יום שני, 9 במאי 2016

אז מה חדש? חודש מאי

היי קוראים וקוראות אהובים שלי!
מה שלומכם?
היום אני כאן בשביל לדווח לכם על חידושים לחודש מאי , חידושים בתחום הטיפוח, הציפורניים וההנעלה ;)

אז שנתחיל?

אתחיל עם מוצר הכרחי לקראת הקיץ שמגיע אלינו בעוד כחודש רישמית, אבל כבר בימי אביב אלו מרגישים אותו ויש ימים שרביים חמים המצריכים השקעה וטיפוח ולכן מוצר מאד חשוב הנו דאודורנט!

  


מותג הטיפוח crèma משיק סדרת דאודורנטים חדשה לנשים בניחוח פרח מים!
מי שעוקב אחר הבלוג יודע כמה אני אוהבת את הדאודורנט של החברה, שאני מאד ממליצה עליו כי הוא דוחה ריח והזעה בצורה אפקטיבית ביותר!
הניחוח החדש הוא למעשה היה עד כה בתחליב רחצה שלהם והוא נוסף בליין הדאודורנטים...
דאודורנט crèma פרח מים, עם רכיב ה-shower freshness 24h ,המעניק תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום.
הדאודורנטים של crèma מגיעים בשלושה סוגים: ספריי, רולאון וסטיק.
כל הדאודורנטים בסדרה הינם אנטיפרספירנט ומונעים ריחות זיעה ל- 24 שעות,מכילים ויטמין E להרגעה וטיפוח העור ומעניקים לך תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום.

דאודורנט רול און: מחיר : 13.50 ₪ לתכולת: 75 מ"ל
דאודורנט ספריי: מחיר : 13.50₪, לתכולת: 50 מ"ל
כל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים



המוצר הבא בתחום הטיפוח הנו מותג וותיק ואהוב - נקה 7 . החברה השיקו נקה 7 KIDS שזוהי סדרת מוצרים המותאמת לעורם העדין של ילדים במהדורה מיוחדת עם דמויות המיניונים שכולם אוהבים ויזה ילד לא ירצה להשתמש במוצר עם המניונים?


במסגרת המיתוג החדש "נקה 7" מרעננת את כל שורות המוצרים ומרחיבה את תחום הפעילות ונכנסת לקטגוריה חדשה: קטגוריית הילדים. מתאים מגיל 3 ומעלה . פורמולות איכותיות המותאמות במיוחד לעורם העדין. הריח של המוצרים כייפי, קליל, נעים ומתקתק.  כל הפורמולות עברו מבדקים היפו אלרגנים ודרמטולוגים ומותאמים גם לעור רגיש במיוחד. סדרת מוצרי טיפוח המותאמת במיוחד לעורם העדין והרגיש של הילדים.
• המוצרים היפו אלרגניים
• ללא פרבנים
• המוצרים עברו מבחנים קלינים דרמאטולוגיים
• מתאימים גם לבעלי עור רגיש

המוצרים מגיעים בעיצובים חווייתיים של המינונים- דמויות אהודות מאד בקרב ילדים וילדות מה שיגרום להם ישר לרוץ למקלחת...
המותג המוכר והאהוב, שכולנו גדלנו עליו, נקה 7 יוצא במהלך רחב היקף למיתוג מחדש של כל שורות המוצרים. נקה 7 קיים עוד משנות ה 50 ונותן מענה לצרכנים הישראלים במגוון רב של מוצרים איכותיים בתחום הטואלטיקה כגון סבונים ושמפו.

כעת המותג מרחיב את תחום הפעילות ונכנס לקטגוריה חדשה: קטגוריית הילדים וזאת במטרה להגיע לקהלי יעד חדשים.

פירוט המוצרים בסדרת נקה 7 KIDS :
• אל סבון מיניונים נקה 7 KIDS , תכולה: 750 מ"ל
• שמפו מיניונים נקה 7 KIDS , תכולה: 750 מ"ל
• מרכך מיניונים נקה 7 KIDS , תכולה: 750 מ"ל
• שמפו ומרכך (1 in 2) מיניונים נקה 7 KIDS , תכולה: 750 מ"ל

מוצרי נקה 7 לא נוסו על בעלי חיים
טווח המחירים 13.90-14.90 ₪ .


 

המוצר הבא הנו לק חדש של opi  שמציגה קוקלציית פסטל אביבית 2016- soft shad


כמיטב המסורת השנתית ענקית הלקים OPI –משיקה את סדרת Soft Shades לאביב קיץ 2016 – קולקציית צבעי פסטל רכים וחלביים המזוהים עם השראת עונת האביב, הפריחה ההתחדשות והרכות באוויר. בקולקציה החדשה יוצגו לראווה שישה גווני פסטל עדינים ומיוחדים, הצבעי פסטל לדעתי מאד מיוחדים, משרים רוגע, נועם ומשתלבים בכל ביגוד אשר לובשים. אני חושבת שזהו פתרון מושלם לידיים עדינות אך עם טוויסט של צבע.

יתרונותיו של הסדרה בגוון הניטרלי והפסטלי שהגוונים קלאסיים, מתאימים לכולן, לא משנה מאיזה גיל.

אם מישהי רוצה להשאיר את גוון הלק פסטלי ועדין אבל עם טוויסט ייחודי, אפשר באצבע אחת לק בצבע אחר, אפשר להוסיף נצנצים, אפשר להדביק מדבקות רגילות או מדבקות מים. אפשר לצייר קווים או כל מיני ציורים תלוי עד כמה אתן מוכשרות בתחום הציור ועוד. 
העונה כמו מספר עונות אחרונות המראה הטבעי והנקי עדיין שולט וכך גם האורך של הציפורניים שנע בין אפשרויות קצרות ובינוניות בין 2-5 מ"מ.

הקולקציה כוללת שישה גוונים עדינים וטבעיים וכמו תמיד, עם שמות שלא משאירים ספק לשנינות ולמחשבה אשר עומדת מאחורי OPI. הקולקציה קיימת גם בצבעי ג'ל.

It's in the Cloud – גוון לבן בגימור כסוף רך ועדין – טבעת יהלום לצדו תהלום אותו.

This Cost Me a Mint – גוון ירקרק בהיר, כמו ניצני הפרח לפני הפריחה.

One Chic Chick – צהוב חלבי, כמו יוגורט אננס טעים ומרענן.

Stop, it I'm Blushing – גרסה חלבית לורוד בייבי, בהיר בהיר בהיר

It's a Boy – הגוון המושלם לחדר של תינוק בן יומו – תכלת צח וטהור של עננים.

I Am What I Amethyst – גוון הלבנדר הסגלגל – בעונת הפריחה שלו .

אני קיבלתי את It's a Boy שזה צבע תכלת מקסים ומשגע שממש אהבתי ומתאים לימים קרים וימים הנעימים יותר בתקופה



הלקים של OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים " ברשת "נייל סטודיו" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.
מחיר לצרכן: 65 שקל. http://www.opi-israel.co.il/


ולבסוף המלצה על הנעלה לקיץ, בקיץ אני נפרדת מהנעליים הסגורות ועוברת לנעליים פתוחות, מאווררות, כייפיות וכמובן שיהיו נוחות לימים ארוכים.
חברת  Ipanema תמיד מחדשת ומרעננת את הקולקציה. מי שלא מכיר זהו מותג ברזילאי  במקור מברזיל וכיום נמצא בכל רחבי העולם ועכשיו הושקה בארץ שלנו קולקציית קיץ 2016 בעיצוב חדש סגנון קלאסי מודרני.


ב IPANEMA- יש קולקציית גברים, נשים וילדים במידות מגוונות.
קולקציית הקיץ לנשים כוללת: נעלי אצבע קלאסיות ומודרניות בעיצוב כובש ומעורר השראה וסטייל, החל מנעלי אצבע עם רפידה משולבת בהדפסים טרנדיים ומוטיבים אהובים, נעלי אצבע קלאסיות, נעלי אצבע מודרניות עם טוויסט ברצועה בדוגמת פפיון, דרך סנדלים במראה מינימליסטי עדין, וכלה בכפכפי אצבע עם רצועה רחבה, בצבעוניות אופנתית וגוונים פסטליים רכים. הקולקציה מתאימה ליוםולערב, ומשתלבת נהדר עם לבוש בסגנון קז'ואל, קלאסי ואלגנטי.

קולקציית הילדות מתאפיינת בעיצובים מדליקים וצבעוניות עליזה. בולטים בקולקציה הנוכחית- כפכפי אצבע וסנדלים עם הדפסים של הכוכבות הבלתי מעורערות של הקטנטנות הלו הן כוכבות FROZEN אלזה ואנה, לצידן קולקציה יפהפייה של ברבי וקולקציה נוספת יוצאת דופן היא קולקציית הפירות- כפכפים עם הדפסי פירות שמלבד הדפס של הפרי הם מגיעים עם ניחוח של הפרי !


בנוסף המותג  Grendene Brazil משיק יותר מ-100 דגמים בשנה, עם מוצרים שמייצגים את היופי, הנשיות, הקצב והייחודיות של האישה הברזילאית. הקולקציה העכשווית מביאה איתה דגמים ועיצובים קלאסיים ומודרניים, בהשראת המגמות החדשות והטרנדים שכבשו את מסלולי תצוגות האופנה בבירות העולם. קולקציה מקסימה ואורבאנית עם הרבה שיק וסטייל, לנשים, גברים וילדות, ולהשלמת מראה הטוטאל לוק הכללי. 

קולקציית קיץ 2016 , מתאפיינת באופנה שמחה, צבעונית ומלאת חיים, עם שילובים אתניים לצד הטרנד האופנתי של צמות וחרוזים, אשר מעניקים לסנדלים טאץ' אמנותי. קולקציה מתגאה גם בדגמים עם חישוקים צבעוניים, אבני חן ותכשיטים אשר מעניקים לסנדלים טאץ' של תחכום עבור מראה אלגנטי יותר. גם הטרנד הקלאסי לא נותר מאחור, עם דגמים המשלבים הדפסים של בעלי חיים עם פריטים ייחודיים ממתכת יצוקה, בסנדלים שמתאימים לנשים בכל גיל.


Rider משיקה את קולקציית קיץ 2016
סנדלי וכפכפי ריידר משלבים סגנון ונוחות בעיצוב עכשווי עם שילוב של חומרים מוגנים ע"י פטנט, המאפשרים סנדלים יפים ונוחים. ריידרמציעים מגוון רחב של דגמים שונים על מנת לענות על הטעמים השונים של הצרכנים.
סדרה אורבנית, סדרה של סנדלי קז'ואל, וסדרה ספורטיבית יותר. הסנדלים והכפכפים מתאימים לאלה שרוצים לשנות את חייהם המונוטוניים לחיים שכדאי לחיות אותם.

איך הכפכפים שבחרתי לעצמי?

את כל הסנדלים והכפכפים   אפשר להשיג: יהודה מרגוזה 38 יפו, בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר www.ipanema.co.il


 נתראה בפוסט הבא

                            אוהבת רותם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה