יום שני, 30 במאי 2016

משחק חדש - "רגל על רגל" של נטע סילוני

היי קוראים וקוראות אהובים שלי!

היום אני כותבת לכם פוסט טיפה שונה, על חוויה מדהימה ומהנה
מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהבת את האחייניות שלי המהממות ועד כמה אני אוהבת לשחק ולבלות איתן.
אז השבוע קפצתי לבלות עם האחיינית המתוקה שלי עמית שהיא אוטוטו בת  5 ושיחקנו במשחק חדש שיצא לאחרונה
בשם: "רגל על רגל" של נטע סילוני.
המשחק הינו משחק רביעיות לכל המשפחה שבו מרכיבים רביעיות ע"י חיקוי תנוחת הישיבה שעל הקלף.






אז איך משחקים? ללא מילים! - מרכיבים רביעיות על ידי חיקוי מדויק של תנועת הרגליים שעל הקלף.
מחלקים לכל משתתף בהתחלה 4 קלפים,

כל משתתף, בתורו, מבקש מאחד המשתתפים האחרים קלף שישלים את אחת הרביעיות שבידיו.
איך? ללא מילים! רק על ידי חיקוי מדויק של תנועת הרגליים שעל הקלף.

והמנצח במשחק הנו המשתתף שצבר את מירב הרביעיות :)



אחיינית שלי ואני כל כך נהנו, המשחק היה כייפי, חביב  ומיוחד
שגם גרם לה להתרגל לא לדבר ולבקש, אלא לשחק ללא מילים וגם גרם לה לשחק בתנועה ולבצע מוטוריקה קצת יותר קשה, כי ישנן תנוחות רגליים שמעט קשות לילדים קטנים וזה נהדר כי ככה הם לומדים לבצע אותם!
מאז שהבאתי לה את המשחק, כל הזמן היא מבקשת לשחק בו ונטשה את המשחקים האחרים שיש לה.
כפי שאפשר לראות הקטנטנה הזו ניצחה אותי ובענק  :)




המשחק מלא הומור ויצירתיות.
מפתח מוטוריקה גסה ויכולת הבחנה חזותית. 
כיף לשחק בכל גיל, עם כל המשפחה

המשחק מצטרף לסדרת המשחקים ללא מילים - "פרצופים מצחיקים", "מה זה הרעש הזה?" ו"תחזיקו אצבעות!" .
"רגל על רגל" עולה בחנות סטימצקי  49.90 ש"ח שזהו מחיר מצוין למשחק ! מעולה למתנה לחג שבועות שקרב ובא
או אפילו כמתנת יום הולדת


 מידע על המשחק וקישור לסרטון אודותיו - קישור

סרטון כל המשחקים בסדרה - קישור


אני מאד ממליצה על המשחק ועל הזמן איכות עם המשפחה, לשבת לשחק יחד , לצחוק וליהנות

נתראה בפוסט הבא

                              אוהבת רותם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה