יום שישי, 3 במרץ 2017

חג פורים עם אביזרים מקסימים

היי כולם!!
חג פורים מתקרב בצעדי ענק וצריך להתכונן עם אביזרים ותחפושות :)
יש השנה דברים כאלה מהממים ואהובים, מאנה ואלזה, טרולים וצבי הנינג'ה. למעשה כל החידושים והטרנדים העכשווים נמצאים ורואים בהשקעה ויופי מיוחד.
אני כאן בשביל לשתף ולהראות לכם מספר חידושים לחג ולגרום לכם להתאהב בטרנדים חוזרים שאנחנו היינו קטנים אהבנו :) כמו טרולים וצבי הנינג'ה..



 נתחיל עם מותג שאני מאד אוהבת- "פלפוט". כל השנה אני קונה מהם מוצרים, מדברים ללימודים, יומנים, לוחות שנה, כרטיסי ברכה ותמיד אוהבת להישאר מעודכנת ולחדש.
הפעם לקראת פורים פלפוט מציעים הרבה מאד אביזרים מהממים שיתאימו כפריטי השלמה לתחפושת פורים. הרי דמיון ויצירתיות עם מספר אביזרים יהפכו כל אחד ואחת לתחפושות מיוחדת ומעניינת. 

אתחיל עם קולקציית אביזרי טרולים שברגע שראיתי אותה, פשוט התאהבתי!! לטרולים יש שיער ארוך וצבעוני, הרבה שמחה וחיוכים במיוחד שזה בצבע הוורד הצועק והבולט. האנרגיות החיוביות שלהם נדבקות לכל אחד שהם פוגשים ורק משדרות כיף ואהבה!


טרולס ביצת הפתעה עם אביזרי שיער, יש בפנים 2 גומיות, 2 סיכות ועוד 2 גומיות קטנטנות עם אבן טרולי בצבעי כחול סגול. מקסים ומהממם!
(מחיר: 12 ₪)


מארז הכולל: מברשת, מסרק ושרשרת. בקלות אפשר להתחפש: לבוש ורוד ועם האביזרים הופכים בקלות לפופי הטרולית המתוקה! המסרק מקסים, הקשת מדהימה עוד יותר והשרשרת כל כך מקסימה.
(מחיר: 25 ₪)



קשת לשיער מגניבה ובמיוחדת, אף פעם לא ראיתי כזו קשת מיוחדת ומגניבה והייחודיות שכל השיער לא נופל זה פשוט מקסים! תראו איזה יפה זה
(מחיר: 29 ₪)



אביזרי שיער
(מחיר: 12 ₪)




פרוזן, סט אביזרים לנסיכות פרוזן
שרשרת, כתר ושרביט מקסימים, שהרי בכל בית שני ילדה מתחפשת לאנה/ אלזה ולכן זה משדרג את התחפושת והופך את הילדה לנסיכה אמיתית.
( מחיר: 26.90 ₪)


מדבקות לציפורניים של נסיכות, דיסני, פו הדב: מדבקות מקסימות וקלות להנחה. מחזיקות כמה ימים טובים והמלצה שלי למרוח מעל לק שקוף שיחזיק יותר זמן.
(מחיר:  4.90 ₪)

בנוסף חברת גטר קונסיומר משיקים ומציעים אביזרים מושקעים ואיכותיים שבעזרתם אפשר להפוך כל תחפושת בסיס פשוטה למושלמת ומושקעת! הכיף, ההנאה והיתרון באביזרים שהם לא חייבים להיות רק לחג הפורים, אלא כל השנה אפשר ליהנות מהם ולבצע מסיבת תחפושות שהילדים מתים על זה :)

סט של מסיכה + נשק צבי הנינג'ה
סט קטן שמשלים את התחפושת. הסט כולל מסיכת נינג'ה, נשק התואם את הצב הנבחר (חרב, נונצ'קה וכו') וכוכב נינג'ה. הנשקים המצורפים משמיעים צלילי קרב כאשר הם בתנועה וסט מגיע בארבעה דגמים שונים כלומר סט עבור כל צב.
הסטים מתאימים גם לבנות וגם לבנים ועמית כל כך התלהבה וישר התחילה עם התנועות של צבי הנינג'ה :)
(מחיר מומלץ לצרכן- 75-85 ₪)



הכפפות של אלזה הן סט כפפות מלכותיות ואיכותיות בצבע תכלת יחד עם צמיד עם תליון וטבעת לב של המלכה אלזה עם מלא נצנצים וזוהר. ממליצה בהתחלה לנער את הכפפות באמבטיה ואחרי זה הן מוכנות ללבישה. הן מתאימות לידיים מגיל 4 בערך עד 7 ונוחות ואלסטיות.
(מחיר מומלץ לצרכן- 45-50 ₪)




כמובן שיש עוד מלא דברים שווים ויפים וממליצה ללכת ולבקר בחנויות :)

חג פורים שמח ומבדח !!!
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה