יום רביעי, 10 במאי 2017

שיטת האימון החדשה AQUAFORZA מגיעה לישראל

היי כולם!
לפני מספר ימים היתה מאד מיוחדת ומדהימה של שיטת אימון חדשה בישראל. מועדון הכושר JOY שרונים יחד עם הזוג דנה גרוצקי וחיים שטרן השיקו את השיטה. הזוג הציג קונספט חדשני ומהפכני שממשיך את טרנד הגלישה ופותח את העתיד לאימונים מזן חדש בצורה אפקטיבית-AQUAFORZA (אקווה פורסה) שנוסה לראשונה במקסיקו והיום הגיע לארץ.
וכמו שרואים האימון מאד קשה ובכלל לא קל, המצריך איזון וכוח רב בשביל לא ליפול ובמקביל בשביל לבצע את התרגילי ספורט ומי היה מאמין שאפשר גם בבריכה להזיע.

כמעט כמו ללכת על המים –שיטת האימון החדשה AQUAFORZA מגיעה לישראל
קונספט חדשני ומהפכני המאתגר את שיטות האימון הקונבנציונאליות ממשיך את טרנד הגלישה ופותח את העתיד לאימונים מזן חדש בצורה האפקטיבית והמהנה ביותר.



AQUAFORZA (אקווה פורסה) הינה שיטת אימון חדשה המתבצעת על גבי מזרן צף, ה AQUAMAT™, שפותח ותוכנן במיוחד למטרה זו ע"י הזוג דנה גרוצקי וחיים שטרן שהשיקו את השיטה ראשית במקסיקו ועכשיו לאחר הצלחתה מביאים אותה לישראל!!


באימוני מזרן אלו יתבצעו התרגילים תוך שמירה על יציבות המזרן שנע במים, תנועות המזרן על המים מוסיפות את העצימות ואת האימון הנוסף שמקבלים מעבודה על ה- CORE ולכן לא ניתן להשוות אותו לאף סוג אימון אחר.
האימון מתאים לכל גיל ונעשה בקבוצות של עד 12 איש בו זמנית למסלול שחייה אחד ועד כמה עשרות משתתפים כתלות בגודל הבריכה, בבריכות פתוחות ומקורות כך שניתן לתרגל בכל עונות השנה.

סוגי האימון האפשריים על מזרן ה AQUAMAT™ הם רבים ומגוונים. בניהם יוגה, HIIT, אימוני שרירי ליבה, אימוני יציבה וחיטוב הגוף, פילאטיס, אימוני מתיחות, אימוני קיקבוקס, פיזותרפיה ושיקום ועוד.. כך שניתן להתאים כל אימון שמבוצע על הקרקע לאימון האקווה פורסה ולהנות מהיתרונות המובהקים של אימון על המים.



המאמנים אשר יעבירו את השיעורים, עברו הכשרה ייעודית של AQUAFORZA העולמית והנם מדריכים מובילים בתחומם בארץ בכלל וב- JOY בפרט.

השיטה מגיעה לראשונה בארץ למועדון הכושר ואיכות החיים – JOY , הוד השרון. שחרט על דגלו להעניק ללקוחותיו חווית אימון יוצאת דופן. באמצעות מגוון ענק ומתעדכן של שיעורים מתקדמים, מתקן משוכלל ומהודר ושירות לקוחות מוקפד.



השיעורים במועדון יהיו זמינים החל מה – 01 לאפריל. מדי שבוע ללקוחות המועדון, ללא עלות נוספת למנוי המקורי.
הימים והשעות:

א' – 09:15

ב'– 20:00

ד'– 09:00

ה'– 21:00


ואל תשכחו שלעשות ספורט זה חשוב גם לנפש וגם לבריאות הפיזית שלנו :)

אוהבת רותם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה