יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

נעלי גלי משיקים את קולקציית סתיו חורף 2016-2017

היי כולם מה נשמע? 
תקופת החגים לא קלה עבורי ומאמינה שגם עבורכם, אפילו שלא עובדים הרבה אבל העומס בסידורים לחגים, הקושי אחרי כמה ימי חופש לחזור לעבודה והחוסר שיגרה הזו מעייפים אותי יותר, אבל מצד שני מי אני שאתלונן על חופש?! :)

הייתי לפני מספר ימים בהשקה של חברת גלי לקולקציית סתיו חורף 2016/2017  ויצאתי מהאירוע פשוט פעורת פה!!! איזו קולקציה מדהימה מגברים, נשים וילדים!  


הקולקציה עצמה מושפעת וקיבלה השראה מעולם הבוהו שיק והקלאסיקות האהובות. 
אפשר למצור מגוון ענק של אופציות בצורות ובצבעים! מעלי קז'ואל, לצד מגפיים ומגפונים במגוון גבהים וצורות, עקבים וסוליות.

בעונה זו הצבעים הדומיננטיים הם צבעי אדמה בכל חתך הסקלה ובנוסף גם צבעי  החורף הקלאסיים כגון שחור וכחול נייבי.

הצצה ל2 דגמים שממש אהבתי : 
כמובן שכסף וזהב שצבעי המטאל חזקים העונה 

נצנצים כי אני מכורה ואתם יודעים זאת :) 

לדוגמא מספר טרנדיים בעונה: 
מסורת דקורטיבית- קבוצת מגפיים ומגפונים לנשים, המשלבים את הגזרות הקלאסיות בשילוב של אלמנטים דקורטיבים השאולים מתוך עולם מסורות עבודת-היד: פרנזים המזכירים את מגפי המערב הפרוע ושנות ה-70, עיצובים דקורטיבים ברצועות ושרוכים היוצרים מראה מתוחכם של הטרנד. ,

הקבוצה כוללת מגפונים ומגפיים , אוקסופרד בגבהים ועקבים שוניםומגפוני צ'לסי בצבעוניות עזה ומפתיעה, שימוש בהמון אלמנטים של, אבזמים , רצועות, שרוכים ופרנזים בדגמים רבים. המגפיים מוצעות בשלל גבהים ובצבעוניות של שחור, קאמל, גווני חומים, אדום וכחול נייבי.


בוהו שיק- קבוצת מגפיים ומגפונים במראה אורבני לשימוש יומיומיהקבוצה שואבת השראתה באיזכורים עדינים משנות ה70. בקבוצה מגפונים עם עקבים רחבים (צ'אנקי בוטס), פלטפורמות, קבקבי עץמגפיים בגובה ברך, במגוון טקסטורטות ופינישים מגוונים צבעוניות של חומים שזופיםוגווני קאמל  ומגוון שחורים .


So Simple -  מגוון של דגמים נוחים וקלאסיים וסוליות מגוונות, המתאימים למגוון לקוחות ומראה.  גם יומיומי וגם אלגנטי, אשר ניתן להתאים לכללוק. בקבוצה זו, איבזור נקי ופשטות, המקנים פתרון ללקוחה המחפשת מגפון לשימוש יומיומי ואלגנטי נקי,.

סירות ועקבים- ליין רחב ומגוון של נעלי סירה שטוחות או עם עקבים,בעיצובים מגווניו ושלל צבעים וצורות. בקבוצה נעלי סירה חלקות, עם גימור לק, בתוספת טקסטורות, חיתוכים מענייניםועוד ובמגוון צבעים רחבובצבעוניות:קלאסית של ניוד, שחור, נייבי, אפור והדפסי נחש. 

נעלי בית- מגפוני בית סרוגים, או לחילופין נעלי בית עשויים מחומר דמוי צמר כבשים  רך ונעים. לקבוצה סוליות PVC עמידות,המאפשרות נוחות בכל צעד וחמימות רבה. בנוסף, אפשר למצוא קבקבי בית במגוון דוגמאות אחרות, במגוון צבעים לנוחיותה וטעמה של כל אישה.

כמו כן קולקציה מהממת של גברים :
מביאה לכם הצצה קטנה

והצצה קטנה לקולקציית נערות וילדות


טווח מחירים  נע בין 59.90 עד 299.90

ממליצה להיכנס לאתר ולהתרשם מהקולקציה: 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה