יום שני, 20 במרץ 2017

קולקציית קיץ 2017 של בית האופנה MAUSNER

היי כולם
ביום האישה ביליתי וחגגתי בהשקה לקולקציית הקיץ של 2017 של בית האופנה  MAUSNER. זוהי קולקציה מקסימה ויוקרתית אשר רואים ומרגישים בה את העוצמה, האכפתיות, הייחודיות, ההנאה והאהבה
הקולקציה למעשה היא הומאז' לאופנה הנשית הישראלית, ולעובדה ש"מאוזנר " חוגגת 42 שנות פעילות ומיתוג כאופנה עילית. בכל השנים שהמותג מלווה את הנשים הישראליות בסגנון מהודר וקלאסי כיף פשוט לראות זאת ולראות איך בגדים יכולים להיות כל כך מיוחדים ולא כמו שאר החנויות שלרוב הקולקציות זהות. אלא במאוזנר ישנה אמירה, ישנה חשיבה וייחודיות יפייפיה. 
בנוסף ההקפדה על בדים איכותיים, תיפור מוקפד, יכולות גימור מוצר נדירות, שימוש בטכניקות הדפס בלעדיות, ושימוש עשיר בדייטלים, התאפשר הודות להעברת מחלקת הייצור של בית האופנה למזרח. העיצוב, הפיקוח הקפדני על כל שלבי הייצור והמהדורות המוגבלות מראש, נותרו על כנם כחלק מאינטגרלי מהDNA- של "מאוזנר".

הקולקציה הנוכחית היא מחווה לדיוות המיתולוגיות: סופיה לורן, גרייס קלי וג'קלין קנדי שהיו המוזות של מעצבי בית האופנה והיוו את מקורות ההשראה. הלוקיישן מתכתב" היטב עם רוח הקולקציה והנוסטלגיה שאותה היא נושאת. הימים הם שנות ה- 50 וה-60 של המאה הקודמת. בימים בהם היה כבוד גדול לקימורים הנשיים. ימים שכוחה של אישה התבטא דווקא ברכותה .
הקולקציה עם טוויסט רומנטי: תחרות, הדפסי מים אימפרסיוניסטים, מוטיבים של אמנות נאיבית, רקמות ושפע דייטלים גויסו בהצלחה לכדי קולקציה מגובשת ועשירה מבית היוצר של "מאוזנר".  
בעיקר נראה במשך העונה הנוכחית: עליוניות תחרה, שמלות סקסיות, חצאיות בבד עשיר, ג'קטים ג'נס בגזרה מחויטת, מכנסיים מסוכסכים" עם הנעליים- שיוצרים עניין "ומתח" בין סיומת המכנס והנעל, מכנסי דריל קלאסיים מבדי כותנה משולבים בלייקרה עם השקעה ניכרת בדייטלים, חולצות טריקו משולבות תחרה עם הדפסים, רקמות ותיורים נדירים! חצאיות מכנס אוברסייז וצעיפי מבד מודל וויסקוזה.


מחויט-סופיה לורן: מחויט עם קריצה סקסית. שמלות צרות, שמלות תחרה, חצאיות עפרון עם ג'קט תחרה מחויט תואם ועליוניות ייחודיות.
גרייס קלי: פריטי אוברסייז בחלקים העליונים עם חצאיות צרות.
ג'קלין קנדי: טריקו אצילי עם שרוולי שיפון, תחרה סקסית לשעות הערב, וחולצות טריקו עם עלי כותרת בדו-מימד.
שנות ה-60: צבעי מים, מכנסי דריל, חצאיות קלוש עשירות בבד, מכנסיים ארוכים, מכנסי 7/8 , חצאיות-מכנס.

מרינה סטייל: אופנת החופש של "מאוזנר": ג'ינסים אווריריים, חולצות טריקו בשילוב תחרה עם הדפסים בטכניקה מיוחדת- גם על התחרות, מכנסי דריל באורך 7/8 ומלא וחולצות עם הדפסים מעולם המים.

קולקציית קפסולה: של יסמין מאוזנר-קוטלצקי, סמנכ"לית ובתם של בני הזוג מאוזנר, מפתיעה העונה עם קולקציית קפסולה ייחודית לנשים במידות קטנות. בשונה משאר הקולקציה שמגיעה עד מידות פלאס סייז, קולקציית הקפסולה שעוצבה על ידי יסמין, פונה לנשים עם מבנה גוף כמו של יסמין-מבנה גוף צנום ( PETITE). יסמין היא דוגמנית הקולקציה. הקפסולה: תחרות גיפיור עם טוויסט שובב.

פלטת צבעים: פודרה בהירה, ניוד, אפרסקים, צבעי קורל, תות בהיר, ירוק טורקיז, כחול רויאל, אדום, סגול בז' ושחור.
הסטיילינג, האיפור והשיער הם יחד יוצרים חשיבה והרמוניה אשר מתכתבים עם פריטי הקולקציה. למשל האיפור שמותאם לבגדים, הבחירת לוקשיין המעלף והניחוח היוקרתי שנוטף.
על הפקת האופנה המרגשת היתה אחראית המנכ"לית יסמין מאוזנר-קוטליצקי

כמו כן, רבקה מאוזנר, המעצבת הראשית והבעלים במשותף ובעלה כיבדו באירוע ושיתפו אותנו בשמחה ואהדה לנשים אמיצות, עובדות, קלאסיות ואופנתיות ולא סתם ההפקה נבחרה להיות בתאריך של יום האישה. 



מידות: חלקים עליונים :s-xl, חלקים תחתונים 36-46 ושמלות s-xl

מחירים: אוברולים – 999 , ג׳קט- 699-999, גופיה- 249, חולצה 299-769, חולצה t 269-499 , חצאית 499-599, טוניקה 699, מכנס 569-679, עליונית 399-899, צעיף 149-299, שמלה 699-1199

קוסנפט קריאטיבי ויח"צ: גולן נהרדעא
צילום: דביר כחלון
סטיילינג: ראובן כהן
שיער: שגיא דהרי
איפור: הלן אמויאל
לוקיישן: צולם במלון הרויאל ביץ' בפנטהאוז היקר ביותר בחוף הים בתל אביב.

תודה לחברת ORANIM גב' שירה אורן נחמיאס על שיתוף הפעולה והאירוח המלבב

לאתר לחצו כאן ,  פייסבוק מאוזנראינסטגרם

שתמיד נשאר אלגנטיות, מיוחדות ונחגוג כל יום ולא רק ביום האישה

אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה