יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

ניין ווסט ואיזי ספיריט בהשקת קולקצית סתיו חורף 2016-2017

היי כולם מה נשמע?? :)
לפני כשבוע הייתי בהשקה מקסימה של 2 מותגים יחד שהפתיעו אותי ובגדול! 
מותג נעלי האופנה הבינלאומי ניין ווסט, ומותג איזי ספיריט ! 
שניהם השיקו יחדיו את קולקצית סתיו-חורף 2016/17, הכוללת מספר טרנדים מובילים שאפרט עליהם בהמשך וכמובן יחד עם החשיבות של נוחות ויופי.




ניין ווסט השיקו בעונה זו את סגנון הרטרו שאופנתי מאד והוא כולל שימוש באבזמים ועקבים רחביםסגנון ה- men up , סגנון אנדרוגני מוקסינים, הסגנון הגותי של "הנערה החומרנית". 
למעשה אפשר למצוא מבחר מהמראה הטבעי, מראה הערב והקלאסי ועד הסגנון הספורטיבי. 
את כל הדגמים המגוונים והסגנונות השונים אפשר למצוא במגוון אופציות כמו נעליי קז'ואל למראה קליל ויומיומימגפונים לחורף ואפילו יש נעלי ערב קלאסיות, טרנדיות ומיוחדות. 

בסתיו ובחורף הקולקציה מאופיינת בחומרים ייחודיים ואיכותיים אשר משלבים בדגמים  עורות חומים, בדים מחוררים, צמר, בדי יוטה, סאטן , עורות לכה, עור הפוך- זמש, שילובי אבנים ,ראפיה, גומי ועוד.  

בנוסף גם הצבעוניות בעונה זו חשובה, הכוונה היא לגוונים המתאימים והטרנדיים לעונה החורפית ולכן נראה את הצבעים כהים שבולטים כמו בכל חורף אבל יחד עם זאת נראה גם את הצבעים בהירים חלקים המשדרים אווירה אורבאנית גלובאלית.
הצבעים העיקריים שאותם נראה יהיו הצבעים הטבעיים שהם אלו שהולכים ואופנתיים בסתיו חורף זה: גווני חום ובז'.
אף בנוסף נראה לצידם גם את הצבעים הקלאסיים שבכל עונה נמצאים ומלווים אותהו כי הם תמיד מחמיאים ויפים: שחור , חום ולבן. 
כמו כן גם עכשיו הצבעים המטאליים ממשיכים ומלווים אותנו לעונה זו- איזה כיף נכון??? אני מאד אוהבת את הצבעים הללו! מזהב, ברונזה ,כסף, בז', פיוטר וזהב עדין.

הדוגמאות של הבדים בעלות ציורים ושילובים רבים כגון: אבזמים, מטבעות מתכת חלולות, אבנים בגדלים ובצבעים מגוונים, רצועות עור ובד, קשירות, נצנצים, תכשיטים וגימורים בצבעוניות רבה וססגונית המקנה לנעליים תחושה של כמו תכשיט לרגל ולא עוד סתם זוג נעליים רגיל, אלא באמת נעליים המסוגננות כתכשיט יקר ערך! 

והחלק החשוב שנשים שמות לב אליו הנו סוג העקבים: העקבים הפעם בעונה הם עקבי פלטפורמה שנוחים וכייפים ליום יום אך יכולים להתאים גם לערב, עקבי קונוס, עקבי סטילטו וכמובן העקבים שטוחים שמתאימים לנוחות מקסימלית! 

הטרנדים הבולטים:
MAD FOR MoD- 60' עשור שנות ה-60 היה עשור ששבר הרבה מסורות שהיו קיימות באופנה, עשור שמשקף תנועות חברתיות ושינוי מגמות. השינוי ניכר גם בתחום האופנהטרנד הרטרו המביא עמו סטייטמנט מובהר סטייל מרי ג'יין, הבא לידי ביטוי בשימוש באבזמים, עקב רחב צ'אנקי, לק ושימוש בניטים גם בתיקים. 

הקולקציה נוצרה כדי לשדרג את המגפיים מהמראה הסגרירי למראה זוהר ומיוחד ומאופיין בחזית נעל מעוגלת 

MAN UP - סגנון המאצ'ואיזם כולל אלמנטים קלאסיים השאולים מן המלתחה הגברית, המהווה מקור השראה בלתי נדלה למעצבי האופנה בכל העולם. החורף הוא חוזר אלינו עם פריטים בסגנון אנדרוגיני אשר נראיםטוב על כולם. 

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא נעלי האוקספורד בצבעוניות ניגודית של שחור ושמנת, נעלי עקב צ'אנקי\עבה חצי סגורות בצבעי השחור או ירוק בקבוק, מוקסינים, סוליות עבות, נגיעות גלאם ע"י שילוב מטאלי וטווידהיוצרים מראה  נשי מחוספס.  

MATERIAL GIRLהקולקציה לוקחת אותנו למסע באוריינט אקספרס משנות השמוניםכדורי דיסקו נוצצים ואבני חן ענק הם השראהמקישוטי אירועים. כמו כן ניתן למצוא שימוש בקטיפהעם שילוב זהב.

HIGHLAnD HIKE - הטרנד החדש משלב אלמנטים של הטבע, אדמה, טיפוס הריםאסקימוסים והחופש לאלמנטים של צבעים חמיםודגמים ייחודים. קולקציה זו מאופיינת בצבעוניות בולטת של חום, שחור,קאמל כמו כן, ניתן לראות שילובי בדים דומיננטיים ומיוחדים על גבי הדגמים. בין פרטי הקולקציה נמצא העונה מגפונים עד הקרסול על עקב טראק, נעליים בסגנון טיפוס הרים בשילוב שרוכים, עקבי צ'אנקי, קשירות, המשלבות חומרים כמו עורות, פרוות, זמש ועוד.

SARTORIAL SpORT - הטרנד שהשתלט עלינו לאחרונה הוא טרנד נעלי הספורט, ולא רק לשימוש ספורטיביהקולקציה מעבירה מסר עכשווי, נקי, צעיר ומשוחרר ורגיש יותר לצרכי המתלבשים הפוסט-מודרניים, שרוצים פתרונות פשוטים, נוחים וקלים ללבישה ולהחלפה. הצבעוניות המתבטאת בקולקציה זו היא גווני הכחול, שחורלבן עם מעט שילובי מטאליות.  

TASSel MANIA אביזר המפתח לקולקציה זאת הינו הגדיל, הנעליים והתיקים מתוכשטים בגדילים מעור וזמש.

טווח מחירים לצרכן: 
מ –299.90 עד 1500 שקלים


easy spirit מותג המתמחה והידוע בזכות נעלי הנוחות לנשים ולצעירות ובזכות הטכנולוגיות המתקדמות לנוחות מירבית עם התאמה לכף הרגל, קלות המשקל והגמישות ויחד כם בולמי זעזועים וכמובן עם עור איכותי. המותג פונה לנשים המאמצות סגנון חיים בריא, דינמי ואיכותי ומבקשות להישאר מעודכנות ואופנתיות. הקולקציה מתאפיינת במראה צעיר יותר וצבעוני יותר.

בקולקציה נראה מגוון רחב של דגמים מנעלי ספורט להליכה וריצה, דרך נעלי קז'ואל אופנתיות, כולל מגפיים ונעלי סירה ליומיום-לעבודה ולשעות הפנאי ועד לנעלי ערב אלגנטיות.

מחירים לצרכן: 299.90 עד 1000 שקלים. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה