהבת לשתף אתכם בחוויות אישיות ומשפחתיות ולא רק בשופינג ומוצרים. כי בכל זאת הבלוג הוא גם שיתוף חוויות שלי :)
אחיינית שלי ביקשה ללכת להצגה והבטחתי לה שאקח אותה. אם האחיינית מבקשת, אני עומדת דום ומבצעת! אני לא יכולה להגיד לה לא :)
ובאמת כמה ימים לאחר מכן הוזמנתי לפרימיירה בסינמה סיטי בגלילות לסרט החדש שיצא "דץ הבלץ ותעלומת הסקסופון הנעלם"



הסרט ממש מהיום (24.9.15) מוקרן בקולנוע ואני ממליצה ללכת עם הילדים! אפשר גם בחג סוכות שיש חול המועד ותמיד מחפשים תעסוקה או סתם איזה אחר הצהריים פנוי. עמיתי מאד נהנתה וכל הדרך חזרה הפעלתי לה ביוטיוב קטעים מהצגה שהתפרסמו. עד היום השיר של הסרט מככב בבית! (ועברו 4 ימים כבר :)

הסרט הוא לילדים מגיל 3/4 עד גיל 8 בערך והוא סרט ילדים עלילתי מוסיקלי בהשתתפות כוכבי הילדים האהובים ביותר בתפקידים:
משה דץ בתפקיד דץ הבלץ
חני נחמיאס בתפקיד אמא גנבני
מיכל ינאי בתפקיד גברת הסס
יובל המבולבל בתפקיד יובל המבולבל
עמית מורשת בתפקיד המתופף
אורי הוכמן בתפקיד אבא גנבני
דני קרפל בתפקיד פסטרמה
אביה ברוש בתפקיד אלגרה
בני כרמלי בתפקיד מנהל הספארי

תקציר הסרט:
נועה (11) היא סקסופוניסטית מוכשרת, וכבר שנה שלמה שהיא וחבריה ללהקת ה-"ברק", מתכוננים להופעת בכורה. יומיים לפני המופע ההיסטורי, קורה הנורא מכול- הסקסופון היקר של נועה נעלם והכול נראה אבוד! באמת? הצחקתם את דץ! הבלץ הכי מפורסם מרשת ב' עד גלגל"צ! יחד עם העוזרת שלו אלגרה ובעזרת אוטו גלידה מקרטע, הוא יוצא למסע מרתק, מלא שירים והרפתקאות, בכדי ללכוד את הגנבים ולהחזיר את הסקסופון חזרה אל נועה...אה כן, וגם למכור את כל הגלידות באוטו המקרטע. בדרך הם פוגשים את יובל המבולבל, שמשאיל להם אוטו-גלידה, כדי שיוכלו לנסוע בעקבות הסקסופון, בתנאי שימכרו גלידה לכל ילד שיחפוץ בכך. דץ הבלץ ואלגרה מצליחים לעלות בעקבותיו של הסקסופון – שתחילה היה בידיהם של האחים גנבני – צמד גנבים לא מוצלח, ואחר כך הגיע לידיה של הגברת הס - האישה הרעה ביותר בכל העיר. הס, חובבת השקט, יש מזימה שפלה: היא רוצה לנגן בסקסופון הפלאים, לגרום לכל ילדי נווה צליל ללכת אחריה עד מקום ממנו הם לא יודעים לחזור, ואז לחזור בלעדיהם וליהנות מהשקט. דץ ואלגרה, בשיתוף עם נועה והילדים, מצליחים למנוע ממנה לבצע את זממה – ואפילו להגיע בזמן להופעה בשבוע המוזיקה!

מפיקים: משה אדרי, לאון אדרי, משה דץ, בני מנשה
במאי: עופר ויצמן
תסריט: אבי בלקין ואסף בייזר
לחנים: משה דץ
עיבודים: חזי שקד

מופץ ע"י סרטי יונייטד קינג
אורך הסרט: 73 דקות

הפקה של בית היוצר תוכן בע"מ וסרטי יונייטד קינג.  בסיוע "רשת – נגה בע"מ .

קישור לטריילר של "דץ הבלץ"



אז כמו שציינתי האחיינית מאד נהנתה ואת האמת אני מודה גם אני!! חזרתי בערך 26 שנה כשהייתי בעצמי צעירה וחובבת את משה דץ.
עמיתי מאד רצתה להצטלם עם משה דץ אבל התביישה אז הצטרפתי לתמונה :)
ואני בטוחה שגם אתם תיהנו וילדכם !


נתראה בחוויה הבאה, רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה