יום רביעי, 25 במאי 2016

ניוטרוג'ינה משיקה סדרת טיפוח לגוף VISIBLY RENEW

שלום מה שלומכם ? 
מרגישים את הקיץ שמגיע ואת החורף שברח ונעלם? למרות שאני חייבת לציין שבשעות הערב מאד קריר ולכן המזג אוויר מושלם בתקופה הזו של האביב לדעתי :) 

החורף והיובש משאירים לרוב חותם אצל כולנו בעור שהופך ליבש בצורה בלתי מוסברת, עור נחש ועור ללא לחות שזקוק לטיפול . האביב והקיץ שממגיעים אחרי החורף גם לא תורמים לשיפור מצב העור ולכן צריך לשים לב לטיפול עם מוצרים עדינים שלא יגרמו לעור הרגיש להיות יותר מגורה ופגיע.

חברת ניוטרוג'ינה" ידועה במוצרים המעולים שלה והמומלצים ע"י רופאים . הם הרחיבו את סדרת טיפוח הגוף והשיקו את סדרת טיפוח הגוף VISIBLY RENEW




בסדרה יש קרם גוף וקרם ידיים המסייעים בשיפור גמישות העור בתוך כ- 10 ימים ע"י מינרלים המגבירים את ייצור הטבעי של הקולגן שקיים אצלנו בגוף. הקרם גוף וקרם ידיים מכילים מקדם הגנה SPF20המעניקים לחות מוגברת לעור יבש, כמו שציינתי בתוך המוצרים הודות לטכנולוגיה חדשה מבית ניוטרוג'ינה יש מינרלים פעילים המסייעים בהגברת ייצור הקולגן,  שהינו חלבון סיבי אשר תומך ומחבר בין רקמות גוף שונותמעניק לחות לעור ומשפר את הגמישות שלו. 
ממחקר צרכנים נוסף שנערך מטעם המותג עלה כי כ-98% הסכימו שהסדרה מסייעת בשיפור הגמישות של העור בתוך כ-10 ימים וזה מוצר חדשני בתחום שהבטיח וקיים תוצאות כאלה מדהימות! 

קרם גוף VISIBLY RENEW לעור יבש- מכיל מינרלים המגבירים את הייצור הטבעי של הקולגן, מספק לחות מוגברת ומסייע בשיפור הגמישות של העור תוך 10 ימים בלבד ובאופן מורגש ונראה לעין. אני ניסיתי את המוצר וגם הבאתי במקביל לאמא שלי ושתינו הרגשנו בהבדל ובנראות של העור. העור נראה מבריק, חי ופשוט מושלם! 
מרקם התחליב אינו שמנונינספג בקלות ומותיר את העור נעים ורך למגע, עם ניחוח עדין.
מחיר: 45 שקלים ל 400 מ"ל.





קרם ידיים כולל מקדם הגנה 20SPF- גם אותו אני ואמא שלי ניסינו וגם הוא מדהים ומסייע בשיפור הגמישות של העור, העור בידיים הפך להיות אלסטי, נעים, רך וגם מסביב לעור הציפורניים מרחנו אותו ועזר ושיפר את המצב.  בנוסף הקרם מונע הופעת כתמים חומים - בעל נוסחה חדשנית המכילה מינרלים פעילים ומקדם הגנה SPF 20 להגנה מפני השמש. הכתמים החומים הנם פיגמנטציה מהשמש שקורים בעיקר למי שבעל עור בהיר עם נטייה לנקודות חן, נמשים ופיגמנטציה ולכן צריך לשמור על העור כל הזמן. 
מחיר: 35 שקלים ל 75 מ"ל.


חוץ מהשקת סדרה VISIBLY RENEW ,  ניוטרוג'ינה הרחיבו את הסדרה הוותיקה והמוכרת  Deep Clean ומוסיפה עוד 2 מוצרים : מים מיסלריים ותרחיץ ומסיכה לפנים 2 ב-1 לעור רגיל עד מעורב. 
קיבלתי להתנסות את תרחיץ ומסיכה שהוא בעל 2 פעולות במוצר אחד , הכוונה שאפשר להשתמש בו גם כתרחיץ וגם כמסיכה. הוא מנקה עמוק את העור ומותיר אותו רענן, נקי ונעים. בנוסף התרחיץ ממריץ את העור , חודר לנקבוביות ומסיר את כל הלכלוך שמתווסף במהלך היום על העור שלנו וכמובן מוריד שומן עודף ושאריות איפור שנותרו. מאד חשוב להוריד לחלוטין את כל האיפור שהיה על עורנו במהלך היום,  אחרת העור יתחיל להיות עם פריחות ופצעים.
מחיר: 117.90 שקלים ל150 מ"ל.


טיפ יומי שלי לפוסט זה : שחשוב מאד כל בוקר וערב לשטוף את הפנים יסודי ולהוריד את כל הלכלוך שיש לנו על העור במהלך היום. אתם תראו לאחר מספר ימים כבר שיפור משמעותי בעור ושהוא פחות עם פצעים ופריחות.

נתראה בפוסט הבא,
                         אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה