יום רביעי, 1 במרץ 2017

SACARA משיקים מוצרים חדשים לפורים

היי כולם מה שלומכם?
פורים מגיע אלינו עוד שבוע וחצי והאם התחלתם להתכונן??? :)
אני מאד אוהבת את החג הזה!! צבעוני, משמח ואפשר להתחפש ולהיות ליום אחד מי שאנחנו רוצים :)
את חברת SACARA אתם כבר יודעים שאני מאד אוהבת כל השנה וכמובן שמגיע פורים אני עוד יותר שמחה, בגלל שסאקרה כל הזמן רק מחדשים ומשיקים מוצרים חדשים במחירים מאד נוחים :)

הפעם לחג הפורים הושקה הסדרהPARTY TIME צבעונית, מחדשת ולגמריי שווה!



אם בשנה שעברה ראינו כל מיני אביזרים ופלטה של צבעי מים, השנה סקארה הפתיעו ובענק!!!! יצאו מוצרים מקצועיים ואיכותיים לאיפור הגוף, הפנים והשיער. כל מוצרי הסדרה שפותחו בשיתוף מאפרת הבית של החברה מישל אדרי המדהימה!
המוצרים מותאמים לאקלים הישראלי שלנו ולכן עמידים ונעימים למגע, לא מלכלכים וגם לא גורמים לגירוי. המוצרים מתאימים מילדים עד למבוגרים ונשארים לאורך כל היום. בסוף היום הם קלים להסרה ואיזו חגיגה !






הסדרה מכילה חמישה מוצרים:

סט צבעי איפור מטאלי מקצועי לפנים ולגוף



ערכת איפור מקצועית הכוללת שישה גוונים מטאליים טרנדיים מעלפים שבתכלס ישמשו אותי כל השנה וממש לא רק בפורים וזה מה שאני אוהבת! לקנות מוצרים שישמשו אותי גם בפורים אבל גם במהלך השנה!
הצבעים הם בגווני כסף, זהב, כחול, ירוק, ורוד פוקסיה וסגול לאיפור מקצועי של הפנים והגוף, אפשר למרוח קצת ואז הצבעים יהיו עדינים יותר או שאפשר למרוח עם יותר פיגמנט ולהפוך אותם לנועזים ודומיננטיים. האיכות מצוינת, עמידה לאורך שעות מרובות, הצבעים מאד יפים ומה אגיד? סקארה שיחקתם אותה!


 הוראות שימוש: טובלים במים מכחול מסדרת סט מברשות איפור מקצועי לפנים ולגוף ובוחרים בגוון הרצוי להשגת האפקט המתאים. בסיום השימוש מקפידים על סגירה הרמטית של הערכה למניעת התקשות הצבע. להסרת הצבע מהעור מומלץ להשתמש במסיר איפור.
(מחיר: 39.90 שקל)

***הטיפ של מישל:  למראה מבריק במיוחד מומלץ לערבב את הגוון הנבחר עם מעט פריימר של SACARA .

פלטת שפתונים מקצועית




ערכת שפתונים מקצועית להבלטת, הברקת והעצמת צבע השפתיים. הערכה כוללת 12 גוונים מקסימים ביניהם ניוד, סגול, חמרה ואדום ומאפשרת בשל צורתה הייחודית, ערבוב מושלם של כמה גוונים יחד וכמו שאני ציינתי על הסט המטאלי, גם סט שפתונים זה ישמש אותי לאורך כל השנה! הצבעים מתאימים גם ליומיום והעמידות שלהם ממש נהדרת, נוחה למריחה ולא מתייבשת ומייבשת את השפתיים. אחלה סט!


הוראות שימוש: בעזרת מכחול שפתיים(מהסדרה של המברשות הכחולה- כבר בהמשך) מורחים לפי הצורך, ניתן לטפוח בקלילות להשגת מראה עדין יותר. אני אישית אוהבת טיפה להרטיב לפני את המברשת- שתהיה לחה וככה קל לי להוציא את החומר בצורה הכי נוחה ומהירה ואין כמו לערבב כמה צבעים יחד או לעשות אומברה ואתן נראות מיליון דולר :)
(מחיר: 29.90 שקל)

סט מברשות איפור מקצועי לפנים ולגוף




סט מברשות לעבודה מקצועית, איכותית ומדויקת עם צבעי מים, המברשות נעימות, עם צורה נהדרת ובאמת כל כך שימושיות שהן כמובן יהיו ומקדשות רק לצבעי מים אצלי, אבל במשך השנה אני מאפרת ועושה פעילות עם צבעי מים וזה נהדר שעכשיו יש לי סט מיועד רק לשם כך. שש המברשות מגיעות בגדלים משתנים כך שנותנות מענה לעבודה בכל משטח שהוא, המברשות מתאימות לשימוש על הפנים והגוף והן עשויות שיער סינתטי איכותי וארגונומיות לשימוש. לכן גם מתאים למי שלא קונה מוצרים שנוסו על בעלי חיים.


הוראות שימוש: טובלים במים ובגוון הנבחר ומציירים בחופשיות. לניקוי הצבע מהמברשת- ניתן לשטוף במים או להתיז מעט חומר ממנקה ומחטא המברשות של SACARA .
(מחיר: 39.90 שקל)


צבעי שיער זמניים


צבע שיער גם לילדים וגם למבוגרים, כי אין כמו להשתולל בצבעים בפורים. הצבעים בקלות מאפשרים יצירה של פסים צבעוניים זמניים בשיער בגווני אדום, ורוד, ירוק, כחול וסגול. למעשה לוקחים את המוצר ומעבירים מספר פעמים על פס שיער וזהו השיער צבוע. מה שכן מומלץ להתיז לאחר מכן ספרי מקבע של סקארה לעמודות הצבע.
הצבע בקלות יורד בשטיפה במים ומתאים לכל סוגי השיער מחלק ועד למתולתל. מרענן כל תחפושת אבל יכול לתפקד גם כטוויסט מדליק לכאלה שאינם רוצים להתחפש.
(מחיר: 17.90 שקל)


פלטת צבעי איפור מקצועית לפנים ולגוף


זו למעשה הפלטה שלי משנה שעברה (התמונה גם נלקחה מהפוסט של שנה שעברה- למעבר לחצו כאן)
הערכה כל כך מצוינת שהשתמשתי בה כל השנה והיא כמעט הסתיימה לי! זוהי ערכת איפור מקצועית הכוללת 15 גוונים אופנתיים לאיפור אומנותי של הפנים והגוף, החל מצביעת שטחים גדולים וכלה בקישוטים עדינים ובציורי גוף מדויקים. בזכות הפיגמנטים החדשניים הלוק המתקבל הוא עשיר ורב מימדי במיוחד.

הוראות שימוש: טובלים מכחול מסדרת סט המברשות המקצועי של SACARA במים, בוחרים בגוון הרצוי (או שיוצרים גוון חדש באמצעות ערבוב של כמה צבעים) ומאפרים בחופשיות. בסיום השימוש מקפידים על סגירה הרמטית של הערכה למניעת התקשות הצבע. להסרת הצבע מהעור ניתן להשתמש במסיר איפור או במים וסבון.
(מחיר: 39.90 שקל)


ואיתם הריסים המגניבים שמשדרגים כל תחפושות, או אם אין חשק להתחפש, קצת איפור וריסים והלוק הורס!


שיהיה לכם חג שמח ומבדח!
אוהבת רותם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה