יום שישי, 27 במאי 2016

טיפוח העור ושמירתו לקראת הקיץ

שלום לכולם!
מה שלומכם? מתכוננים לקראת סיום האביב ועם פתיחתו של הקיץ החם והלוהט?
כידוע החום והאחוזי הלחות הגבוהים לא מיטבים עם העור שלנו ולכן מאד חשוב לשמור עליו ולטפח אותו כל יום בבוקר ובערב. למרוח לחויות, קרם הגנה וכל מה שצריך בהתאם לסוג העור שלנו.
לכן הקדשתי פוסט שלם למוצרים מומלצים , מפני שהרבה קוראים וקוראות גם ביקשו ממני המלצות :)





קודם כל כמובן חובה חובה כובע שיגן עלינו מקרני השמש, עם שוליים כמה שיותר ארוכים שבכך נהיה פחות חשופים, אם אהבתם את הכובע, תוכלו למצוא אותו בחנות ML.

מוצר שחובה בתיק , קיבלתי אותו לסקירה לא מזמן ומאז הוא אצלי קבוע בתיק ולא יוצא. הוא קטן וקל ולכן לא מכביד על המשקל בתיק וברגע לפני שאני נחשפת לשמש אני מורחת אותו ואני יודעת שאני מוגנת מהשמש!
המוצר המדובר הנו הסטיק הגנה שקוף לפנים SPF50 של חברת סקינגארד. כבר בעבר כתבתי על מוצרים אחרים שלהם והם ידועים כחברה מעולה! הסטיק הנו מוצר חדש ומעולה גם בגלל שהוא סטיק ובכך הוא לא נוזל בתיק, נוח יותר למריחה והוא שקוף ובכל לא מותיר את הכתמים הלבנים שכולנו מכירים על הפנים. בדגש לרמת הגנה מקרינת השמש הוא בעל רמת spf50 שזה מאד גבוה ואין הרבה מוצרים מתחרים עם כזה מסנן קרינה! פלוס נהדר במיוחד לבהירות עור ומנומשות כמוני!!
בנוסף המוצר מתאים לכל סוגיי העור, הוא היפואלרגני, עמיד במים, ללא אלכוהול- ואתם יודעים שאלכוהול מייבש לנו עוד יותר את הפנים ולכן פחות מומלץ, ללא בישום וללא פארבנים. מה שאומר באמת מוצר בריא ומעולה !
ממליצה לקנות וכבר לשים בתוך התיק :)
המחיר שלו זול מאד ולכן מתאים לכל כיס : 39.90 ₪, לתכולת: 18 מ"ל



מוצר הבא שלא פחות חשוב הוא דאודורנט איכותי וטוב שימנע ריח זיעה ויגן עלינו במשך כל היום. 
הדאודורנט שזכה גם בפרס מוצר השנה לשנת 2016 הנו דאודורנט לנשים : דאודורנט נושם 0%" מבית קרליין 
נתחיל עם הריח המעולה והעדין שלו, הבריאות והחשיבות שאין בו חומרים מזיקים : הוא למעשה מאפשר לעור לנשום בגלל שלא מכיל -  0% אלומיניום, 0% אלכוהול, 0% פרבנים.
הסדרה של  דאודורנט נושם 0% פותחה בעקבות ההשקה הטובה שהושקה לפני שנתיים  של הדאודורנטים "FOR GIRLS" , סדרת הדאודורנטים "FOR GIRLS",גם היא מבוססת על נוסחה ללא אלומיניום, ללא אלכוהול וללא פרבנים , אבל מתאימה יותר לנערות ולא בהכרח התאימה לנו המבוגרות. 
לכן בקרליין חשבו גם עלינו והוציאו את סדרה זו שעמידה יותר ונותנת לנו את הפתרון המושלם! 
בנוסף לכך שהדאודורנט איננו מכיל חומרים מזיקים, הוא להפך עוד גורם להרגעה וטיפוח העור באזור מפני שהוא מועשר בקמומיל המטפח את העור ונותן תחושה רעננה ונקייה כל היום. הדאודורנט היפואלרגני, לא נוסה על בעליי חיים ויש בסדרה גם רול און וגם ספריי כך שיש מענה לכולנו :)
המחיר נע בין 11-13 שקלים, תלוי ברשת 



מוצר הבא שייך למותג ישראלי אהוב וידוע ומי שעוקב אחריי בבלוג יודע כמה אני אוהבת את חברת SABON, 
הפעם הם השיקו סדרת מוצרי אווירה בניחוח BREEZE 
הניחוח BREEZE  קודם כל אני חייבת לציין שהוא מדהים, עדין אך עדיין עם נוכחות, ריח פרשי קייצי שבאמת בשנייה הראשונה שהרחתי אותו גרם לי להתאהב בו! הריח מזכיר ריח של אמבטיה נקייה וזה בזכות הרכיבים בו . 
הריחות במוצר:  Bergamot, Aquatic-Marin notes, Lavender
הריחות האמצעיים: Lily of the Valley, Magnolia
והריח בסיס : Musks
בסדרה ישנם מגוון מוצרים: נרות, מפיץ ריח, קרמים, מרכך כביסה ועוד

המוצרים החשובים להגנה בקיץ הם מוצרי טיפוח הגוף לשם הגנה ולחות! ב SABON רקחו מוצרי טיפוח לגוף בעלי פורמולה המשלבת הזנה יחד עם מסנן קרינה על מנת להבטיח כיסוי אופטימאלי והגנה על העור מפני נזקי השמש והסביבה.  לכן קרם ידיים לכפות הידיים שלנו שאיתם כל היום אנחנו עובדים ולכן הן מאד פגיעות, אך מצד שני הן הדבר הראשון שכולנו רואים וגם מרגישים שלוחצים ידיים. עור יבש ומחוספס בכפות הידיים זה דבר האחרון שאנחנו רוצים ולכן חובה כל יום למרוח קרם ידיים ואפילו פעמיים ביום אם העור שלנו מאד יבש ועם הזמן לאט לאט הוא יחזור לסורו. 
הקרם ידיים המספק לחות והגנה. מכיל מסנן קרינת UVB, ויטמין E המונע חמצון בכדי להגן מפני נזקי הסביבה והשמש, חמאת שיאה ללחות עשירה ותמציות אלוורה מרגיעות. אינו מכיל פארבנים ושמן מינראלי. 
מחיר: 49 שח, תכולה: 50 מ"ל

 בנוסף תחליב גוף Silky Body Milk 15 SPF, הפורמולה המוכרת והאהובה בתוספת מסנן קרינת UVA / UVB להגנה מפני השמש.  זהו קרם גוף במרקם משיי וחלק במיוחד בעל פורמולה חדשנית הנספגת בעור במהירות, מרגיעה ומותירה את העור רך וחלק. מבוסס על שמן שקדים הידוע כמעניק רמת לחות גבוהה במיוחד; מכיל חלב שיבולת שועל אורגנית המעשירה את העור בלחות ומסייעת בהרגעתו; מועשר בויטמין E המכיל מגנזיום הממצק את העור, מעניק לו מראה מלא חיות ומהווה נוגד חמצון, המגן על העור מפני נזקי הזמן והשמש. ללא שמן מינראלי ופארבנים


וכמו שדיברתי על הגנה על הפנים, אסור לשכוח גם את ההגשה לגוף, רשת  Beautycare (ביוטיקייר), מציגה את: SUN GUARD - תחליב הגנה עם פורמולה משופרת ומשולבת נגד נזקי השמש ואנטי אייג'ינג.
SUN GUARD של ביוטיקייר הינו תחליב נגד נזקי השמש בעל מקדם הגנה של SPF 35 - המתאים גם לפנים וגם לגוף. הוא מספק שילוב של הגנה מהשמש, לחות וטיפוח אנטי אייג'ינג לעור. התחליב מתאים גם לגוף וגם לפנים - מרקם שקוף שאינו משאיר צבע לבן במריחתו, עמיד במים ופותח באמצעות נוסחה עדינה המבוססת על 21 צמחי מרפא ולכן מתאימה גם לעור עדין. התחליב אינו מכיל חומרים משמרים מסוג פאראבנים, שמן מינרלי או צבעים מלאכותיים. \
הטוויסט העיקרי של SUN GUARD הוא שמדובר במוצר אחד המספק שימוש לשתי מטרות שונות: התחליב משמש כקרם הגנה מהשמש וגם כקרם גוף ולכן שימושי ורלוונטי עבורנו בכל ימות השנה לא רק בעונת הרחצה.
מחיר: 16.90 ₪


ואם לא שמרנו על עצמנו חשוב מאד מיד לטפל ולמרוח מוצר שיקל על השריפה והכאב. אני אישית שנים משתמשת בג'ל אלוורה, אני מוצאת אותו הכי אפקטיבי ומהיר תוצאות. בנוסף תמיד טוב שיהיה בבית אני מאד ממליצה בגלל שהוא גם עוזר בהקלה לאחר עקיצה, כוויה או כל משהו מציק אחר :) אני תמיד מניחה אותו קבוע במקרר ושולפת במקרה הצורך . אני מאד אוהבת את הג'ל אלוורה של Beautycare (ביוטיקייר),  יש להם  ג'ל אלוורה רב שימושי - ACTIVE H2O SPA להקלה לגירוי בעור.
הג'ל מבוסס תמצית אלוורה ובתוספת מנטול– האלוורה מסייעת ומקלה על תחושות צריבה ועקיצות והמנטול הנו בעל השפעה מקררת, מרגיעה ומאלחשת. הג'ל מתוגבר במרכיבים חיוניים נוספים גכון שמן קיק וגליצרין, חומרים מלחחים ומרגיעים. מעניק לעור הפנים והגוף לחות ורכות תוך כדי ספיגה מקסימלית ללא שומן. הג'ל הוא רב שימושי ומצוין לשימוש במקרה של אדמומיות, גירודים, עור מגורה, שיזוף יתר, לאחר גילוח, אפילציה וטיפול פנים ומומלץ כלחות לעור שמן.
תכולה: 100 מ"ל. מחיר: 4.50 ₪



כמובן שאל תשכחו גם משקפי שמש !!! אני כל כך רגילה למשקפי שמש שבלעדיהם אני לא יכולה לשהות בחוץ אפילו דקה! המשקפיים שלי של ג'ורג'יו ארמאני שקניתי ואני כל כך אוהבת אותן ומרוצה מהן! כן הם עלו כמה אלפי שקלים אבל הן משרתות אותי כל יום, איכותיות ונשמרות נהדר:)


מוצר טיפוח הבא הנו מוצר לטיפול בעור היבש בכפות הרגליים, בקיץ שאנחנו הולכים עם נעליים פתוחות אנחנו יותר סובלים מיובש ברגליים, לכן חובה לטפל ולא להזניח. הפעילות היומיומית, המזג אוויר החם והיבש מחמירים את המצב וברגע שנזניח נגיע למצב של סדקים ויובש ברמה גבוהה שלאחר מכן להיפטר ממנו יהיה קשה יותר.
אני כל השבוע מטפחת את העור, אך פעם בתקופה מבצעת טיפול אינטנסיבי יותר.
חברת בייבי פוט – Baby Foot השיקה את גרבי הפדיקור מיפן  עם ג'ל להסרת עור יבש, קשה וסדוק מכף הרגל.
כיצד זה עובד ?
זוג גרבי בייבי פוט מכילים ג'ל לשימוש חד פעמי. בזמן גריבת הגרביים ע"ג כף הרגל, הג'ל שבתוך גרבי הבייבי פוט חודר לשכבות העור וגורם להן להתקלף בהדרגה. בתום התהליך, שכבת העור היבש והקשה מתקלפת ומותירה עור חלק רך ונקי.

הוראות שימוש:
זוג גרביי בייבי פוט משווק באריזה הכוללת בתוכה את כל מה שתצטרכו על מנת לדאוג לטיפוח כפות רגליכם בפרטיות ובביתכם.
עליכם לעקוב אחרי 3 צעדים פשוטים:
1. הכנס/י את כפות הרגליים לתוך הגרביים המכילים ג'ל.
2. להשאר/י את הגרביים הדוקים על כף הרגל למשך שעתיים.
3. להסר/י את הגרביים ולרחוץ את כפות הרגליים היטב בעזרת מים וסבון.

העור יחל להתקלף תוך כשבוע שבועיים מהשימוש במוצר וימשיך להתקלף עד להסרה מלאה. 


ומוצר אחרון חביב שקניתי לאחרונה וממש התאהבתי בו הוא הבאלם של חברת NUXE לשפתיים יבשות
Reve De Miel Ultra Nourishing Lip Balm.
כל ערב לפני השינה אני מורחת אותו ובבוקר קמה עם שפתיים רכות, נעימות, לחות ומושלמות!
אני סובלת כל השנה משפתיים יבשות, לא יובש קיצוני עם סדקים אבל עם יובש מעצבן שדורש טיפול. במהלך היום אני מרגישה שאם אני מורחת באלם הוא לא מספיק עוזר כי שותים והוא יורד במהירות לכן כל לילה למשך כמה שעות זה הפתרון האולטימטיבי עבורי. הריח שלו מאד עדין והטעם גם. אני מאד בעייתית עם מוצרי שפתיים בעלי ריח וטעם ולכן עד שמצאתי את מוצר זה , ניסיתי מלא וכרגע לאחר שמצאתי את ליפ באלם זה- אין סיכוי שאעזוב אותו לעולם  :)
מחיר בארץ בסביבות 85 שקלים, אבל הרבה פעמים באתרים בחו"ל יש מבצעים שווים ושווה לעקוב 




טיפ שלי לפוסט זה: שחשוב חשוב לשמור על העור שלנו ולהגן עליו מהשמש וגם לטפח אותו כל ערב :)

אז שיהיה לנו קיץ נעים וחמים, ונתראה בפוסט הבא

                                                                    אוהבת רותם



* חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה