יום שלישי, 11 באוקטובר 2016

קולקציית חורף 2016-2017 של סולוג

היי כולם מה נשמע?
בין החגים והחופש, צריך לזכור שהחורף מגיע אלינו בצעדי ענק וצריך להצטייד בבגדים חמים. אני חושבת שהכי כיף לקנות בגדים לקטנטנים והנוער שלנו. אם פעם הבגדים היו יחסית עם מבחר דל ודיי משעממים - כיום אי אפשר להגיד זאת!!! להפך אני חושבת שהבגדים של הצעירים הרבה יותר יפים משל המבוגרים והרבה פעמים אני אומרת לעצמי חבל שאין זאת במידות גדולות יותר.

 
ביקרתי השבוע בהשקה של קולקציית חורף 2016/17 של רשת האופנה סולוג.
הקולקציה כל כך יפה, מגוונת, צבעונית ושיקית! אני חושבת שבקלות אפשר לקנות חצי חנות בגלל המבחר והיופי שבפריטים .
הקולקציה אופנתית ומתאימה גם לילדי הגן וגם לילדי בית הספר וכל אחד לפי טעמו יכול למצוא מגוון רחב של ביגוד.   

  

רואים שסולוג השקיעו את מיטב המשאבים ליצירת קולקציה מדהימה וייחודית שתתאים לנוער של היום, למה שהכי טרנדי ועכשווי. הרי ידוע שהיום ילדים יודעים יותר מהמבוגרים מה אופנתי, מה כדאי ללבוש ומה לא והם בעלי דיעה נחרצת שאי אפשר עליהם.
מה שאני אוהבת ברשת שהחשיבות של הטרנדיות והאופנה תמיד ניכרת אך יחד עם זאת החשיבות באיכות והמחירים חשובים גם כן עד לפרט האחרון :)
אפילו אפשר למצוא בחנות את מותגי האופנה לי קופר ונאוטיקה.


מגוון הפריטים ברשת נוחים, נעימים וכך הילדים לא מתפשרים על יופי ונראות וגם כמובן לא על נוחות כי אני חושבת שבגד הכי חשוב שיהיה נוח ! 

הקולקציה מתאימה לגילאי שנתיים עד 12 בטווחי מידות 3-18.  

בקולקציות הבנות הקולקציה מתאפיינת בג'ינסים לצד פריטי בייסיק קלילים.            כגון: טייצים, טישרט ארוכות וסריגים המיועדים ליום יוםכמו כן סגנון שהשתלט לנו העונה והוא הסגנון האורבני מציע לבנות טייצים עבים, ג'קטים מזמש ומכנסי רוכסנים, חצאיות מסתובבות, סוודרים ארוכים, מעילים דמויי עור עם טוודים, חולצות עם חורים בטכניקת לייזר חדשנית, שמלות מבד סריג עם מעיל בייקר ללוק המושלם, שמלות עם משחקי שקיפויות, שילובי פרנזים, קשירות ופרוות.

לתקופה החורף הקרירה יותר ישנם מעילים עבים ומעילים עם פרווה

לצד המראה היום יומי מציעה רשת סולוג את המראה הקלאסי: שמלות תחרה וקרושה, עליוניות דקות, חצאיות טוטו עם לבן זהב עדין, חולצות עם פרינטים של פרחים,  חלקים עליונים עם שילובי לורקס ועוד.


בקולקציות הבנים שולט המראה הספורטיבי וגם האלגנטי,  בשילובים מנצחים שיתנו לילדנו מראה מוקפד ומתקתק.בקולקציית הבנים האורבני הוא החלק המוקפד, ניתן למצוא: חולצות אריג, מכנסי מיקס אנד מאצ', מכופתרות, חולצות עם פרינטים, צווארוני סיני, סטים מאותו צבע, ג'קטי ג'ינס ועוד.

כמו כן ניתן למצוא לבנים סריגים עבים, פריטים מ-100% כותנה, ז'קטים עם פרווה, מעילי ניילון, מכנסיים עם פאצ'ים, וגולת הכותרת: מבחר ג'ינסים  משופשפים, עם פאצ'ים, בייסיק ועוד.לבנים הספורטיביים מציעה הקולקציה חליפות פוליאסטר  רך ומחמם, עליוניות בונדד  מחובר משני בדים שונים, הטבעות בחום  טכניקה חדשה בעולם האופנה. הצבעים הבולטים הם צבי היי לייט  יותר נועז.



 צבעוניות הקולקציות גם בקולקצית הבנות וגם אצל הבנים הופכת למיוחדת וכהה יותר ככל שהפריטים חורפיים יותר. הכוונה היא למשל הצבע סגול שזיף שאופנתי העונה, בגוון מעושן אך בעדינות מרבית על מנת לא לבגר את הקולקציה. 

מחירים: 
 בין 60 עד 200 שקלים בערך 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה