יום שבת, 11 במרץ 2017

מרכז הטיפוח Pretty Woman

היי כולם מה שלומכם?
לא מזמן יצא לי להתארח במרכז הטיפוח Pretty Woman בהרצליה והרגשתי שם כמו מלכה!
המרכז מתחדש בקונספט ייחודי שלone stop shop של ביוטי, אסתטיקה ואופנה תחת קורת גג אחת בשביל להיכנס למרכז, ליהנות מכל הטיפולים ולמעשה במקום אחד למצוא פתרון להרבה דברים שאנחנו הנשים צריכות לפעמים ללכת לכמה מקומות ומבזבזות זמן יקר שכמעט ואין לנו. 
המקום כל כך מזמין, יפה ורואים את החשיבה מאחורי כל פרט ופרט ואין כמו מקום מהמם ומזמין שכיף להגיע אליו לכמה שעות ולהתפנק!

לילך גנח-סלומון, המנכ"לית של המרכז, חשבה על הקונספט של שילוב בין כל התחומים ושהכל הטיפולים יראו טבעים ואת התחזוקה התקופתית יוכלו לבצע אצלה ולא להתרוצץ בין מקומות ולדעתי היא חשבה בצורה הכי נכונה ואפקטיבית שיש!
בנוסף לילך מציינת שהמרכז הוותיק והאהוב ביצע מיתוג מחדש ויהיה חוד החנית בתחום טיפולי היופי והשירות.

מרכז "פריטי וומן" בעיצוב אלגנטי ויוקרתי, במרכז חלל גדול אסתטי ויפה שכיף להגיע ונעים לשהות בו.
למשל יש את אזור הפריטי ניילס בר המציע עיצוב ציפורניים לפי קולקציה עונתית, עיצוב יצירתי והשראתי בהתאם לבגדים, לטרנדים מובילים בעולם וכל מה שתרצו בשביל להיות ייחודיות ומעניינות. 
למעשה לילך מעוניינת לייצר לעצמה טרנד ייחודי עבור המרכז שכל אישה שתסתובב עם הדוגמאות שנעשו במרכז, כל השאר ידעו היכן נעשה העיצוב ציפורניים.
בנוסף ישנם כמובן מניקור ופדיקור קלאסיים מפנקים ומושקעים, לק ג'ל ופדיקור רפואי.


יש אזור שלם של בגדי מעצבים מיוחד ומקסים 



כמו כן אפשר גם לבצע טיפולים בתחום האסתטיקה בפריטי קליניק, כמו קבלת ייעוץ והדמיה אישית לפני הטיפול ובמהלכו ומציע החדרת לחויות, טיפולים בקמטי הבעה, הזרקות לחידוש קולגן, עיצוב ופיסול הפנים ועוד. 
כל זה עם ליווי רפואי מקצועי ללא פשרות!  לדוגמא שיטות לטיפול ולפתרון בעיות בעור הפנים, למרקם אחיד וזוהר של עור צעיר ובוגר והזנה וחידוש באמצעות קוסמטיקה מתקדמת.
פריטי בודי המציע טיפולים למיצוק עור הגוף והצרת היקפים, הסרת שיער בלייזר באמצעות מכשיר "קנדלה" מתקדם וחדשני, עיצוב גבות וריסים ועוד.




מחירים :
פריטי ניילס 50-350 ₪
פריטי קליניק 500-2500
פריטי קוסמטיקס 250-700
פריטי בודי 150-650

הכתובת : "פריטי וומן" - חבצלת השרון 37, הרצליה פיתוח , טלפון 050-9985556 לאתר לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה