יום שני, 13 במרץ 2017

רשת WESHOES משיקה את קולקציית קיץ 2017

היי כולם מה שלומכם? :)
מי מאיתנו לא מכור לנעליים? גם גברים וגם נשים ואיך לא בעיקר נשים! אוהבת להחליף כל יום, להתאים את הנעל ללוק והצבעים המטריפים שתמיד טאצ' קטן של נעל מיוחדת בנראות שלה מבחינת הצורה או הצבע יכול להפוך לוק רגיל ללוק הורס ומיוחד! 
ביקרתי לפני מספר ימים בהשקה של קולקציית הקיץ של רשת WESHOES ובכל מותג ומותג פשוט נדהמתי מחדש!
איזה דוגמאות, איזו צבעוניות, המון חידושים, חברות חדשות וכיף לא נורמלי! 
מיותר לציין כבר שרציתי איזה 5 זוגות ממה שראיתי... כן מודה באשמה, אני מכורה אמיתית :)



החברה WESHOES עברה שינוי ענק במהלך שנת 2016 במיתוג חדש, מפני ששמה הקודם היה CROCS&MORE
ועד סוף יוני השם יעלם וכל החנויות יהפכו לWESHOES אשר יעניקו מגוון רחב יותר של מותגי נעליים בחנויות וזו בשורה נהדרת ומשמחת :)

בקולקציה הקיץ רואים שישנו דגש על מגמות האופנה שבולטות אשר מתכתבות עם הטרנדים העולמיים ולא פוסחות מעלינו. כמו למשל הספורט אלגנטי, הסניקרס המשודרגות ומיוחדות. מלא צבעים כייפים, מלא כפכפים. הנוחיות כל כך חשובה בטרנדים הנוכחיים והחשיבות של הדור הצעיר לכל פרט - לנעול אופנה, לנעול דברים מיוחדים אבל יחד עם הנוחות שנלקחת בחשבון וללא שום פשרות! 


במגוון המותגים ניפגש בדגמים, סגנונות והתאמה לכל המשפחה, נשים, גברים וילדים. במקום להתמקד בקהל יעד אחד, החשיבה להתמקד בכולם- זוהי חשיבה נהדרת ונפלאה גם לרשת ובעיקר לצרכן. נוכל למצוא דגמים ליומיום, לספורט, לערב או לקניות. החשיבות שבחנות אחת נוכל למצוא פתרונות לכל המשפחה ולכל פעילות! 


העונה ההתמקדות של הרשת ב-2 מותגי פרייבט לייבל:

CANDY – מותג אופנה ולייף סטייל לילדות בעל נוחות מרבית והקפדה מלאה על איכות החומרים, עיצוב הנעל וגמישותה.



SEVENTY NINE – מותג אופנה לנשים וגברים המציע קשת רחבה של הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה וגורם לכל אאוטפיט להיראות ולהרגיש מושלם מבלי להתאמץ.





מותגי הרשת שקיימים היום ברשת מעל ל- 20 מותגים בינלאומיים ביניהם :CROCS, BLUNDSTONE MOSES, SCHOLL, NATURAL WORLD, DESIGUAL, ROCKET DOG ,COBIAN ומגוון רחב וטווחי המחירים נשארים נוחים, נמוכים ובמחירים שמתאימים לכל צרכן, נעים בין 120 – 650 שקלים.



יחד עם רשת החנויות, ישנה גם חנות אונליין-  לאתר לחצו כאן צבעונית, מקסימה וידידותית לרכישה. אפשר לרכוש באתר ולאסוף עצמי אם נוח לנו ומעדיפים למדוד אבל עם הידיעה שבטוח יש את הנעל והמידה. אפשר לקבל את הנעל עד הבית בהזמנה מעל 250 שקלים ואפשר להחליף את הנעליים עד שנה!! איפה עוד נראה שירות לקוחות מדהים כזה??!!
בנוסף באתר אפשר לקנות בהנחות וכדאי לעקוב כל הזמן .כמו כן יש ביגוד של חברת BLUNDSTONE שאני כל כך אוהבת! ראיתם את הנעליים שקניתי לפני החורף ופשוט התאהבתי בהם? גם בצבע המיוחד שיצא העונה וללא ספק הנוחות ושהם נגד גשם- הפכו אותן לפייבוריט שלי!





שיהיה לכם קיץ נפלא ומהנה

אוהבת רותם




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה