יום שני, 23 במאי 2016

BeautyBox May 2016

היי כולם, מה שלומכם?
בגלל החג, קופסת חודש אפריל טיפה התעכבה והיא הגיעה אליי אתמול, לכן אני מעלה סקירה על תכולת המוצרים
ופחות על חווה דעת כי עוד לא ניסיתי   :)

הקופסא תכלת והגיעה מאוירת עם כוכבים , ממש מהממת ומיוחדת ובהחלט קישוט  יפה להניח במקום שיראו אותה.
הקופסא מכילה 3 מוצרים בגודל מלא ועוד 4 מוצרים מוקטנים ואת גיליון את.
בגלויה המצורפת אני רואה שהיה אמור גם להגיע ג'ל לחות בגודל נסיעות של חברת juvena אבל לא קיבלתי אותו.





מוצר ראשון כמובן זה העיתון של חודש קודם של עיתון את :)



אתחיל עם חברת איפור שאני מאד אוהבת
1. חברת קרליין שהשיקה שפתון sparx  חדש במבנה סטיק - מוצר שהתקבל בגודל מלא:
הצבע שקיבלתי מן ורוד מקסים שמתאים לקיץ ומאד אהבתי את הגוון, המריחה באמת קלה ונעימה ועמידות קלילה וטובה.


2. מסכת גוף של 417- מים המלח- מוצר מוקטן:
עוד לא התנסיתי במוצר שלהם, אבל עד כה כל מוצרי החברה שניסיתי בעבר היו טובים, לכן מאמינה שגם זה יהיה טוב :) מוצרים מים המלח, כחול לבן אין עליהם! מוצרים מעולים, מרפאים את העור והופכים אותו לרך, נעים וחלק.


3. רצועות שעווה של veet מוכנות לשימוש להסרת שיער- מוצר בגודל מלא :
אני אישית לפני שנים רבות ביצעתי לייזר ולכן לא זקוקה לשעווה יותר (ממליצה בחום על לייזר), לכן מוצר זה הועבר הלאה...


4. פילינג גוף של לבידו:
אני מכירה את החברה מהעבר, אבל לא את מוצר זה לכן רק יכולה לציין ומאד שמחתי לקבל אותו. אני מכורה לפילינגים לא משנה אם זה לגוף, לפנים או לרגליים. לכן תמיד טוב שיהיה וכמה שיותר בכל עונות השנה :)
מוצרים יודעים בכך שהם טבעיים ובריאים ולכן זה נהדר לעור שלנו וכדאי לנסות להשתמש בכמה שיותר מוצרים שלא מכילים חומרים מזיקים לעור ובכך לשמור על העור כמה שיותר.


5. שמן לשיער של חברת ג'ויה:
השמן הזה מעולה, כבר ניסיתי בעבר. חברה שנמכרת במספרות מסוימות במחירים באמת משתלמים ולא יקרים כמו המתחרים. שמן כדאי למרוח בקצוות השיער ממש כמה טיפות ולהספיג אותו ובכך השיער נשאר לאורך זמן ללא נפח, מבריק ונעים.


6. צללית של חברת chic, בצבע אפרפר - מוצר בגודל מלא:
הצללית נחמדה, אבל לא מקצועית. אין בה פיגמנט רב אבל לבנות צעירות או מתחילות בתחום האיפור בהחלט מתאים ורלוונטי. לאיפור מקצועי לאירועים זה פחות מתאים אבל לא כולן צריכות איפור מאד כבד ועם פיגמנט רב ולכן ממליצה לכל הבנות הצעירות לקנות - גם עדין וגם עם מחיר זול שמתאים לכל כיס.


7. שמן בושם:
את האמת אין לי מושג מזה, אני רק יודעת שהריח ממש לא לטעמי. ריח מאד חזק וחריף. אני חושבת שזה ארומתרפי אבל עדיין הייתי שמחה לקבל ריח יותר נעים שאוכל להתנסות :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה