יום שני, 1 במאי 2017

אז מה חדש? חודש אפריל

היי כולם!
חודש אפריל הסתיים ואיתו מספר חידושים ומוצרים מעניינים שמאד אהבתי ורציתי לשתף אתכם. יש אופציות מגוונות במספר תחומים ולכן זהו פוסט מאד רחב ומסקרן :) 
מאחלת לכן קריאה נעימה

                       

אתחיל עם מוצר חשוב בימים אלה שהקיץ הגיע ואנחנו מבלים הרבה בים/ בריכה, או את האמת גם מתאים ליומיום למי שנוסע בדרכים או מבצע ספורט בבוקר ורוצה לשמור על העור שלו. וכמובן אתם זוכרים כמה חשוב לשמור על העור שלנו שלא נשרף?!

ד"ר פישר אולטרסול פותח את עונת 2017 עם טכנולוגיית Pure Spray המתקדמת ללא גז, המעניקה 25% יותר ספריי הגנה, להתזה מדויקת ובטוחה יותר בכל זווית.


המוצרים מעולים כי הם מכילים 25% יותר ספריי הגנה, ללא גז, התזה רציפה, אחידה ומדויקת בכל זווית, 360 מעלות וידידותי יותר למשתמש ולסביבה.

סדרות הדגל של אולטרסול עם ההגנה המתקדמת ביותר מפני קרינת השמש:

סדרת אולטרסול Free - אולטרסול Free תחליב גוף בשפופרת: תחליב גוף אשר מצטרף לסדרת אולטרסול FREE, סדרת הגנה משמש פורצת דרך המותאמת במיוחד לעור רגיש: ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע, ללא מרכיבים מן החי. במרקם קליל הנמרח בקלות, נספג במהירות, אינו דביק ואינו שמנוני. תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪.

סדרת אולטרסול עם ההגנה המוגברת במיוחד SPF50+ - על מנת לספק מענה עבור אוכלוסיות הזקוקות להגנה גבוהה במיוחד מקרינת השמש, ביניהם: בעלי עור בהיר ובהיר מאוד, נכווים בקלות, סובלים מהיפר פיגמנטציה, תינוקות, חולים במחלות עור ובסרטן עור לסוגיו, מציעה תשלובת ד"ר פישר סדרת מוצרים בעלי רמת SPF גבוהה מאוד: SPF50+ המספקת הגנה גבוהה מאד ורחבה מפני קרינת UVB וקרינתUVA וכן מסייעת בהגנה מפני קרינת IR-A. בסדרה תחליבי גוף וקרמי פנים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. קרם פנים SPF50+: תכולה: 75 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪.

סדרת אולטרסול ספורט MAX - אולטרסול ספורט Max ספריי שקוף: סדרה המותאמת במיוחד לעוסקים בספורט, בשמירה על כושר ואורח חיים בריא וספורטיבי ולמבלים בחוץ תחת קרני השמש. אולטרסול ספורט Max ספריי שקוף, מסייע במניעת ריחות גוף וזיעה ומותאם במיוחד לפעילות אינטנסיבית של ספורטאים. תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪.

סדרת אולטרסול KIDS FUN : מתיזים, נמרחים ונהנים: סדרת תכשירי הגנה משמש אשר פותחו במיוחד עבור ילדים, הופכת את המריחה בקרם הגנה למהנה וכיפית יותר. הסדרה כוללת שני תרסיסים רציפים בשני גוונים: תרסיס בגוון כחול בריח תפוח ותרסיס בגוון כתום בריח מלון. התרסיסים הצבעוניים הופכים את המריחה למשחק נעים וקליל ומאפשרים הגנה נוחה, מדויקת לכיסוי מירבי, ללא פספוסים, של האזורים החשופים לשמש. מתיזים, נמרחים ונהנים. הצבע נעלם אך ההגנה הגבוהה נשארת. תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪.

סדרת אולטרסול Babynatural הגנה מוגברת במיוחד לתינוקות: סדרת תכשירים המספקים הגנה מוגברת במיוחד, SPF50+, המכילה 100% מסנני קרינה טבעיים. התכשירים מעושרים בשמנים מסוג קמומילה, קלנדולה ופשתן להענקת לחות וריכוך העור. מכילים ביסבולול ותמצית אלוורה המסייעים להרגעת העור ומניעת גירויים, ופרו-ויטמין B5 לריכוך, לחות ושמירה על גמישות העור. קרם פנים – 54.90 ₪ תכולה : 50 מ"ל תחליב גוף – 69.90 ₪ תכולה : 125 מ"ל

ועכשיו לחידוש מהפכני ומיוחד שג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי משיקים את מתחם היופי Beauty in a Capsule וחושפים בלעדית את מכשיר HydraTest המהפכני מבית אליזבת' ארדן!
סורק עור חדשני, המבצע ניתוח חכם של העור תוך שניות ומודד את רמת הלחות, רמת השומן בעור וגמישותו
שירות סריקת העור, האבחון והייעוץ יפעל בחנות JR במהלך חודש מאי – חינם, ללא התניה ברכישת מוצרים! 


בחיפושים אחר הגורמים החיוניים, המעצימים את המראה הצעיר של העור, גילו חוקרים לאורך השנים כי הייצור הטבעי של סרמידים, קולגן, אלסטין וכן של נוטריאנטים חיוניים כגון סידן, תורמים כולם לעור בעל מראה בריא, אך השפעתם עלולה להיפגע עקב גורמים כגון גיל ולחצים סביבתיים. אלו עלולים לגרום לתחושת יובש ורגישות בעור ולמראה עור עמום, מקוּוקו ומקומט.

בהבנה מרעישה זו ובמטרה לספק את מכלול צורכי היופי של האישה הפעילה והפעלתנית של היום, חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי משתפת פעולה זו השנה השלישית עם מותג הקוסמטיקה היוקרתי אליזבת ארדן, ומשיקה את מתחם היופי Beauty in a Capsule אשר ימוקם במרכז החנות בדיוטי פרי, במסגרתו יוזמנו קהל הלקוחות לבדוק את מצב עורם באמצעות מכשיר ה – HydraTest החדשני!

HydraTest הוא מכשיר המבוסס על הטכנולוגיה העדכנית ביותר והוא מספק תוצאות מדויקות ומיידיות על מצב עורך. מדובר בכלי מתוחכם ביותר, המודד את הלחות בעור, את רקמת העור, רמת השומן בעור וגמישותו.

HydraTest מושתת על טכנולוגייתBIA (Bioelectrical Impedence Analysis - אנליזה ביו-אלקטרלית): אותה טכנולוגיה אמינה, שעליה מבוסס ציוד גדול יותר המשמש ברפואה ובתעשיית היופי, כדי להבטיח מידע מדויק על עורך.

המכשיר תוכנן באופן המבטיח שימוש קל ונוח. כל שיש לעשות הוא להצמיד את המכשיר לאזור הרצוי לבדיקה, והתוצאות תוצגנה תוך שניות! בהתאם לתוצאות, ייערך ניתוח עור חכם, ויותאם ללקוחות משטר טיפוח המותאם אישית.

כל הלקוחות שיבקרו במתחם היופי Beauty in a Capsule, יקבלו במתנה כמוסות סרום סרמיד לחידוש הנעורים של העור לשימוש יומי, ובנוסף ברכישת שני מוצרי אליזבת ארדן (כשאחד מהם מסדרות האנטי-אייג'ינג של המותג), מקבלים תיק טיפוח במתנה עם דוגמיות מוצרים מהסדרות Prevage ו- Ceramide.



מסקנות ניסויים קליניים שנערכו עם מכשירי HydraTest

· מכשירי HydraTest נמצאו כבעלי רמת דיוק גבוהה.
· כל הרופאים שהיו מעורבים בניסויים הקליניים נכחו בקלות השימוש במכשיר HydraTest.
· ניסויים קליניים הצביעו על הדיוק הגבוה של מכשירי HydraTest, על קלות השימוש בהם, על הזיקה הבלתי צפויה בין המדידות שלהם לבין מדדים קליניים כלליים הנוגעים לעור המטופל, וכן על היעדר בעיות תפעול.
· רמת היישום: המכשיר HydraTest מומלץ לרופאי עור וקוסמטיקה, לשימוש בקליניקות הפרטיות שלהם.
· היעילות הגבוהה של HydraTest, כאשר הוא בשימושם של רופאי עור וקוסמטיקה, הוכחה בתוצאות הניסויים הקליניים.
· כל הרופאים אשר השתתפו בצוות הפרויקט הביעו את רצונם להמשיך לעבוד עם המכשיר HydraTest.
· הניסויים הקליניים לא זיהו כל בעיה בעת השימוש במכשיר HydraTest.

*השירות יפעל בחנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בין ה-30 לאפריל ועד ה- 29 למאי – חינם!
**השירות אינו מותנה ברכישת מוצרים מבית אליזבת ארדן.

כמו כן התנסתי במספר מוצרי החברה ופשוט התאהבתי!! לדוגמא הקפסולות סרום הן משגעות! כל מספר ימים הנחתי קפסולה אחת על עור הפנים והוא קיבל בוסט של לחות, העור נראה קורן ומאד מיוחד מה שאף קפסולה לא עשתה לי בעבר. ואני אחת שסובלת מעור יבש ולכן מאד חשוב לי לשמור על עור לחותי במשך כל השנה.





מוצרים הבאים שייכים לניוטרוג'ינה משיק: Hydro Boost®

סדרת טיפוח בעלת טכנולוגיה ייחודית המסייעת לשחרור חומצה היאלורונית, לוכדת ברגע את הלחות בעור ומשחררת אותה בדיוק כשהעור זקוק לה.
מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה, מרחיב את פעילותו בקטגוריית טיפוח הפנים בישראל ומשיק את סדרת Hydro Boost.



מוצרי סדרת Hydro Boost מביאים חדשנות אולטימטיבית בזכות טכנולוגיה ייחודית המסייעת לשחרור חומצה היאלורונית, לוכדת את הלחות בעור ומשחררת אותה בדיוק כשהעור זקוק לה. מרקם הג'ל המאפיין את מוצרי הסדרה, מסייע בהחדרת הלחות וכך משאיר את העור רך, חלק וגמיש. סדרת Hydro Boost כוללת 6 מוצרי טיפוח המעשירים את העור בלחות באופן מיידי ומלווים את שגרת הטיפוח היומית בזמן הסרת איפור, ניקוי הפנים ושימוש בקרם לחות:

קרם לחות ג'ל להזנה מיידית בלחות (Water Gel) - הקרם הנמכר ביותר בארצות הברית בתחום טיפוח הפנים*. בעל מרקם ג'ל קליל עם טכנולוגיה חדשנית המועשרת בחומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי. מסייע בחידוש שכבת האפידרמיס ע"י מתן לחות, לכידת המים ושמירתם ושחרור לחות ללא הפסקה, כל היום. לעור חלק, גמיש ורך. נטול שומן. מחיר מומלץ לצרכן: 82 ₪ (במחיר מבצע של 69.90 ₪ בכל רשתות הפארם, בתוקף עד 31.5.17).

קרם לחות ג'ל לעור יבש, נטול בושם (Gel Cream) - בעל מרקם ג'ל קליל עם טכנולוגיה חדשנית המועשרת בחומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי. מסייע בחידוש שכבת האפידרמיס ע"י מתן לחות, לכידת המים ושמירתם ושחרור לחות ללא הפסקה, כל היום. לעור חלק, גמיש ורך. נטול שומן. מחיר מומלץ לצרכן: 82 ₪ (במחיר מבצע של 69.90 ₪ בכל רשתות הפארם, בתוקף עד 31.5.17).

מים מיסלריים - מסירים את שאריות הלכלוך והאיפור תוך העשרת העור בלחות. השילוב בין טכנולוגיית הניקוי של ניוטרוג'ינה, רכיב הלחות והחומצה ההיאלרונית הנמצאת בעור באופן טבעי, מסייעים להגביר את הלחות וללכוד אותה בעור. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪. 


מגבונים לניקוי פנים - מסירים באפקטיביות שאריות לכלוך ואיפור מאזור הפנים והעיניים (כולל מסקרה עמידה במים), תוך שמעניקים לעור לחות. אין צורך בשטיפה. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪ 

חלב פנים ג'ל - מסיר איפור ולכלוך ללא תחושת שמנוניות תוך הענקת לחות החיונית לעור. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪ 

תרחיץ ג'ל לניקוי פנים- מעניק לחות, משאיר את העור נקי, רענן וגמיש למגע, בעל טכנולוגיה חדשנית המסייעת לשחרור חומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪



ועוד מוצר חשוב מאד לקיץ :
אוטן תרסיס דוחה יתושים וחרקים – תרסיס ללא גז להתזה על הגוף. במרקם קל, אינו שמנוני או דביק, לא משאיר סימנים ומעניק הגנה מקסימאלית מחוץ לבית למשך 8 שעות. ללא ריח לוואי.

הוראות שימוש: מנערים היטב את התכשיר לפני השימוש ,מרססים באופן שווה על חלקי הגוף כאשר התרסיס נמצא במרחק של כ- 15-20 ס"מ. יש להימנע מריסוס באזורי הפה והעיניים.

תכולה: 100 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪



לעיניים שלך מגיע טיפה יותר ! חברת התרופות העולמית "באייר" (Bayer) יוצאת בקמפיין חדש לסדרת טיפות העיניים:
בפנטן טיפות עיניים בבקבוקונים חד פעמיים סטריליים וטיפות עיניים בבקבוק

יובש בעיניים – תופעה כלל לא נעימה שרבים מהאנשים סובלים ממנה לרוב בגלל העבודה המרובה מול המחשב, נייד, האקלים הישראלי, מבנה העין ושינויים הורמונליים. חברת התרופות העולמית "באייר" (Bayer) יוצאת בקמפיין חדש ל'בפנטן טיפות עיניים' המקדם את המוצרים: בפנטן טיפות עיניים בבקבוק ובפנטן טיפות עיניים סטריליות להקלה מיידית לעיניים יבשות. גם מרגיע וגם מעניק לחות לאורך זמן. במסגרת הקמפיין יושק אתר תוכן ייעודי לבפנטן טיפות עיניים, עשיר בתכנים רלבנטים למוצר כגון: 'מדוע סטודנטים ממצמצים יותר?', 'פריחה, אביב ואלרגיות מסביב', 'בגובה העיניים - אמת או מיתוס', 'זבנג וגמרנו', ועוד.

טיפות העיניים הסטריליות, מגיעות בבקבוקון 10 מ"ל, בעל מנגנון ייחודי המאפשר שימוש של עד 3 חודשיים מרגע הפתיחה, נוח לנשיאה ללא חומרים משמרים ומתאים למרכיבי עדשות מגע.

בפנטן טיפות עיניים סטריליות , מגיעות באריזה של 20 בקבוקונים חד פעמיים, לשימוש סטרלי להרטבת העיניים לתחושת נוחות, ללא חומר משמר, קל ונח לנשיאה מתאים לשימוש עם עדשות מגע.


תופעת ה"עיניים היבשות":

לפחות אחד מכל עשרה גברים סובל מתופעה של עיניים יבשות, ולפחות אחת מכל ארבע נשים. עין יבשה היא למעשה תופעה שבה כמות הדמעות, או איכותן, אינן מספיקות כדי לשמור על פני שטח העין רטוב ומוגן לאורך זמן. בניגוד להנחה הרווחת, רוב הישראלים חשים יובש בעין לאורך כל השנה, ולא בסמוך לעונה זו או אחרת.

לתופעה של עיניים יבשות מספר תסמינים: תחושה של גוף זר או גרגירי חול, גירוי בעיניים, גירוד, צריבה או שריטות, אדמומיות וכאבים, עיניים "עייפות", רגישות לאור, ראייה מטושטשת, תחושת יובש, דמעות מוגברות, עפעפים נפוחים ודלקת בשולי העפעפים.

מרבית מהסובלים מעיניים יבשות משייכים זאת לתופעה אחרת- עיניים אדומות. התעלמות מהתופעה או אבחון שגוי עלולים להוביל לפגיעה באיכות הראייה בטווח הארוך.

יתרונות בפנטן טיפות עיניים:

לטיפות בפנטן עיניים השפעה משככת ומרגיעה לאורך זמן, הן ללא חומרים משמרים ומתאימות לשימוש גם למרכיבי עדשות מגע. בפנטן טיפות עיניים מורכב מחומרים ייחודיים, חומצה היאלורונית (0.15%), ופרו ויטמין B5 (דקספנטנול 2%). טיפות העיניים הן למעשה תחליפי דמעות שמשמשים לטיפול מקומי ומהווים תחליף מצויין לרובד הדמעות.

החומצה ההיאלורונית (מייצבת את שכבת הדמעות) היא חומר המיוצר בתוך הגוף ומצוי כמעט בכל רקמות החיבור, העצמות והעיניים. הימצאותה של החומצה ההיאלורונית בתחליף הדמעות מהווה מרכיב פעיל בעל צמיגות גבוהה המאריך ומשפר את משך היצמדותן של הטיפות לעין. תכונות אלה מבטיחות את היציבות והעמידות של רובד הדמעות מבלי לשבש את חדות הראייה. בנוסף לכך, חומצה היאלורונית יכולה להיקשר לכמויות גדולות של מים, תכונה המקנה לה גם פונקציה של לחות. גרם אחד של חומצה היאלורונית יכול לספח כשישה ליטרים של מים!

פרו ויטמין B5 (מרגיע ולמלחלח) -פנתנול הוא ויטמין מסיס במים מקבוצת B . הפנתנול הוא אחד מאבני היסוד של קואנזים A. שמעודד גרנולציה וצמחיה של האפיתל נוגד גירוד ואנטי דלקתיות וסופח מים. הדקספנטנול (פרו ויטמין B5) יכול לקשור כמות גדולה של מים, מרענן מצד אחד, ותומך ביכולתה של החומצה האילורונית לאגור לחות מאידך. הודות לדקספנטנול יוצרות טיפות בפנטן רמת לחות גבוהה ומהוות חומר טיפולי ומרגיע. הדואליות של השניים, היא שמאפשרת את הלחות של העין לאורך זמן.

מחיר לצרכן: 79.90 ₪ לבקבוק של 10 מ"ל.
69.90₪ לאריזת טיפות סטריליות , ניתן להשיג ללא מרשם ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים.



ולמוצר האחרון והמתוק של החודש! חברת ARDELL - משיקה בישראל את pro- brows סדרת מוצרי איפור- לעיצוב ופיסול הגבות. מי מאתנו לא רוצה גבות מסודרות,  מעוצבות ומחמיאות! גבות הן כל כך חשובות כי הן ממש מבליטות ומעצבות את כל הפנים. עם גבות לא מסודרות ולא אסתטיות זה משפיע על כל הפנים שלנו בנראות.

חברת "ארדל" הבינלאומית, ענקית הריסים והמובילה בתחום הריסים המלאכותיים משיער טבעי ומוצרי סידור הגבות- תשיק לראשונה בישראל את pro- brows - סדרת מוצרי האיפור לגבות, המונה שלושה מוצרים – עיפרון מכני, ג'ל לעיצוב וערכה שלמה לעיצוב בצלליות -למילוי ופיסול הגבה. החברה נכנסת זו הפעם הראשונה לתחום מוצרי האיפור לגבות.

בסדרת מוצרי האיפור החדשה ניתן למצוא מענה לכל שיטת מילוי ופיסול הגבה המבוססת על מוצרי איפור , החל מהשיטה הקלה ביותר- עיפרון ללא חידוד ועד ערכה המבוססת על צלליות ועיפרון כפריימר לפיסול השיער הקיים ועיצובו מחדש.



עיפרון מכני לגבות – בצדו האחד, עיפרון המעוצב בצורת משולש חד על מנת שיתאפשר להגיע עם כל זווית שלו לכל שלב בגבה, גם בזוויות הקשות. בצדו השני ישנה מברשת ספירלה לסירוק השערה. (מגיע בגוונים בלונד, חום בהיר, חום כהה). מחיר49.90₪.

לצפייה לחצי כאן : https://www.youtube.com/watch?v=uf4gPaDIBos

ג'ל לעיצוב ושרטוט הגבות – טיובה של ג'ל דחוס מאוד במרקם קרמי, המגיעה בשלושה גוונים אידיאליים (בלונד, חום בהיר וחום כהה) למילוי ועיצוב הגבה, מגיעה עם למכחול דו צדדי – האחד לסירוק והשני כמברשת זוויתית צפופה ושטוחה לציור מדויק של השלמת סיב שיערה. מחיר 69.90 ₪.

לצפייה לחצי כאן : https://www.youtube.com/watch?v=7NMchLiZxL8

ערכה שלמה לעיצוב הגבה בצלליות- מארז המבוסס על שלוש צלליות בגווני השיער האידיאליים המבוססים על תת גוונים לכל אחד (אפור וירוק). הצללית הרביעית היא הייליטר להבלטת עצם הגבה – לעיצוב מראה גבה מושלמת. עוד בקיט מכחול דו צדדי - האחד לסירוק והשני מברשת זוויתית צפופה ושטוחה לציור מדויק של השלמת סיב שיערה. המכיל עיפרון קרמי כשבמכסה שלו מחדד – מטרתו לעצב את שיער הגבה איך שנרצה (בפראות, או שטוח ומסודר) תוך ליחוח השערה והכנה לצלליות. מחיר 99.90 ₪.

לצפייה לחצי כאן : https://www.youtube.com/watch?v=niG5DOi93qI

שיהיה חודש מאי שמח ומהנה!

אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה