יום שישי, 7 באוקטובר 2016

All about PINK

היי מה נשמע?
החודש הנו חודש המודעות לסרטן השד וכמו כל שנה הקמפיינים לבדיקות ולחשיבות לבדיקה מוקדמת מגיעים!
אני חושבת שאנחנו כל היום נמצאות במירוץ אחרי הזמן ולא מספיקות חצי ממה שאנחנו רוצות, אבל לבדיקה זו צריך לקחת פסק זמן מכל העומס והלחץ וללכת להיבדק כי כמו שהקמפיינים אומרים ואכן צודקים- בדיקה יכולה להציל חיים!

החלטתי לכתוב פוסט ורוד ונעים שמגיע מהשראת הצבע הוורוד שמלווה את חודש זה :)




אתחיל עם הקמפיין המשותף של קבוצת אסתי לאודן והאגודה למלחמה בסרטן בשיתוף זר פור יו -PLANT A NOTE  שהוציאו את מארז פקעת האמריליוס הפורחת פעם בשנה בחודש אוקטובר בצבע ורוד ובכך כל שנה הפרח יזכיר לנו ללכת להיבדק! המחיר של הפקעת 20 שקלים והכסף יועבר כתרומה לאגודה ובנוסף הרשת זר פור יו תישא את עלויות המשלוח ללקוחות שיזמינו את הפקעת- פשוט יוזמה מדהימה ומבורכת!



מוצר הבא של מותג הטיפוח WELEDA שהשיק לאחרונה את - Weleda Almond Sensitive Skin Body Wash –
תחליב רחצה שקדים לעור רגיש מסדרת השקד לטיפוח עור הגוף ניקוי, הגנה והזנה לעור גוף עדין, רגיש או מגורה. קודם כל הריח שלו מדהים! אחד הריחות המדהימים שהרחתי לאחרונה ופשוט התמכרתי! התחליב הפך לפייבוריט חדש ואהוב. המוצר מאד בריא ומתאים לכל מי שיש לה עור בעייתי מפני שהוא ללא שמן מינרלי, ללא חומרי צבע וריח, ללא חומרים משמרים, לא נוסה על בע"ח והרכיבים ממקור צמחי או אורגני בלבד!
גרעין השקד מכיל כ – 40%-60% שמן הרווי בעיקר בחומצות שומן בלי רוויות המסייעות בהגנה על העור, מזינות אותו ומשאירות אותו חלק וקטיפתי.
הסדרה נושאת את תו התקן היוקרתי NATURE למוצרי קוסמטיקה המכילים מרכיבים ממקור טבעי או אורגני לכן מתאים לטבעוניים שבנינו! וגם המוצרים ללא חומרים משמרים וללא חומרי צבע וריח מלאכותיים.

מחיר לצרכן: 49.90 ₪, לתכולת: 200 מ"ל


המוצר הבא הוא השפתון 09 של חברת sacara - שפתון מהסדרה האחרונה שיצאה בגוון המאט. השפתון בל מרקם קטיפתי ונעים, עשיר בלחות ומתקבע יפה על השפתיים ולא מייבש אותן והמחיר? מצחיק 14.90 שקלים.


לאחר מכן נבחרו 2 לקים של opi מקולקציית HELLO KITTY ולק אחד של קולור קלאב. 
את 2 חברות אלה אני מאד אוהבת! האיכותית, הצבעוניות, המקוריות והייחודיות שפשוט כל פעם שובה אותי מחדש! אני מכורה ללקים מי שעוקב אחרי כאן בבלוג (יש לי מעל 300) ואת 2 החברות האלה אני ממש אוהבת! 
הקולקציה של קיטי כל כך מקסימה ומיוחדת, יצאו בזמנו 12 גוונים שכל אחד יותר מקסים מהשני והיה קשה לבחור ולכן קניתי כמה וכמה מהם! 

Charmmy & Sugar- ורדרד גליטרי כמו שבבי סוכר על צמר גפן ורוד.

Starry-eyed for Dear Daniel מוקדש לחבר דניאל עם הניצוץ בעיניים – ורוד בהיר אך דומיננטי אטום ושימרי
מחיר לצרכן: 65 שקל.
הלק של קולור קלאב הוא ורוד מנצנץ ומקסים שגם אהבתי במיוחד בשם:
עלות 45 שקלים 


מוצר הבא ואהוב שאני חורשת עליו שנים- הסבון קצפת של באת אנד בודי וורקס! אויש כמה שאני מכורה... אני מסיימת בקבוק בחודש.. יש לי מעל 30 בקבוקים בארון כי אני תמיד קונה כמעט את כל הריחות בזמן מבצע טוב ובכל הבית אני מפזרת את הבקבוקים. הסבון מנקה טוב את הידיים ביסודיות, משאיר ריח נפלא והכי כיף שלוחצים על הלחצן ויוצא קצף ולא סבון רגיל! ילדים מתים על זה, ממליצה מאד . ריח זה מתקתק ונעים, כמו שהציור על הבקבוק מגדיר אותו מצוין! ריח של קיץ, שקיעה מרהיבה וכך גם ריח מרהיב

מחיר 3-7 דולר 



ומוצר אחרון קרם פנים של קלירנס, קליל ליום יום שאני קיבלתי כגודל מוקטן בסט שקניתי שלהם מספורה, מאד נחמד ואני חושבת שאקנה אותו בשנית .



עד כאן פוסט הורוד שלי, תלכו בבקשה להיבדק ותשמרו על עצמכן!
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה